adexo3
۴۹۱۲۰
۲ نظر
۵۰۲۱
۲ نظر
۵۰۲۱
پ

سومین حاشیه پرسپولیس در سال ۹۲

تصمیمات جنجالی یحیی گل محمدی

خداحافظی کیا، جر و بحث با کریمی و اخراج نوروزی قبل از بازی فینال جام جذفی، سه اتفاق مهم اردوی پرسپولیس در سال ۹۲ بوده اند. حاشیه هایی که خیلی از آنها با تصمیم های جنجالی گل محمدی شروع شده.

تصمیمات جنجالی یحیی گل محمدی

روزنامه تماشا: اخراج نوروزی از پرسپولیس به خاطر مصاحبه علیه گل محمدی، جدیدترین حاشیه اردوی پرسپولیس قبل از فینال جام حذفی است. تیمی که در نیم فصل دوم شروع خوبی داشت بعد از چند بازی با حاشیه های متعددی روبرو شده است.

خداحافظی کیا، جر و بحث با کریمی و اخراج نوروزی قبل از بازی فینال جام جذفی، سه اتفاق مهم اردوی پرسپولیس در سال 92 بوده اند. حاشیه هایی که خیلی از آنها با تصمیم های جنجالی گل محمدی شروع شده. به نظر می رسد سرمربی پرسپولیسی ها برخلاف چهره آرامش، به تصمیمات جنجالی علاقه زیادی دارد.

تصمیمات جنجالی یحیی گل محمدی

کنار گذاشتن کلاه کج

کلاه کج، یکی از اولین بازیکنانی بود که با نظر گل محمدی به پرسپولیس پیوست و اتفاقا زودتر از همه با او به مشکل خورد. کلاه کج بعد از اینکه قسط اول مطالباتش پرداخت نشد، در تمرین پرسپولیس غیبت کرد. بعد از بازگشت او به تمرین ها، این بار گل محمدی، کلاه کج را به خاطر غیبت غیرموجه کنار گذاشت.

گفته می شد گل محمدی و کلاه کج با هم جر و بحث کردند و گل محمدی خواهان اخراج کلاه کج از پرسپولیس بوده است. با توجه به غیبت کلاه کج در تمرینات، کسی از گل محمدی در این ماجرا گله نکرد.

خداحافظی مهدوی کیا

بزرگترین بحرانی که گل محمدی در پرسپولیس تجربه کرد کنار گذاشتن و پس از آن خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال بود. کاپیتان بی حاشیه پرسپولیس که در نیم فصل اول بهترین بازیکن تیمش بود، توسط گل محمدی به نیمکت میخکوب شد و پس از آن هم با پیشنهاد گل محمدی از فوتبال خداحافظی کرد. حضور کیا در برنامه ۹۰ و درد دل های او، آنقدر گل محمدی را تحت فشار قرار داد که به صورت تلفنی از مربیگری پرسپولیس استعفا داد. ماجرای خداحافظی مهدوی کیا محبوبیت گل محمدی روی سکوها را کاملا تحت تاثیر قرار داد و در بازی با پیکان هواداران پرسپولیس با تشویق مهدوی کیا بعد از گل خوردن سرخپوشان، از سرمربی تیمشان انتقاد کردند.

حضور جنجالی بگوویچ

حضور دوباره بگوویچ در پرسپولیس، یکی از مهمترین حاشیه های پرسپولیس در دوران گل محمدی بود. سرمربی پرسپولیس بارها تاکید کرد حضور بگوویچ سفارشی نبوده اما همچنان انتقادات به دستیاری بگوویچ در پرسپولیس ادامه داشت. بگوویچ خیلی زود با مهدوی کیا، کریمی و باقری به مشکل خورد و از تیم کنار گذاشتعه شد. در حال حاضر بگوویچ با سمت نامعلومی تماشاگر تمرینات پرسپولیس است.

جر و بحث با کریمی

مدت کوتاهی بعد از جدایی مهدوی کیا، گل محمدی با کریمی هم درگیری لفظی پیدا کرد. کریمی به خاطر مصدومیت، از کادر فنی تیمش درخواست کرد در بازی های دوستانه تیمش بازی نکند. اصرار حسینی دستیار گل محمدی روی بازی کردن کریمی، باعث تشدید مصدومیت شماره ۸ سرخپوشان شد. مصدومیتی که می توانست باعث غیبت او در بازی فینال جام حذفی شود.

روز بعد در تمرین پرسپولیس، همین موضوع به جر و بحث کریمی و گل محمدی تبدیل شد. هرچند هر دو طرف ماجرا را تکذیب و سعی کردند جلوی بیشتر شدن حاشیه های پرسپولیس را بگیرند.

دودستگی مهاجمان

کریم انصاری فرد که در تیم گل محمدی شروع خوبی داشت، خیلی زود دوباره وارد بحران گل زدن شد. در همین مقطع شایعه شده بود مهاجمان پرسپولیس به بازی کردن پیاپی انصاری فرد اعتراض دارند. گل محمدی هم انصاری فرد را در ۳ بازی با سپاهان، آلومینیوم و سایپا نیمکت نشین کرد.

این بار انصاری فرد به شکل نیمکت نشین شدنش اعتراض داشت. از بازی با راه آهن دوباره انصاری فرد به ترکیب اصلی پرسپولیس برگشت اما رابطه خاکستری بین مهاجمان پرسپولیس ادامه پیدا کرد.

اخراج نوروزی، آخرین قدم

اولین باری که نوروزی از پرسپولیس کنار گذاشته شد، ماه های آخر سال ۹۱ بود. نوروزی در روزهای آغازین سال ۹۲ دوباره در مصاحبه ای به نیمکت نشینی اعتراض کردو گفت نیمکت نشینی اش فنی نیست و مثل خیلی بازیکنان برای فیکس بازی کردن تن به هر کاری نمی دهد.

روز بعد از این مصاحبه نوروزی در تمرین پرسپولیس نبود و معلوم شد گل محمدی مهاجم تیمش را در اختیار باشگاه گذاشته است. او دیروز هم اجازه تمرین پیدا نکرد. فعلا معلوم نیست نوروزی در بازی با سپاهان حاضر خواهد بود یا پرسپولیس مهاجمی که در لیگ گل پیروزی بخش سرخپوشان را به سپاهان زد را در اختیار نخواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حميد رحيمي

      واقعا متاسفم واسه نويسنده اين مطلب كه اينقدر كوته نظر و خسيسانه به پرسپوليس نگاه ميكنه..

      پاسخ ها

      • خندون

        مجله حیا کن دروغ ها رو رها کن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج