adexo3
۷۰۰۶۶۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ اجرای طرح زوج و فرد فیلترینگ!

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: جلسه بررسی استعفای نجفی این بار در بیمارستان برگزار شد. نجفی که روز قبل به خاطر افت فشار در بیمارستان بستری شده بود، درخواست تشکیل جلسه فوری شورای شهر در بیمارستان را مطرح کرد که اعضای شورای شهر با در دست داشتن کمپوت گلابی و گیلاس در این جلسه حاضر شدند و به اتفاق آرا با استعفای ایشان مخالفت کردند.

علی زراندوز در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: جلسه بررسی استعفای نجفی این بار در بیمارستان برگزار شد. نجفی که روز قبل به خاطر افت فشار در بیمارستان بستری شده بود، درخواست تشکیل جلسه فوری شورای شهر در بیمارستان را مطرح کرد که اعضای شورای شهر با در دست داشتن کمپوت گلابی و گیلاس در این جلسه حاضر شدند و به اتفاق آرا با استعفای ایشان مخالفت کردند. یکی از اعضای شورای شهر به شوخی به شهردار تهران گفت: «از ۴۰ سال قبل چند نفر از اعضای شورای شهر که تازه چیزی‌شان هم نبود، به رحمت خدا رفتند ولی شما خدا را شکر هنوز در میان ما هستید!» در پایان یکی دیگر از اعضای شورای شهر ضمن بی‌فایده دانستن استفاده از داروهای شیمیایی، شهردار تهران را به استفاده از داروهای گیاهی و جوشانده‌های طبیعی که با نبات شیرین می‌شوند تشویق کرد و گفت: «اصلا زیاد به خودتون هم فشار نیارین... همین که سایه شما هم روی سر شهر تهران باشد کافی است!».

یکی از مسئولان پیام‌رسان سروش اعلام کرد در صورتی‌که شهروندان اقدام به نصب این پیام‌رسان کنند علاوه بر اینترنت رایگان، از بلیت شهربازی رایگان، نان سنگک داغ رایگان و ماساژ تایلندی رایگان برای آقایان توسط ماساژورهای سبیل از بناگوش در رفته هم بهره‌مند می‌شوند. ایشان در پاسخ این سوال که شما برای ارائه این همه خدمات به مشترکان‌تان وقت و نیرو کم نمی‌آورید گفت: «حالا شما اجازه بده تعداد کسانی که برنامه ما را نصب می‌کنند زیاد شود، برای آن روز هم بالاخره یک فکری می‌کنیم».

بازیگر خارجی که در فیلم به وقت شام، دیالوگ معروف: چطوری ایرانی؟ را گفته بود، پس از ۴۰ سال در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «از آن روز که من این دیالوگ را جلوی دوربین گفتم تا حالا یک روز خوش نداشتم... هر اتفاقی در ایران می‌افتد، از گرانی دلار تا مرغ و تخم مرغ و عروسی و عزا و شادی و غم، فضای مجازی پر از عکس‌ها و دابسمش‌های من می‌شود با حرف‌ها و دیالوگ‌هایی درباره موضوع روز! من بعد از ایفای آن رٌل هنوز نتوانستم از آن نقش خارج شوم چون هر روز تصاویر و فیلم‌هایش را در فضای مجازی می‌بینم... همین جا می‌خواهم از ایرانی‌ها خواهش کنم بی‌خیال من شوند... آینده بازیگری من که نابود شد، حداقل کاری کنند نوه - نتیجه‌هایم پس از من، تصویر دیگری به جز فرمانده داعشی، از جدشان داشته باشند!».

طرح زوج و فرد فیلترینگ به‌زودی اجرا می‌شود. وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران گفت: از آنجا که هنوز هم برخی از مسئولان موافق فیلترینگ تلگرام و برخی شبکه‌های اجتماعی دیگر هستند و بعضی با آن مخالف هستند، برای اینکه نه سیخ بسوزد، نه کباب، به‌زودی طرح فیلترینگ زوج و فرد اجرا می‌شود. به این ترتیب که در روزهای زوج تلگرام و در روزهای فرد اینستاگرام فیلتر می‌شود و روزهای جمعه هم که نه زوج است نه فرد و اوقات فراغت مردم هم بیشتر است، هر دو فیلتر می‌شوند تا مردم بتوانند سر فرصت تلویزیون تماشا کنند، به‌خصوص شبکه آی‌فیلم که این روزها دوباره دارد سریال پدر سالار را هم پخش می‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلم نجفئ !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج