adexo3
۵۵۹۲۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ستایش فیفا از گوچی و خط دفاعی تیم ملی

پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به ستایش از عملکرد رضا قوچان‌نژاد و تیم ملی ایران در انتخابی جام‌جهانی پرداخت.

ایسنا: پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به ستایش از عملکرد رضا قوچان‌نژاد و تیم ملی ایران در انتخابی جام‌جهانی پرداخت.

تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی موفق شدند از گروه A انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا جواز حضور مستقیم در برزیل ۲۰۱۴ را کسب کنند. Fifa.com در گزارشی به بررسی بازی‌های انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا پرداخته است. در این گزارش آمده است:

«بازی انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا به پایان رسید و چهار تیم راه یافته به جام‌جهانی مشخص شد. تیم‌های ایران، کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا موفق شدند بلیت حضور در برزیل را رزرو کرده و تیم‌های ازبکستان و اردن نیز به دیدار پلی‌آف راه یافتند.

ایرانی‌ها که امیدهای‌شان برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۰ با گلزنی پارک جی‌سونگ بر باد رفته بود، این بار موفق شدند، کره‌جنوبی، رقیب دیرینه خود را با یک گل در اولسان شکست دهند تا بتوانند برای چهارمین بار طعم حضور در جام‌جهانی را بچشند. شاگردان "چوی کانگ هائه" در طول ۹۰ دقیقه‌ بازی تیم برتر میدان بودند اما رضا قوچان‌نژاد بر خلاف جریان مسابقه توانست یک توپ‌ربایی زیبا داشته باشد و ایران را به گل برساند.»

سایت فیفا با تمجید از قوچان‌نژاد، این بازیکن را بهترین بازیکن روز گذشته در آسیا انتخاب کرد و درباره او نوشت: «عملکرد قوچان‌نژاد باعث می‌شود او را به عنوان بهترین بازیکن ایران در طول انتخابی جام‌جهانی انتخاب کنیم. او در بازی با کره‌جنوبی موفق شد سومین گلش را برای ایران در این مسابقات به ثمر برساند. این مهاجم ۲۵ ساله که اولین گل ملی‌اش را برابر لبنان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا به ثمر رسانده بود، در بازی با قطر و لبنان نیز توانسته بود، برای ایران گلزنی کند. اکنون با گل ارزشمند رضا قوچان‌نژاد در بازی با کره‌جنوبی، این مهاجم چهارمین حضور ایران را در جام‌جهانی قطعی کرد.»

سایت فیفا در ادامه آمار انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا را نیز به تیم ملی ایران اختصاص داد و نوشت ایران با دریافت تنها دو گل در انتخابی جام‌جهانی بهترین خط دفاع این مسابقات بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم سراوانی

      تیراختور افتخار است که بازیکن مهمی مثل قوچان نژاد را به فوتبال ایران تقدیم کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه منه؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج