اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۵۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درخشش آزمون در بازی دوستانه با استوابخارست

شماره ۷ روبین کازان برای مهاجم تیم ملی

مهاجم ۱۸ ساله تیم ملی جوانان ایران که در میانه های فصل گذشته برای بازی کردن در تیم روبین کازان به این باشگاه روسی پیوسته بود، بعد از درخشش زودهنگام در تیم ذخیره به تیم اول باشگاه فراخوانده شد.

شماره 7 روبین کازان برای مهاجم تیم ملی

روزنامه تماشا: سردار آزمون هر روز به ترکیب اصلی روبین کازان نزدیکتر می شود. مهاجم 18 ساله تیم ملی جوانان ایران که در میانه های فصل گذشته برای بازی کردن در تیم روبین کازان به این باشگاه روسی پیوسته بود، بعد از درخشش زودهنگام در تیم ذخیره به تیم اول باشگاه فراخوانده شد.

او حتی تا پیش از مصدومیت سه بار در فهرست هجده نفره روبین کازان در بازی های لیگ روسیه قرار گرفت اما موفق به بازی کردن نشد. آزمون حالا اما فرصت اثبات توانایی های خود را یافته است.

او در آخرین دیدار تدارکاتی روسها مقابل استوابخارست در ترکیب اصلی تیم به میدان رفت و یک پنالتی از بازیکنان حریف گرفت: «همین یکی دو روز پیش در رومانی با استوابخارست بازی کردیم. دقیقه 75 دروازه بان حریف آمد توپ را دفع کند که توپ را از او گرفتم و او مجبور شد روی من خطای پنالتی انجام بدهد. پنالتی را ریازانتسف، همان بازیکنی که به بارسلونا گل زده بود خراب کرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. در پایان هم قربان بردیف، سرمربی روبین از عملکردم راضی بود و از بازی من تعریف کرد.»

شماره 7 روبین کازان برای مهاجم تیم ملی

از گفته های آزمون به «گل» می توان انگیزه فراوان او را برای رسیدن به ترکیب اصلی روبین کازان در فصل جدید، دریافت: «اوایل من برای تیم ب بازی می کردم ولی وقتی بازی ام را دیدند یکهو به من گفتند بیا به تیم اصلی و ازت این به بعد فقط با ما باش. قرارداد من را هم با تیم اصلی نوشتند و دیگر شدم همراه تیم اول روبین کازان. پیراهن شماره هفت تیم را به من دادند و فکر می کنم در ۱۸ سالگی به افتخار بزرگی دست پیدا کردم. برای فصل جدید نهایت تلاشم را می کنم تا برای روبین بازی کنم. البته روبین مهاجمان خیلی خوبی دارد وهمه آنها در تیم های ملی کشورشان بازی می کنند. به عنوان مثال سالامون نروندون که بهترین بازیکن تیم ملی ونزوئلا است یا دیادیون که در تیم ملی روسیه بازی می کند. من برای بازی در روبین کازان رقابی سرسختی دارم اما امیدوارم برای فصل جدید که ۲ هفته دیگر شروع می شود بتوانم برای روبین بازی کنم.»

مهاجم آینده دار فوتبال ایران درباره تفاوت های فوتبال در ایران و روسیه می گوید: «فوتبال در روسیه از همه نظر با ایران تفاوت دارد. از امکانات بگیرید تا نوع تمرین و تغذیه. وقتی اردو شروع می شود، هر روز صبح از بازیکنان خون می گیرند وتست قلب. اینجا همه چیز برای پیشرفت در فوتبال روبراه است. من که خیلی راضی ام اما در سپاهان که بودیم فقط تمرین می کردیم و تمرین.»

آزمون که با علیرضا جهانبخش در تیم ملی جوانان همبازی بود حضور او در لیگ هلند را تبریک می گوید: «وقتی شنیدم علی به لیگ هلند رفته خیلی خوشحال شدم. او خیلی راحت می تواند در لیگ هلند رشد کند. اگر مشکل کوچکش در دفاع کردن را برطرف کند قطعا در لیگ هلند یک بازیکن کامل می شود. او یکی از کاملترین بازیکنان فوتبال ایران است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج