adexo3
۴۶۱۴۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

مصدومیت دروازه بان استقلال جدی است؟

رحمتی در بازی جمعه هفته گذشته مقابل تراکتورسازی مصدوم شد و تا قبل از بازی با العین حتی یک جلسه هم تمرین نکرد. او در سراسر هفته فیزیوتراپی کرد ولی ظاهرا مصدومیت او به صورت کامل برطرف نشده است.

مصدومیت دروازه بان استقلال جدی است؟

تماشا: مهدی رحمتی، دروازه بان استقلال بعد از بازی با العین و زمانی که خبرنگاران در میکسد زون منتظر بودند تا با بازیکنان مصاحبه کنند، لنگ لنگان از جلوی خبرنگاران عبور کرد. از مدل راه رفتن او معلوم بود که در تمام 90 دقیقه این بازی مصدوم بوده و برای اینکه استقلال به دردسر نیفتد، مجبور شده که در این بازی حساس بازی کند.

رحمتی در بازی جمعه هفته گذشته مقابل تراکتورسازی مصدوم شد و تا قبل از بازی با العین حتی یک جلسه هم تمرین نکرد. او در سراسر هفته فیزیوتراپی کرد ولی ظاهرا مصدومیت او به صورت کامل برطرف نشده است. دروازه بان استقلال حتی بعد از بازی، شلوار هم پایش نبود و با شورت ورزشی به اتوبوس استقلال رفت تا مشخص وشد مصدومیت او جدی است.

او در گفت و گوی کوتاه با تماشا در مورد وضعیت خودش توضیح داد: «کمی درد دارم و همانطور که می بینید نمی توانم درست و حسابی راه بروم. باید پیش دکتر نوروزی بروم تا ببینم شرایطم چطور است. فعلا خودم هیچ چیز نمی دانم.»

اما حالا با اتفاقی که افتاده است ممکن است رحمتی نتواند در بازی روز دوشنبه با نفت تهران برای استقلال بازی کند. در شرایطی که استقلال در کورس قهرمانی است، نبودن او می تواند برای این تیم دردسرساز شود.

خیلی ها اعتقاد دارند رحمتی نقش پررنگی در صدرنشینی استقلال دارد و حالا کادر فنی استقلال باید امیدوار باشندن که تیم پزشکی این تیم او را به بازی روز دوشنبه برساند. خود رحمتی هم امیدوار است که به بازی با نفت برسد: «فعلا هیچ چیز نمی دانم ولی امیدوارم به بازی برسم. سعی می کنم در این چند روزه ریکاوری کنم تا به بازی برسم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف

      سید خیلی مرده

    • بدون نام

      باز هم روزنامه تماشا و باز هم حاشيه براي استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج