۵۲۱۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جلسه عباسی با فداحسین مالکی

دولت گزینه های پرسپولیس را مشخص کرد

در چند روز گذشته صحبت‌هایی راجع به نظر وزارت ورزش و جوانان درباره سرمربی پرسپولیس مطرح شده است، اما بد نیست بدانیم نظر وزیر ورزش دقیقا چه بوده است.

ایسنا: در چند روز گذشته صحبت‌هایی راجع به نظر وزارت ورزش و جوانان درباره سرمربی پرسپولیس مطرح شده است، اما بد نیست بدانیم نظر وزیر ورزش دقیقا چه بوده است.

دو هفته‌ پیش بود که سرخپوشان تهران در آستانه قهرمانی در فینال جام حذفی، سهمیه آسیا و جام را در ضربات پنالتی تقدیم حریف اصفهانی کردند تا برای دومین سال پیاپی دست‌شان از قهرمانی کوتاه مانده باشد. بعد از آن روز بود که موج انتقادها به سوی گل محمدی روانه شد و این مربی با وجود این که کارنامه بدی در پرسپولیس نداشت مجبور به استعفا شد.

رویانیان و هیات مدیره پرسپولیس دست به کار شدند تا برای پنجمین بار در طول دو سال گذشته برای پرسپولیس سرمربی انتخاب کنند. بیش از ۱۰ نفر نام‌شان برای هدایت سرخ‌ها مطرح شد. محمد مایلی کهن، منصور ابراهیم زاده، حمید درخشان، علی دایی، حمید استیلی، حسین فرکی، بیژن ذوالفقار نسب، برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو کرانچار، یحیی گل محمدی و ... مربیانی بودند که کاندیدای نشستن روی نیمکت این تیم شدند، اما بعد از گذشت دو هفته هنوز خبری از انتخاب سرمربی نیست.

جدا از این که بحث انتخاب سرمربی بیش از حد طولانی شده، این روزها صحبت‌هایی درباره وجود فشار روی مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی است. برخی می‌گویند با توجه به شواهد و قرائن مایلی کهن گزینه وزارت ورزش و جوانان است و مدیران ارشد وزارت به پرسپولیسی‌ها دستور حضور او را داده‌اند. دلیل‌شان هم این است که اگر نظر رویانیان روی مایلی کهن بود، زمانی که گزینه‌های پرسپولیس درخشان و مایلی کهن بودند، سرمربی زودتر از این‌ها انتخاب می‌شد و دلیلی برای مذاکره با ابراهیم‌زاده وجود نداشت. هر چند رویانیان تاکید داشت که هیچ فشاری روی او وجود ندارد، اما برداشت نمایندگان رسانه‌های گروهی که بعد از جلسه روز گذشته هیات مدیره پرسپولیس با اعضای هیات مدیره صحبت می‌کردند، این بود که دل رویانیان با یک گزینه است و مایلی کهن تحمیل شده است. حتی رویانیان هم دیروز در یکی از گفت‌وگوهای پرتعدادش گفت که انتخاب مایلی‌کهن به او "توصیه" شده است.

با این حال واقعیت به گونه دیگری است. فدا حسین مالکی برای دریافت نظر وزارت ورزش و جوانان در یکی از همین روزها سراغ وزیر رفته و عباسی هم در این جلسه توصیه کرده که یکی از مربیان خوشنام ، کارنامه دار و تحصیلکرده به عنوان سرمربی انتخاب شود. وزیر در این جلسه از محمد مایلی کهن و علی دایی نام برده و این گونه نبوده که وزارت ورزش و جوانان تنها مایلی‌کهن را به رییس هیات مدیره پرسپولیس توصیه کرده باشد.

حال باید دید سرمربی پرسپولیس چه کسی می‌شود و آیا این تیم می‌تواند ناکامی‌های دو فصل قبل را جبران کند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج