اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۲۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دیگر باید فاتحه کنفدراسیون آسیا را خواند

تسلیت بن همام بابت انتخاب شیخ‌سلمان!

به دنبال انتخاب شیخ سلمان بن ابراهیم از بحرین به ریاست کنفدراسیون فوتبال اسیا( AFC )، محمد بن همام رییس سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیام تسلیت صادر کرد.

سایت گل: به دنبال انتخاب شیخ سلمان بن ابراهیم از بحرین به ریاست کنفدراسیون فوتبال اسیا( AFC )، محمد بن همام رییس سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیام تسلیت صادر کرد.

پس از انتخاب شیخ سلمان، رئیس فدراسیون فوتبال بحرین به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تا سال ۲۰۱۵ و همچنین نماینده‌ی قاره‌ی کهن در فیفا، بن‌همام، رئیس اسبق این کنفدراسیون که به علت اتهام به ارتشا از فعالیت ورزشی بصورت مادام العمر محروم شد، در واکنش به این امر گفت : "باعرض تسلیت دیگرعمر کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتخاب این آقا به پایان رسید، من به این مناسبت به همه تسلیت عرض می کنم.

بن‌همام همچنین با کنایه به نقش دخالت‌های مستقیم احمد الفهد کویتی در انتخاب شیخ سلمان به ریاست AFC اشاره کرده است و گفته است : "از این پس عملکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه های مختلف اعم از اجرایی وبرنامه ریزی به سبک وشیوه های فدراسیون هندبال آسیا درخواهد آمد."

شیخ احمد الفهد که ریاست شورای المپیک و فدراسیون هندبال آسیا را برعهده دارد در آغاز برنامه های انتخاباتی چهار نامزد انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیاAFC تا آخرین روز قبل از انتخابات بطورعلنی از شیخ سلمان بحرینی بصورت همه جانبه حمایت کرد و با یوسف السرکال اماراتی که وعده ادامه راه بن همام را در برنامه های تبلیغاتی خود داده بود، اختلاف نظر شدیدی داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج