اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۱۶۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بدشانسی های ادامه دار گوچی در بلژیک

رضا قوچان نژاد در لیگ بلژیک فرصت بازی پیدا نمی کند اما از فرصت هایش در لیگ اروپا هم نمی تواند بهره ببرد. این در حالی است که در دو بازی از سه بازی، بازیکن جانشین رضا توانسته به محض ورود به میدان گل بزند.

بدشانسی های ادامه دار گوچی در بلژیک

روزنامه تماشا: رضا قوچان نژاد در لیگ بلژیک فرصت بازی پیدا نمی کند اما از فرصت هایش در لیگ اروپا هم نمی تواند بهره ببرد. این در حالی است که در دو بازی از سه بازی، بازیکن جانشین رضا توانسته به محض ورود به میدان گل بزند.

استانداردلیژ مرحله گروهی لیگ اروپا را با شکستی خانگی آغاز کرد. این تیم در اولین دیدار خود به مصاف اسبجرگ دانمارک رفت و با نتیجه 2- یک، نتیجه را واگذار کرد. قوچان نژاد در این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت اما ناموفق بودو نتوانست گلی بزند.

قوچان نژاد در بازی های لیگ فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و حتی در آخرین بازی در لیست هیجده نفره هم قرار نگرفت. این اتفاقات باعث شد تا در رسانه های داخلی شایعاتی مطرح شود کهس رمربی اسرائیلی استانداردلیژ با این بازیکن ایرانی مشکل دارد و به او بازی نمی دهد. اما شرایط بهتر این بازیکن در بازی های لیگ قهرمانان اروپا نشان می دهد که این شایعات چندان درست نیست. او در این بازی ها برای سومین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت.

قوچان نژاد در بازی قبلی تیمش در لیگ اروپا 90 دقیقه در میدان حضور داشت و در بازی رفت مقابل ژانتی یونان هم در دقیقه 67 تعویض شد. رضا در این 230 دقیقه هیچ گلی نزد تا اعتماد گای لوزون، سرمربی تیم به او نتیجه ای نداشته باشد.

یکی از بدشانسی های قوچان نژاد در بازی با اسبجرگ این بود که بازیکن جانشین او به محض ورود به میدان گل زد و همچنین توسط هواداران این تیم به عنوان بهترین بازیکن تیمش در این بازی انتخاب شد تا مشخص شود که بازیکن ایرانی رقیبان جدی در ترکیب تیمش دارد. این همان اتفاقی است که در بازی با ژانتی هم افتاد و بازیکن جانشین او به محض ورود به میدان، گل زد و تکرار این مساله نمی تواند خبر خوبی برای مهاجم تیم ملی ایران باشد.

با وجود عملکدر ضعیف قوچان نژاد امکان دارد که فشردگی بازی های استانداردلیژ باعث شود که او فرصت دوباره ای برای حضور در ترکیب پیدا کند اما اگر همچنان این فرصت ها را از دست بدهد در آستانه جام جهانی شرایط سختی خواهد داشت. استانداردلیژ در حال حاضر در صدر جدول لیگ بلژیک قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج