اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۸۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قوچان نژاد در لیست هجده نفره هم نبود

گوچی آینده ای در لیژ ندارد

رضا قوچان نژاد مدتی است در تیم بلژیکی خود اوضاع خوبی ندارد و نتوانسته حتی نیمی از بازی های خوبش در سنت تریدون را به نمایش بگذارد. همین مساله باعث شده تا رسانه های بلژیکی بابت خرید این بازیکن انتقادات زیادی را به کادر فنی این تیم وارد کنند.

گوچی آینده ای در لیژ ندارد

روزنامه تماشا: رضا قوچان نژاد مدتی است در تیم بلژیکی خود اوضاع خوبی ندارد و نتوانسته حتی نیمی از بازی های خوبش در سنت تریدون را به نمایش بگذارد. همین مساله باعث شده تا رسانه های بلژیکی بابت خرید این بازیکن انتقادات زیادی را به کادر فنی این تیم وارد کنند.

سایت RTL بعد از باخت استاندارد لیژ مقابل لوکرن مقاله ای انتقادی در مورد خریدهای تیم فصل این تیم نوشت. این سایت نوشت: «استاندارد دردو هفته اخیر با همان بازیکنانی بازی کرده است که در اول فصل از آنها استفاده می کرد. ترکیب این تیم هیچ تغییری نکرده و خبری از بازیکنانی که در نیم فصل خریداری شده اند در این تیم نیست.»

در این مقاله با تیتر «سطح پایین» در مورد رضا قوچان نژادنوشته است: «قوچان نژاد بازیکنی است که از سنت تریدون به استاندارد آمد. این بازیکن توسط ردنیچ در خط حمله استاندارد آزمایش شد اما تا به حال نتوانسته که کیفیت خودش را به نمایش بگذارد. این بازیکن تیم ملی ایران در بازی هایی که به میدان رفته عملکرد خوبی نداشته است. در خط حمله استاندارد بازیکنانی حضور دارند که جوانتر و گلزنتر از او هستند. با این وضعیت به نظر نمی رسد که او آینده خوبی در این تیم داشته باشد و حتما رفتنی است.»

گوچی آینده ای در لیژ ندارد

قوچان نژاد از زمان حضور در تیم حاضر در لیگ بلژیک، در ۷ مسابقه و به عبارتی دقیق تر ۳۱۳ دقیقه برای استانداردی ها به میدان رفته است. از این تعداد حضور تنها در ۳ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی بوده و در ۴ بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته که گلی برای تیمش نزده و تنها یک پاس گل داده است.

تیم فوتبال استاندارد لیژ در پنجمین هفته «پلی آف قهرمانی» لیگ بلژیک در غیاب رضا قوچان نژاد متحمل شکستی سنگین از لوکرن شد. بازی های هفته پنجم این بازی ها با یک دیدار ادامه یافت که استانداردی ها در زمین حریف ۴- یک شکست خوردند.

ردلیچ، سرمربی استاندارد در این پیکار از قوچان نژاد در ترکیب اصلی استفاده نکرد. این مربی حتی نام لژیونر ملی پوش ایرانی اش را در جمع نفرات ذخیره و نیمکت نشین نیز قرار نداد. استانداردی ها هم اکنون در جدول پلی آف با ۳۵ امتیاز پس از اندرلشت (۳۹ امتیاز) و زولته وارگم (۳۷ امتیاز) در رده سوم قرار دارند.

در بازی های باشگاهی بلژیک، با خاتمه مسابق۵ات لیگ، ۶ تیم بالای جدول در رقابت های دوره ای تحت عنوان «پلی آف قهرمانی» شرکت می کنند تا در پایان فاتح لیگ این کشور معرفی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج