اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۵۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مدال نقره هادی علیزاده در یونیورسیاد

فرنگي کار ۷۴ کيلوگرم ايران با شکست مقابل قهرمان المپيک لندن پنجمين مدال نقره کاروان ايران را در بازي هاي دانشجويان جهان به دست آورد.

ایسنا: فرنگي کار ۷۴ کيلوگرم ايران با شکست مقابل قهرمان المپيک لندن پنجمين مدال نقره کاروان ايران را در بازي هاي دانشجويان جهان به دست آورد.

در ادامه رقابت‌هاي کشتي فرنگي دانشجويان جهان، هادي عليزاده پورنيا در فينال وزن ۷۴ کيلوگرم با نتيجه ۳ بر صفر به رومن ولاسوف روس، قهرمان المپيک لندن و نفر اول رده بندي فيلا باخت و به پنجمين مدال نقره کاروان ايران دست يافت.

ملي‌پوش ايران وقت اول را ۲ بر صفر باخت و در وقت دوم هم يک امتياز از دست داد تا اين مسابقه را به حريف قدرتمند خود واگذار کند. الکساندر کارلين اسطوره کشتي فرنگي جهان در طول اين مسابقه نکات فني را از جايگاه تماشاگران به ولاسوف گوشزد مي‌کرد.

عليزاده که يک طلا و يک نقره آسيا را در کارنامه خود دارد، در بازيهاي يونيورسياد پس از استراحت در دور اول، موفق شده بود در دور دوم جردن اسپيلر از آمريکا را ۵ بر ۱ شکست دهد و در مرحله يک چهارم نهايي مقابل دميترو پيشکو از اوکراين با نتيجه ۲ بر صفر به پيروزي رسيده بود. او در نيمه نهايي با پيروزي بر آرکاديوژ کولينيژ از لهستان با نتيجه ۷ بر صفر، به فينال راه يافته بود.

پيش از اين مهدي علياري موفق شده بود مدال برنز وزن ۹۶ کيلوگرم را به دست بياورد و محمد نوربخش (۶۰ کيلوگرم) به مقام پنجم رسيده بود.

ديروز (دوشنبه) هم امير علي اکبري مدال نقره وزن ۱۲۰ کيلوگرم را بر گردن آويخت تا تيم کشتي فرنگي ايران در بازي هاي دانشجويان جهان با کسب دو مدال نقره و يک برنز به کار خود در اين رقابت ها پايان دهد و نتيجيه‌اي بهتر از کشتي آزاد (يک نقره، دو برنز) را رقم بزند، هر چند هيچ کدام از ۱۴ کشتي‌گير ايران در يونيورسياد کازان طلايي نشدند تا پرونده کشتي ايران در بازيهاي ۲۰۱۳ دانشجويان جهان با سه نقره و سه برنز بسته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج