اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۱۴۶
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

یک رکورد تاریخی با چهار گل در پنج بازی رسمی

شکنجه کردن گوچی را تمام کنید!

دیگر تردیدی نداریم که او یکی از بهترین هاست. گوچی با یک حرکت انفجاری و گل استثنایی اش به قطر تیم رو به مرگ ایران را به زندگی برگرداند و در دوحه از بهترین های ما بود. او در بازی مقابل لبنان در تهران هم نشان داد که آماده ترین مهاجم ایرانی در تمام دنیاست!

شکنجه کردن گوچی را تمام کنید!

روزنامه تماشا: دیگر تردیدی نداریم که او یکی از بهترین هاست. گوچی با یک حرکت انفجاری و گل استثنایی اش به قطر تیم رو به مرگ ایران را به زندگی برگرداند و در دوحه از بهترین های ما بود. او در بازی مقابل لبنان در تهران هم نشان داد که آماده ترین مهاجم ایرانی در تمام دنیاست!

گلی که او در نیمه دوم زد، دوندگی های تمام نشدنی اش و پرسی که از نیمه دوم روی حریف وارد می کرد و پیگیری هایش برای توپ ربایی و حضور دائم در منطقه خطر، ثابت کرد که حرف کسانی که حضور او را در تیم ملی زیر سوال می بردند یاوه بوده است.

کسانی که می گفتند گوچی کیفیت لازم را ندارد و معلوم نیست برای چه به تیم ملی دعوت شده است. کسانی که معتقد بودند فورواردهای داخلی کیفیتی بالاتر یا در سطح قوچان نژاد دارند و او را باید از تیم ملی راند. چهار گل در پنج بازی! بالاترین و بهترین آمار در میان مهاجمان گلزن تاریخ تیم ملی.

ما از اولسان کره جنوبی به جام جهانی صعود کنیم یا نه، گوچی خود را در فوتبال ایران ثابت کرده است. او حتی اگر در بازی های آینده هم نتواند در باشگاهش ستاره باشد، نشان داده که حق پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را دارد و ما به او مدیونیم و می توانیم برای سال ها به بازی اش دل ببندیم.

شکنجه کردن گوچی را تمام کنید!

اما اگر گفته شود نیمکت نشینی او در اندرلشت، ظلم است، باید اعتراف کنیم که ظلم بزرگتر را تیم ملی ایران و مسئولان فوتبال ما به او می کنند. گوچی توانش را برای تیم ملی خرج کرده و نشان داده که مثل یک سرباز دارد برای پرچم کشورش می جنگد و محدودیتی که برای او قائل می شوند قابل درک نیست. از مدیران فرهنگی فدراسیون و همه آنها که ممکن است رأی شان در این زمینه نافذ باشد سوال می کنیم، با دیدن فوروارد دونده تیم ملی در هوای گرم و زمین تب کرده دوحه، درحالی که یقه و آستین های بلند پیراهن زیرینش دارد او را خفه می کند، چه احساسی به شما دست می دهد.

در تهران و هوای گرم خرداد ماهش، گوچی مجبور بود نود دقیقه دیگر با لباسی وحشتناک برای ایران بدود و عرق بریزد، فقط برای اینکه معدودی معتقدند خالکوبی های دست او بدآموزی دارد! بحثی نیست. شاید هم درست بگویند اما آنها که قرار است با دیدن دوتا خالکوبی روی دست و پشت گردن مهاجم تیم ملی منحرف شوند، قبلا با دیدن همین اشکال و بیشتر از آن، روی بدن فابرگاس و بکام و لواندوفسکی و بالوتلی و آلوز و بقیه منحرف نشده اند؟

مدعیان فرهنگ که اینطور بازیکن تیم ملی را محبوس کرده اند خبر ندارند که روی ساق و پای بسیاری از دیگر بازیکنان ما هم چنین نقوشی هست و اغلب هواداران آنها را دیده اند و از آن خبر دارند؟ امروز گوچی برای تیم ملی یک بازیکن غیرقابل چشم پوشی است و خالکوبی هایش هم موضوعی قدیمی است.

باید از متولیان تیم ملی پرسید اینکه اجازه بدهیم او با لباسی آزادتر برای تیم ملی اش بازی کند و افتخار کسب کند، برای روحیه جوانان ایرانی آنقدر مهم نیست که به خاطرش بگذاریم دوتا خالکوبی دیده شود؟ فکر نمی کنید که این «پوشاندن» بسیار بیش از آن «نمایان بودن» اذهان را متوجه این پدیده می کند؟ از تماشای بازیکن ملی پوش در این لباس احساس خفگی نمی کنید؟ از اینکه او دارد شکنجه می شود ناراحت نیستید؟ اگر جواب همه اینها منفی است که هیچ اما اگر ذره ای دلتان می سوزدو متوجه واقعیت هستید، شاید بتوانید تمهیدی بیندیشید و اجازه بدهید او هم مثل هر بازیکن دیگری نفس بکشد. به احترام همه گل هایش و همه عرقی که برای این پیراهن و این کشور می ریزد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sarvin

      دم گوچی گرم.خیلی باغیرته... گوچی جون دوست داریم.

    • saeed

      آخ گفتی!!!خداییش حرف دل منو زدین،بندا خدا تو بازی با لبنان از شدت عرق داشت خفه میشد...

    • محمد

      داش قوچان نژاد تو استاندار لیژبازی میکنه ن اندرلشت

    • سام

      واقعا وطن دوست و با غیرته . هر کسی با این سطح بازی باشه نمیاد خودشو تو سختی بزاره و تو تابستون لباس آستین بلند بپوشه ! جای تحسین داره که شرایط رو قبول کرده . تشکر از تو گوچی !

    • سارا

      اصلا این بشر معلومه اونجا بزرگ شده واقعا از جون مایه میذاره هم این هم اشکان دژاگه وگرنه ما الان با اما و اگر دوم هم نبودیم واقعا دستتون درد نکنه هرچقدر میگیرید حلالتون باشه...

    • بدون نام

      متاسفم که مانتوانستیم به آن حد از واقعیت هایی که مردم دیگر کشورها رسیده اند برسیم با توجه به دانش وفرهنگ و تمدن غنی مان اگرما ملت در مواجهه با این مسائل عکس العملی نشان ندهیم مسئولین فکر این چاره جویی ها نمیشن

    • احمد

      خیلی بجابوددروذبه شرف نویسنده وغیرت گوچی

    • بدون نام

      میبینم اونروزی روکه این بنده خدا رو هم مثل فریدون زندی از هستی ساقطش میکنن.خدا به دادش برسه

    • کامیار

      خال کوبی زده؟؟ فدای سرش . جوونه دوس داره بزنه.
      ماها که مثلا خال نزدیم وجودمون چه سودی واسه مملکت داشته؟؟؟؟؟؟
      این مسائل دیگه واقعا فسیل شده.
      درضمن خاکوبی فرهنگ غربی نیست بلکه ابتدا تو شرق بوجود اومده.(اعراب)

    • امير

      من نميدونم اين خالكوبي از زمان قديم تو ايران مرسوم بوده الآن بابا بزرگ من 80 سال سن داره كل دستش خالكوبيه والا من كه از بچگي دارم ميبينمش هيچ حالت خاصي به من دست نميده اصلاً از خالكوبي هم خوشم نميداد .
      اونايي كه دوست دارن به دست كوچي و بكام و ... نگاه نمي كنن كار خودشون ميكنن (بايد فهميد و فهماند كه جلوي هر چيز رو بگيري بدتره ) لطفا بدون سانسور بزارش قربونت

      پاسخ ها

      • مهتا

        البته قضیه بابابزرگ با بازیکن فوتبال تیم ملی فرق می کنه..بعیدم نیست جوونا الگو برداری کنن، ولی خب بنده خدا گوچی..

    • يك قوچاني

      بي ، داش قوچاني نژاد افتخار قوچان و ايراني، ما تو ر دوست دريم داش، حالا اي خنه خميرا هر چي بگن بازم ما دوستت دريم.

    • مهتا

      اتفاقا منم همش برام سوال بود که چرا آستین بلند می پوشه و حالا که فهمیدم بیشتر کنجکاو شدم، جداً تو هوای گرم انصاف نبود...
      عیب نداره لااقل یه نفر یه ذره می فهمه زنها چی می کشن تو گرما :)))

    • سپهر

      قربونش برم الهی خدا لعنت کنه هرکی رو که این شرایط رو گذاشته حالا مگه چی میشد خالکوبی داشته باشه یه ذره رنگه دیگه رو دستش ای بابا...
      این بدبخت باید توگرما بمیره تا شما میخواین یه ذره خالکوبی رو قایم کنید همه فهمیدن که خالکوبی داره دیگه این مسخره بازیها چیه؟؟؟....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج