اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۰۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شیرینی: دیگر نمی‌دانم چه بگویم!

سعید شیرینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا ضایعه دردناک تصادف دو اتوبوس در اتوبان تهران قم را تسلیت می‌گویم.

خبرگزاری فارس: سعید شیرینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا ضایعه دردناک تصادف دو اتوبوس در اتوبان تهران قم را تسلیت می‌گویم. در مورد بازی هم باید بگویم پرسپولیس سزاوانه پیروز شد. به رسول خطیبی و شاگردانش که جوانمردانه بازی کردند تبریک می‌گویم. ما با این برد از نظر روحی و روانی بهتر از قبل شدیم و با تمرکز به مصاف سپاهان خواهیم رفت.

سرپرست پرسپولیس در مورد خوابیدن روی نیمکت در دربی گفت: دیگر نمی‌دانم چه بگویم! پلک‌هایم را روی هم می‌گذارم علیه من جوسازی می‌کند، اخم می‌کنم باز هم همین کار را انجام می‌دهند. می‌خندم باز هم علیه من جوسازی می‌کنند. با این حال من مخلص تک تک خبرنگاران و فردوسی‌پور هستم و دست تک تک هواداران پرسپولیس را می‌بوسم. چون در این هفته که من تحت فشار بودم آنها با پیامک‌ها و تلفن‌هایشان به من دلداری دادند و خیلی به من کمک کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج