۵۰۷۱۵
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

ماجرای درگیری کریمی و شیرینی در رختکن

«... شو ...، تو چی کاره ای که حرف می زنی؟» نقل به مضمون و البته سانسور شده از جملاتی است که ظاهرا کریمی در رختکن به شیرینی گفته. اینطور که نزدیکان پرسپولیس تایید می کنند در دقایق بعد از بازی، سرپرست و کاپیتان پرسپولیس بدجور به هم پیچیده اند.

ماجرای درگیری کریمی و شیرینی در رختکن

روزنامه تماشا: «... شو ...، تو چی کاره ای که حرف می زنی؟» نقل به مضمون و البته سانسور شده از جملاتی است که ظاهرا کریمی در رختکن به شیرینی گفته. اینطور که نزدیکان پرسپولیس تایید می کنند در دقایق بعد از بازی، سرپرست و کاپیتان پرسپولیس بدجور به هم پیچیده اند. آنها در لحظاتی که سکوهای معترض شعار می دادندو مهدوی کیا خداحافظی می کرد تا گلاویز شدن هم پیش رفتند. سرپرست پرسپولیس شروع کننده بود. او که بعد از بازی ناراحت بود، مثل همه به رختکن آمد و شروع کرد به غر زدن.

اعتراض شیرینی جو زده از سکوهای ناراحت بود: «این چه وضعشه؟ این جامم که از دست دادیم؟ ...» و البته کریمی هم نتوانست آن را تحمل کند. او با جملاتی که خیلی هم ورزشی نبودند به سرپرست جواب داد «... شو ... تو چی کاره ای که حرف می زنی؟» این جواب ها ظاهرا دل کریمی را خنک نکرد. او که به پای مصدومش یخ بسته بود به سمت شیرینی رفت و اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند درگیری لفظی به درگیری فیزیکی تبدیل می شد.

جواب های سرپرست شوکه شده به شماره 8 ظاهرا تهدید به دخالت رویانیان بوده: «الان زنگ می زنم سردار تکلیفت رو روشن کنه.» جمله ای که آتش کریمی را بسیار تند کرد: «به هر ... می خوای زنگ بزن هر کاری دلت می خواد بکن.» سعید شیرینی با رویانیان تماس می گیرد و صحبت ها را منتقل می کند. کریمی هم وسائلش را برمی دارد و در کنار رختکن صابونی هم به به تن گل محمدی می زند: «وایسا و همین جا ... باش.»

جلسه فوری با نماینده کی روش

شاید کریمی برای تیم ملی بازی کند

هر چند علی کریمی گفته که دیگر حتی برای تیم ملی هم بازی نمی کند اما شنیده ها نشان می دهد او ممکن است برای تیم ملی بازی کند. ماجرا به جلسه فوری نماینده کی روش با کریمی بازمی گردد. ظاهرا ساعتی بعد از اعلام خداحافظی شماره 8 تماس هایی برقرار شده و از او قول گرفته اند که در جلسه رو در رو در مورد خداحافظی اش صحبت کند.

امید نمازی رابطه بسیار خوبی با علی کریمی دارد و این امکان وجود دارد که او نماینده کی روش برای این جلسه باشد. تیم ملی ایران در خرداد بازی های بسیار حساسی دارد و کادر فنی به بازیکنش احساس نیاز می کند. اینطور که شنیده می شود کریمی ممکن است در چند روز آینده برای بازی کردن در تیم ملی چراغ سبز نشان دهد. حتی شایعات فراتر از این هستند.

اینکه شاید انتخابات ریاست جمهوری سبب شود علی کریمی برای پرسپولیس هم بازی کند. اتفاقات سیاسی چند روز آینده ایران می تواند رویانیان را از پرسپولیس دور یا به حوزه ای دیگر منتقل کند. ظاهرا این راهی است که ممکن است کریمی را به بازی کردن در پرسپولیس مجاب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      خوب گفته ... مرسی ازعلی کریمی که همیشه بدون ترس حرفش رو می زنه... سردارسردار گفتن هم کوچکترین ترسی به دلش نمی تونه بندازه

    • شیطون

      "... شو ...، تو چی کاره ای که حرف می زنی؟"

      عجب جمله ای زدین
      کاملا ً 5+ بود!

    • شمیسا

      فیلمنامه ی یه فیلمفارسی به تمام معنا

    • بدون نام

      چرا به این بچه پر رو و دردسرساز این همه رو میدهند؟

      پاسخ ها

      • تراختور

        ساکت لطفا

      • maryam

        بچه پر رو تو و امثال تو هستند...

    • بدون نام

      از جوانهای عزیز خواهش میکنم فقط فوتبال اقایون را تماشا کنن و مبادا اخلاقشون را سرمشق قرار بدند.
      جای تاسفه . این همه بی اخلاقی از چی ریشه میگیره ....
      شاید باید برگردند دوران بچگی و دوباره تربیت بشند.

      پاسخ ها

      • maryam

        شما برید نگران تربیت خودتون باشید.شما هم مثل اون یکی ترسوها هستید.خیلی کار خوبی کرده.به کوری چشم حسودا حرف دل همه ما هوادارا رو زده.
        دمش گرم هیچکس که جرئت نداره خرابکاریای مثلا سردار رو روکنه.مگه آقای کریمی کاری منه.ایول دمش گرم.خیلی دوسش داریم...

    • طاها

      وقتي افراد غير ورزشي و فاقد اطلاعات روانشناسي در عرصه مديريتي ورزش حساسي مثل فوتبال پا ميگذارند گفتن چنين جملاتي بعد از بازي به آن حساسي و در بدترين شرايط روحي رواني بازيكنان امر غير طبيعي نيست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج