اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۴۵۷
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد شدید درودگر از بهرام شفیع

مدیرعامل ملوان با انتقاد شدید از اظهارات بهرام شفیع، او را مجری‌ای معرفی می‌کند که به دلیل برخی مسائل در برنامه ورزش و مردم حضور دارد.

ایسنا: مدیرعامل ملوان گر با انتقاد شدید از اظهارات بهرام شفیع، او را مجری‌ای معرفی می‌کند که به دلیل برخی مسائل در برنامه ورزش و مردم حضور دارد.

صادق درودگر با انتقاد از صحبت‌های بهرام شفیع در برنامه ورزش و مردم عنوان کرد: من واقعا از صحبت‌های شفیع تعجب می‌کنم. آقای شفیع شما مگر اصلا فرصت دفاع و یا صحبت سایر تیم‌ها را می‌دهید که درباره‌ انها قضاوت می‌کنید؟ شما دانش آموخته ورزش نیستید و مدیریت در این عرصه را هم تجربه نکرده‌اید. اگر آقای مهرعلیزاده با طرحی که برای خبرنگاران انجام داد و آن عزیزی که حامی همیشگی شماست و من هم برایش احترام قائلم، نبودند، اجرای ورزش و مردم را خیلی زودتر از اینها از شما گرفته بودند. هربار که آمده‌اند شما را برکنار کنند،‌ حمایتی از سوی یک عزیزی که من هم او را خیلی دوست دارم، صورت گرفته و شما مانده‌اید. شما با وجود نداشتن کیفیت کاری سابقه زیادی دارید و این مسئله نتیجه پشت خط ماندن جوانان با استعداد است.

او در ادامه افزود: شما تنها متکلم وحده بودن را بلدید. خوب می‌توانید اهانت کنید و میان حرف دیگران بپرید. شما به واسطه فامیلیت با یک فرد خاص در سمت‌ات مانده‌ای. کسی که نمی‌خواهد و نمی‌تواند به تیمی کمک کند، حق اظهارنظر کردن درباره آن تیم را هم ندارد. حتما متوجه شده‌اید که همه عادل فردوسی پور را دوست دارند و برایش احترام قائل هستند. دلیل آن هم این است که عادل وقتی درباره تیمی صحبت می‌کند و انتقاداتی را مطرح می‌کند، به طرف مقابل این فرصت را می‌دهد تا از خودش دفاع کند. این در حالی‌ است که شما یک متکلم وحده هستید و هیچگاه کارشناسی صحبت نمی‌کنید. موضوع ملوان یک موضوع جدی است و شوخی‌بردار نیست. شما کارشناسی صحبت نمی‌کنید و مطمئنم اگر براساس شایستگی به افراد پست می‌دادند، شما هیچگاه به صدا‌وسیما نمی‌رسیدید.

مدیرعامل ملوان در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات برکناری اسکوچیچ اظهار کرد: وقتی کاری را آغاز کنم تا آخرش هستم. اگر ببینم مربی کم‌کاری می‌کند اقدام می‌کنم اما در حال حاضر شاهد تلاش‌های سرمربی‌مان هستم و مطمئن هم باشید اگر پنالتی ما برابر سایپا گل می‌شد، این انتقادات نبود. متاسفانه سایپایی‌ها بازی فیرپلی را انجام ندادند وگرنه می‌شد که آن دیدار را ببریم. عده‌ای برای رسیدن به منافع خود این شایعات را ایجاد می‌کنند و این مسائل صحت ندارد. البته اگر نتایج ملوان این گونه ادامه داشته باشد، درباره او شاید تصمیم‌هایی بگیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahdi

      حق با دورودگر
      شفیع مهمون دعوت میکنه تا خودش حرف بزنه و مهمونش گوش کنه!!!!!!!!!!
      اینقدر تو حرف همه میپره که اعصاب آدم خرد میشه.

      پاسخ ها

      • soltan

        شفیع سرور و سالار تموم مجری های ورزشی.در ضمن اقای درودگر بجای انقاد از شفیع بره ملوان رو درست کنه حیف از این تیم گیلانی و قدیمی که دست بعضی ادمای قدیمی افتاده.حیف

    • همراه آبی

      ورزش و مردم بیشتر به یه سریال طنز میمونه تا برنامه ورزشی.البته یه طنز بی معنی به خاطر حضور شفیع بی مزه

    • مینا

      دقیقا، مشخصه این بهرام شفیع با زد و بند این برنامه رو داره وگرنه هیچیش بدرد نمیخوره مخصوصا خودش

    • ناشناس

      اقای شغیع معرفت خوب چیزیه اگر کسی داشته باشه من ازشما سنن بزرگترم قرمزی باش .محترم.اگرابدارچی باشگاه پرس پلیس بیادتو بزنامت بااحترام واکرام باش برخوردمی کنی امامدیرعامل استقلال رادعوت میکنی توحرفش می پری وتیکه می اندازی.این دور ازادب ومنش مردی است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج