اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۳۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تیم ملی ایران، لنگ یک چپ پا است!

بعد از مدتی که خیال کی روش و تیم ملی از پست مدافع چپ راحت شد باز هم اتفاقاتی دست به دست هم داد که در آستانه سه بازی حساس تیم ملی سوال این باشد که کدام بازیکن قرار است به عنوان دفاع چپ بازی کند. همه مشکلات از مصدومیت مهرداد پولادی شروع شد.

تیم ملی ایران، لنگ یک چپ پا است!

روزنامه تماشا: بعد از مدتی که خیال کی روش و تیم ملی از پست مدافع چپ راحت شد باز هم اتفاقاتی دست به دست هم داد که در آستانه سه بازی حساس تیم ملی سوال این باشد که کدام بازیکن قرار است به عنوان دفاع چپ بازی کند. همه مشکلات از مصدومیت مهرداد پولادی شروع شد.

بعد از آمدن کی روش، مهرداد پولادی از هافبک دفاعی به پست دفاع چپ آمد و در این پست ماندنی شد. حضور او توانست جناح چپ ایران را بیمه کند و حتی احسان حاج صفی که دفاع چپ تخصصی تیم ملی بود را نیمکت نشین کرد.

با مصدومیت پولادی و اتفاقات دیگر باز هم این جناح همیشه حساس برای تیم ملی به یکی از علامت سوال های کی روش تبدیل شده است. گزینه های سرمربی تیم ملی برای این پست کدام بازیکنان هستند؟

- احسان حاج صفی: شاید اگر زمان دیگری این مطلب نوشته می شد حضور او به تنهایی برای دفاع چپ کافی بود و مصدومیت پولادی به یک معضل تبدیل نمی شد. حاج صفی در تیم باشگاهی اش روزهای خوبی نداشت. شاید اگر چند عامل برای قهرمان نشدن سپاهان بنویسیم احسان حاج صفی یکی از این دلایل باشد.

او از نظر روحی و فنی اوضاع خوبی نداشته و در این سه بازی حساس اگر بخواهد یکی از اشتباهات یک ماه اخیرش را انجام دهد تیم ملی باید با رویای رفتن به جام جهانی خداحافظی کند.

- هاشم بیک زاده: هوادارانی که در طول فصل بابت فیکس بودن او در استقلال شاکی بودند حالا او را یکی از گزینه های تیم ملی می بینند. نبودن گزینه های خوب در پست دفاع چپ باعث شده که کی روش به سراغ گزینه های درجه چندم برود و از تیم قهرمان، دفاع چپ انتخاب کند.

بیک زاده با اینکه خاطرات خوبی را برای هواداران استقلال رقم نزده اما یک تجربه ملی استثنایی دارد. او در تیم «ب» پرویز مظلومی مدافع چپ بود و با این تیم توانست قهرمان شود و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود اما آیا این سه بازی حساس زمان ریسک است؟

- امیرحسین فشنگچی: دعوت شدن او به تیم ملی از حضور هاشم بیک زاده هم عجیب تر بود. بعید به نظر می رسد که او بتواند به جمع گزینه های اصلی کی روش راه پیدا کند. او یک سال بد را با پرسپولیس گذراند و یکی دو سال است که حتی از روزهای اوج خودش هم فاصله گرفته است. بی تجربگی را هم باید به این فاکتورهای منفی اضافه کرد.

کی روش علاوه بر این گزینه های تخصصی، دو گزینه غیرتخصصی هم برای این پست دارد.

- پژمان نوری: چیزی که مشخص است این است که با حضور بازیکنانی مانند نکونام و تیموریان در پست تخصصی اش یعنی هافبک دفاعی نمی تواند بازی کند. این بازیکن که مانند همیشه فصلی خوب را پشت سر گذاشت شاید مانند بازی ایران مقابل لبنان در این پست به بازی گرفته شود. البته پژمان نشان داده که در این پست قابل مقایسه با پست تخصصی اش نیست.

- حسین ماهینی: دفاع راستی که با حضور خسرو حیدری باید روی نیمکت بنشیند. این بازیکن سابقه بازی در پست دفاع چپ را دارد و شاید کی روش ترجیح بدهد که به جای نیمکت نشین کردن این بازیکن او را در پستی که در آن تجربه دارد بازی بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج