اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۸۶۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

لحظه شماری بانوان بسکتبالیست ایرانی

مهاجم تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است، و برای حضور در میادین بین‌المللی لحظه شماری می‌کنیم.

ایسنا: مهاجم تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است، و برای حضور در میادین بین‌المللی لحظه شماری می‌کنیم.

مونا بهبهانی، بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: امیدوارم لباس تیم ملی بسکتبال بانوان از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال تایید شود و ما بتوانیم به مسابقات جهانی و بین‌المللی اعزام شویم.

بهبهانی درباره اردوی سه روزه تیم ملی در تالار بسکتبال آزادی، اظهار کرد: اردوی آماده سازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به این که بچه‌ها مطمئن بودند که در شهریور ماه بازی‌های چند جانبه برگزار می‌شود انگیزه بسیار بالایی در تمرینات داشتند و مربیان هم سنگ تمام گذاشتند و کارهای تکنیکی و تاکتیکی بسیار خوبی را به تیم آموزش دادند.

او در ادامه افزود: تمام دست اندرکاران بسکتبال بانوان تلاش می‌کنند تا تیم به سطوح بالای آمادگی برسد. در حد امکان فدراسیون امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده و ما زیر نظر شایسته شرعی بدنساز تیم ملی بسکتبال بانوان در آکادمی انقلاب بدنسازی را انجام می‌دهیم.

بهبهانی تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی با این که بابت حضور در تیم ملی حقوقی دریافت نمی‌کنند اما حضور در تیم ملی برای آنان کافی است و عضو تیم ملی بودن را اعتباری برای خود می‌دانند.

عضو تیم ملی بسکتبال ایران درباره تایید لباس تیم ملی بسکتبال از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال گفت: فدراسیون عکس لباس تیم ملی را برای فدراسیون جهانی ارسال کرده و از نظر من در طراحی لباس ها مشکلی وجود ندارد و احتمال تایید لباسها وجود دارد. به هر حال تیم‌های دیگر بانوان مثل فوتبال، والیبال با لباس‌های منطبق بر پوشش اسلامی و همچنین قواعد ورزش مورد نظر فعالیت می‌کنند و تا الان مشکلی پیش نیامده است.

او در ادامه بیان کرد: پوشیدن این لباس‌ها قطعا برای هر کس سخت است، ‌اما انگیزه ما آنقدر بالا است که اگر ۱۰ برابر این پوشش هم برای تایید لباس‌ها لازم باشد ما آن را قبول می‌کنیم و با انگیزه به کار خود ادامه می‌دهیم.

مونا بهبهانی درباره تیم باشگاهی خود اظهار کرد: تیم شرکت گاز تهران امسال در رقابت‌های سوپر لیگ رقابت می‌کند و بازیکنان خوبی را جذب کرده است و امیدوارم امسال بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم. زیرا تمرینات و بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم هر چند کم و کاستی‌هایی هم وجود دارد.

بهبهانی در پایان گفت: مشکل اسپانسر همواره در ورزش بانوان به خصوص بسکتبال وجود داشته است و این باعث کاهش امکانات شده است. ولی امیدواریم این مسائل حل شود و ما بتوانیم پیشرفت کنیم و خود را به دنیا ثابت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توروخدا لباساتون شیک باشه و هم اسلامی

    • بدون نام

      ایشالله ایناهم مٍثل فوتسالیستا بترکونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج