۷۰۱۲۲۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ خشونت مردم علیه مسئولان

وحید میرزایی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: متاسفانه باز هم مردم ایران به دلیل بی‌تدبیری و عدم دقت در کار و تلاش، با وجود زحمات خالصانه مسئولان کشور، باعث ایجاد تنش‌هایی در سطح جامعه شدند. حقیقتا سعه صدر و صبر و شکیبایی مسئولان، مردم را پررو کرده است و همین عامل دلیل این همه مشکلات در کشور است.

وحید میرزایی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: متاسفانه باز هم مردم ایران به دلیل بی‌تدبیری و عدم دقت در کار و تلاش، با وجود زحمات خالصانه مسئولان کشور، باعث ایجاد تنش‌هایی در سطح جامعه شدند. حقیقتا سعه صدر و صبر و شکیبایی مسئولان، مردم را پررو کرده است و همین عامل دلیل این همه مشکلات در کشور است. از مهم‌ترین اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر گریبان کشور و مسئولان خدوم مملکت را گرفت، بی‌ثباتی ارز و نوسان شدید آن بود. متاسفانه مردم بدون توجه به اقتصاد کشور با عملکرد ضعیف‌شان باعث این وضعیت نابسامان شده‌اند.

به عنوان مثال مردم به جای اینکه بنشینند در خانه و کمی گرسنگی بکشند تا اقتصاد شکوفا شود، مدام به فروشگاه های مواد غذایی، پوشاک و... رفته و اقلام مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند. همین اقدام شنیع مردم باعث شده تقاضا کلا زیاد شود. در حالی که تقاضا اصلا خوب نیست. همه چیزهای خوب در عرضه جمع شده است. از طرفی در این وضعیت بد اقتصادی عده‌ای به دلایلی همچون کاری و تفریحی می‌خواهند به سفر بروند. خب سفر دلار می‌خواهد. به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که این دوستان نیز عامل اصلی افزایش نرخ دلار هستند.

از طرفی همین مردم با کمال تعجب و با این همه ادعا نمی‌توانند نرخ ارز را کنترل کنند. این در حالی است که اگر تعدادی از مردم با سیاست‌های اقتصادی درست کمی ارز به بازار تزریق کنند و سایر مردم که حالا نام نمی‌بریم از کجا خط می‌گیرند، بلافاصله این ارز تزریقی را از بازار جمع نکنند قطعا دلار با کاهش قیمت روبه‌رو خواهد شد. واقعا جای تعجب است چرا مردم اقتصاد کشور را درست مدیریت نمی‌کنند و این‌قدر خون به دل مسئولان کشور می‌کنند. باور بفرمایید هیچ مردمی در دنیا مثل مردم ایران مسئولان‌شان را اذیت نمی‌کنند.

از طرفی بازار سکه و طلا هم دچار التهاب شده است. واقعا مردم چرا روی این التهاب متیل سالسیلاتی، پمادی، ضمادی، چیزی نمی‌مالند تا التهاب و ورمش فروکش کند. پس چی یاد مردم می‌دهند تو دانشگاه‌ها؟

حال فقط بحث‌های اقتصادی نیست. مدتی است تهران بدون شهردار مانده است. مردم هم که بی‌خیال نشسته‌اند و به تحلیل سریال پایتخت می‌پردازند. واقعا درک سیاسی و اجتماعی مردم تحليل رفته است وگرنه تا الان بین خودشان یک سنگ کاغذ قیچی یا پالام پولوم پیلیچ برگزار کرده و یکی‌شان به صورت رندوم شهردار تهران می‌شد. چقدر این شورای شهر از دست مردم باید حرص بخورد؟

جز جیگر بزنین مردم که این‌قدر مسئولان را اذیت میکنین.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی

    • بدون نام

      عاااالی بود

    • بدون نام

      لیاقت این مردم کمتر از همین دولته

      پاسخ ها

      • ملت داغون

        باید قبول کنیم که ما ملتی داغون عقب مانده تنبل و پر توقع هستیم که همیشه ترجیح میدهیم دیگران را مقصر بدانیم

      • بدون نام

        ولقعا مقصر اصلی مردمند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج