اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۷۲۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خداحافظی «یوسف کرمی» از دنیای‌ قهرمانی

یوسف کرمی پس از جلسه با دبیر فدراسیون تکواندو گفت: ترجیح می‌دهم در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و گرندپری‌ها شرکت نکنم و فرصت را به جوانان بدهم.

ایسنا: یوسف کرمی پس از جلسه با دبیر فدراسیون تکواندو گفت: ترجیح می‌دهم در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و گرندپری‌ها شرکت نکنم و فرصت را به جوانان بدهم.

یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران که حدود ۵ ماه از تیم ملی دور بود، هفته گذشته به اردوهای تیم ملی دعوت شد اما به اردوها نیامد تا بحث خداحافاظی از تیم ملی قوت بگیرد. البته اعلام کرده بود امروز (سه‌شنبه) پس از جلسه با غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو در مورد بازگشتش به تیم ملی تصمیم خواهد گرفت.

کرمی بعد از این جلسه به ایسنا گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد، نمی‌توانم در مسابقات گرندپری منچستر یا دیگر رقابت‌های گرندپری شرکت کنم. این رقابت‌ها برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ است و نزدیک سه سال طول می‌کشد. کسب سهمیه از این طریق به اسم افراد است به همین خاطر ترجیح می‌دهم در این رقابت‌ها شرکت نکنم و این فرصت را در اختیار جوانان دیگر قرار دهم.

وی افزود: هدفم شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره‌جنوبی است و قصد دارم بعد از کسب مدالی خوشرنگ از این رقابت‌ها از تیم ملی خداحافظی کنم. بنابراین قرار شد فعلا در اردوهای تیم ملی نباشم و هر زمان اردوها برای بازی‌های آسیایی شروع شد وارد اردو شوم.

خداحافظی «یوسف کرمی» از دنیای‌ قهرمانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج