اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۲۵۴۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

طنز؛ چگونه از نمایشگاه‌ها استقبال کنیم؟!

وحيد رضايي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: همان‌طور که احتمالا نمی‌دانید، این روزها نمایشگاه مطبوعات در حال برگزاری است و روزنامه‌ها و رسانه‌ها و خبرگزاری‌های زیادی در مصلای تهران گرد هم آمده‌اند و فعالیت‌ها و کارهای‌شان را به نمایش گذاشته‌اند.

وحيد رضايي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت:

چگونه از نمایشگاه‌ها استقبال کنیم؟!

همان‌طور که احتمالا نمی‌دانید، این روزها نمایشگاه مطبوعات در حال برگزاری است و روزنامه‌ها و رسانه‌ها و خبرگزاری‌های زیادی در مصلای تهران گرد هم آمده‌اند و فعالیت‌ها و کارهای‌شان را به نمایش گذاشته‌اند.

حتی فرصتی را فراهم آورده‌اند برای گفت و گو و تبادل نظر و انتقادات و پیشنهادات و در کل نمایشگاه فرهنگی خوبی در حال برگزار شدن است. البته کاری به این نداریم که بسیاری از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها هم به دلایلی در نمایشگاه حضور ندارند... .

جا دارد بنده از همین تریبون و از طریق همین ستون از شما عزیزانِ جان و مردم روزنامه نخوان گرامی بخواهم که در این نمایشگاه حضور به هم رسانید. شاید شما عزیزان در پاسخ بگویید که روزنامه‌نگاری هم شد شغل؟ خب بله درست است روزنامه نگاری شغل نمی شود یا لااقل شغل نان و آب داری نمی‌شود اما خب قرار نیست شما روزنامه نگار شوید، فقط قرار است یکی دو ساعت تشریف بیاورید نمایشگاه و بازدیدی داشته باشید... .

احتمالا باز هم شما عزیزان در پاسخ بنده می‌فرمایید من اصلا روزنامه‌خوان نیستم، بیایم چکار؟! خب بنده هم در جواب شما باید عرض کنم که لازم نیست شما در آنجا حتی روزنامه بخوانید، شما فقط گشتی بزنید و اسم روزنامه‌ها را از آن تابلوهای بالای غرفه‌ها بخوانید و رد شوید، اصلا آن را هم نخوانید.فقط تشریف بیاورید و بچرخید... .

شاید باز هم شما عزیزان بفرمایید که آقا ما اصلا اهل نمایشگاه نیستیم، ها ها ها آن هم نمایشگاه مطبوعات! و بعد در ادامه بفرمایید از روزنامه هم بدمان می‌آید، همچین مور مور می‌شویم و بعد بیفزایید کلا با کارهای فرهنگی هم حال نمی‌کنیم و بعد هم به عنوان سخن پایانی بگویید نمایشگاه که آن سر شهر است... .

بنده باید در جواب شما عزیزان بگویم که اولا فرهنگ در دل جامعه شکل می گیرد(جدا حال کردید جمله را؟) و شما باید به فرهنگ و فرهنگ‌سازی جامعه‌تان کمک کنید.چطوری؟ با همین فعالیت‌های کوچک فرهنگی! مورد بعدی اینکه نمایشگاه هر سر شهر که باشد، یک عده برای‌شان آن سر شهر به حساب می‌آید اما خب مکان نمایشگاه‌ها یکجوری انتخاب می‌شوند که دسترسی به آن‌ها همه جوره راحت باشد. انواع خط و خطوط مترو و بی‌آرتی و اتوبوس معمولی، مینی بوس و تاکسی خطی، تاکسی غیرخطی، دربستی و غیره ذلک هستند که می‌توانند شما را سریع و آسان به نمایشگاه برسانند... .

اما می‌خواهم یک نکته خیلی مهم را خدمت‌تان عرض کنم که قطعا با این یکی، همین الان آب توی دست‌تان را می‌گذارید زمین و به سمت نمایشگاه سرازیر می‌شوید.خوشبختانه سالیان سال است که در نمایشگاه‌های مختلفی که برگزار می‌شود، برای اقشار غیرعلاقه‌مند و بی‌حال مثل بنده تدابیری اندیشیده شده است.از این تدابیر می‌شود به سیب‌زمینی سرخ کرده با دو عدد سس، فقط سه هزار و ۰۰۵ توماناشاره كرد.همچنین همبرگر تنوری با خیارشور و سس مایونز فقط پنج هزار تومان. البته ساندویچ سرد هم هست، برای عزیزانی که به روغن و سرخ کردنی‌ها و این‌طور چیزها حساسیت دارند.حتی برای کسانی که مریض احوال هستند هم تدابیری اندیشیده شده و شما می‌توانید با دو عدد اسکناس هزار تومانی، سوپ و یا حتی آش رشته بخورید.

اصلا شاید کسانی پیدا شوند که بگویند آقا ما غذا نمی‌خوریم و میل نداریم. خب آنجا کیک و آبمیوه و بستنی و شیرموز و آب هویج بستنی و این‌طور چیزها هم هست که شما می‌توانید تهیه و میل کنید... .

این را هم بگویم که برای دوستانی که اصلا نمی‌خواهند توی خرج بیفتند هم تدابیری اتخاذ شده است.البته این مورد را نباید بنده به صورت مستقیم بگویم چون یکجورایی محرمانه است اما خب پیش خودمان می‌ماند؛ بسیاری از غرفه‌های نمایشگاه چای و آبمیوه و آب و کیک و کلوچه مجانی می‌دهند...

یعنی می‌خوام بگم که در نمایشگاه مطبوعات امسال هم حضور به هم رسانید. بر خلاف اسمش، بسیار جذاب است و خوش می گذرد... .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج