اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۷۵۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رويانيان: مي‌گويند ۹۰ را تحريم کنم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: متاسفانه در برنامه ۹۰ فدراسيون فوتبال باشگاه‌ها و داوران فحش مي‌خورند اما آقاي فردوسي پور تا ۵ ميليارد درآمد دارد.

خبرگزاری فارس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: متاسفانه در برنامه ۹۰ فدراسيون فوتبال باشگاه‌ها و داوران فحش مي‌خورند اما آقاي فردوسي پور تا ۵ ميليارد درآمد دارد.

محمد رويانيان در خصوص برنامه ۹۰ اظهار داشت: من هر وقت که لازم بوده از هر برنامه تعريف و تمجيد خود را انجام دادم اما با توجه به بررسي‌هايي که داشتم درآمد آقاي فردوسي پور در سال حدود ۴۰ يا ۵۰ ميليارد است، به نظر شما اين پول سرسام آور چه مي‌شود و اين پول کجا مي‌رود؟

وي افزود: اگر بحث فوتبال است فدارسيون، باشگاه‌ها و داوران هر هفته به خاطر اين برنامه و تنش‌هايش فحش مي‌خورند و به رئيس فدارسيون نيش مي‌زنند اما ماهانه سه تا ۵ ميليارد بابت مسائل مختلف درآمد دارد که اگر بخواهيد آن را سالانه حساب کنيد خودتان ببينيد چقدر مي‌شود، مگر اين پول براي فوتبال نيست پس کجا مي‌رود. تازه ما هزينه آگهي‌ها را حساب نکرديم.

رويانيان ياد آور شد: خيلي دوست داريم فردوسي پور که به دنبال شفاف کردن فوتبال است، خودش هم درباره اين موضوع شفاف توضيح دهد که بدانيم خالص چه سودي اين برنامه از فوتبال دارد و در عوض چه کمکي هم مي‌کند؟ البته من قصد بي احترامي به صدا و سيما و رسانه‌هاي زحمتکش را ندارم، اما اين سوال من است که دوست دارم جوابش را پيدا کنم. همين مسائل کاري کرده که برخي‌ها به من فشار بياورند که اين برنامه را تحريم کنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      چه تحریم کنی چه نکنی تیمت نتیجه نمیگیره.خخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج