adexo3
۵۶۱۱۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ملي‌پوشان پس ازديدار با روحاني چه گفتند؟

ملي ‌پوشان فوتبال ايران پس از بازديد از ساختمان مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام، نسبت به برگزاري اين جلسه ابراز رضايت کردند.

ایسنا: ملي ‌پوشان فوتبال ايران پس از بازديد از ساختمان مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام، نسبت به برگزاري اين جلسه ابراز رضايت کردند.

چند نفر از بازيکنان و اعضاي تيم ملي فوتبال پس از ديدار با دکتر حسن روحاني رييس جمهور منتخب ايران، با ايسنا گفت و گويي انجام دادند که در ادامه مي‌خوانيد:

* حسين ماهيني

جلسه خيلي خوبي بود. خدا را شکر مي‌کنيم که اين افتخار نصيبمان شد تا دکتر روحاني را از نزديک ببينيم. در اردوي تيم ملي هم ۹۰ درصد بچه‌ها به ايشان رأي داده بودند.

دکتر روحاني در اين جلسه براي حمايت دولت آينده از تيم ملي قول‌هايي دادند که ان‌شاءالله به پشتوانه ايشان بتوانيم در جام جهاني هم نتايج خوبي بگيريم.

* رضا قوچان نژاد

خيلي جلسه خوبي بود! افتخار مي‌کنم که مرا هم به اين مراسم دعوت کردند تا رئيس جمهور را از نزديک ببينيم. خيلي خوشحالم و همچنين بابت هديه‌ايي که به ما دادند تشکر مي‌کنم.

براي ما خيلي مهم است که رئيس جمهو قول داده از ما حمايت مي‌کند. اميدوارم که بتوانيم در برزيل هم جوري کار کنيم که همينطور مردم خوشحال شوند.

* سيد جلال حسيني

جلسه خوب بود. در جلسه حرف‌هايي زده شد که روي برنامه‌ريزي فصل بعد تاکيد داشت. مردم بايد خوشحالي کنند اما مسئولان بايد از همين امروز (چهارشنبه) به فکر برنامه‌ريزي باشند. تيم ملي به بازي‌هاي تدارکاتي و امکانات نياز دارد.

* مهدي محمدنبي

در کنار حماسه تاريخي مردم در ۲۴ خرداد، حماسه‌اي ديگر خلق شد. امروز (چهارشنبه) هم به ديدار دکتر روحاني آمديم. کار ما در ادامه سخت‌تر مي‌شود پس بايد برنامه‌ريزي دقيقي براي کار داشته باشيم تا حضوري قدرتمند در رقابت‌هاي بين‌المللي داشته باشيم. باشگاه‌ها، رسانه‌ها و غيره مي‌توانند باعث حضور ايران به جام جهاني شوند. ان‌شاءالله بهترين عملکرد را در جام جهاني برزيل ببينيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادي

      باميد به اينكه با حمايتهايي كه از طرف دولت جديد ( وزارت ورزش) ازفدراسيون و تيم ملي فوتبال انجام گيرد حضوري موفق در جام جهاني برزيل داشته باشيم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج