اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۸۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دلیل خوشحالی بازیکن تیم فوتبال بانوان

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است موفقیت تیم ملی در آسیا به دلیل برنامه‌ریزی‌ها و توجه مسئولان فدراسیون به فوتسال بانوان بوده است و تاکید می‌کند که در آینده هم باید این پشتیبانی‌ها از بانوان ادامه یابد.

ایسنا: بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است موفقیت تیم ملی در آسیا به دلیل برنامه‌ریزی‌ها و توجه مسئولان فدراسیون به فوتسال بانوان بوده است و تاکید می‌کند که در آینده هم باید این پشتیبانی‌ها از بانوان ادامه یابد.

نسرین مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره نایب قهرمانی تیم فوتسال بانوان در بازی‌های داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: من اولین بار بود که در این مسابقه‌ها حضور داشتم و تجربه خوبی هم به دست آوردم. پیش از اعزام فکر می‌کردیم حریف‌ ما در مرحله گروهی تنها تیم تایلند است اما زمانی که به این رقابت‌ها رفتیم متوجه شدیم که سایر تیم‌ها با قدرت ظاهر شده‌اند و حتی مالزی هم به عنوان یک تیم قدرتمند به میدان آمده بود.

وی ادامه داد: در مسابقه‌های جام جهانی پرتغال تیم ما تجربه خوبی را به دست آورد و رو در رویی با کشورهایی همچون روسیه، ازبکستان و اوکراین به ما کمک کرد تا برای بازی‌های آسیایی آماده شویم. فکر می‌کنم مهم‌ترین عامل موفقیت ما همدلی و یکدست بودن تیم بود.

مقیمی به دریافت دومین گل از ژاپن در وقت اضافه اشاره کرد و گفت: این اتفاق در یک لحظه افتاد و شیرازه تیم به هم ریخت. ما غافلگیر شدیم و در حالی که پیش از آن یک گل صددرصد را به ثمر نرسانده بودیم گل پیروزی حریف را دریافت کردیم و زمانی هم برای جبران آن نداشتیم.

این ملی‌پوش فوتسال افزود: پیش از آنکه به این مسابقه‌ها اعزام شویم هیچ کس از ما توقع مدال نداشت. ما بین خود سوگند خورده بودیم که برای کسب مدال به این رقابت‌ها برویم و زمانی که دیدیم افشارزاده و علی‌آبادی برای دیدن بازی ما آمدند خوشحال شدیم که دیدیم نگاه ورزش به بانوان تغییر کرده است. مهم نیست که این تغییر نگرش درباره فوتبال یا فوتسال باشد مهم آن است که توجه مسئولان به ورزش بانوان جلب شود.

وی ادامه داد: در ۲۰ ماه اردوی تیم ملی آقای کفاشیان و خانم شجاعی زحمات زیادی را برای ما کشیدند و برنامه‌ریزی‌ها به شکلی بود که غیر از تمرین و حضور در صحنه مسابقه وقت دیگری برای ما نمی‌ماند که فکر می‌کنم این موفقیت هم نتیجه این برنامه‌ریزی بود. ما خواسته‌مان این است که همین برنامه‌ریزی‌ها برای موفقیت‌های بعدی هم ادامه پیدا کند.

مقیمی به مسابقه‌های جام جهانی کوچک که قرار است آذرماه در مکزیک برگزار شود اشاره کرد و گفت: هنوز اطلاع ندارم چه تیم‌هایی به این مسابقه‌ها خواهند آمد اما ما برای عنوان بهتری از هفتمی به این مسابقه‌ها خواهیم رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج