۷۰۶۳۷۹
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ انگشت آن خانم معصوم گشت ارشاد شکست!

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: بس کنید دیگهههه‌. هی من هیچی نمیگم هی طلبکار میشن‌. انگشت گشت ارشاد شکسته‌. انگشت اون خانوم طفل معصوم و بی‌گناه گشت ارشادی که داشت برای به بهشت بردن اون دختر منافق و بی‌دین و ایمون تلاش می‌کرد شکسته‌.

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: بس کنید دیگهههه‌. هی من هیچی نمیگم هی طلبکار میشن‌. انگشت گشت ارشاد شکسته‌. انگشت اون خانوم طفل معصوم و بی‌گناه گشت ارشادی که داشت برای به بهشت بردن اون دختر منافق و بی‌دین و ایمون تلاش می‌کرد شکسته‌. ‌اون خانوم انگشتش رو در راه به بهشت رفتن این دختر داد‌. چرا از این زاویه نگاه نمی‌کنید؟ چرا همش از اون زاویه نگاه می‌کنید؟ شما حاضرید برای به زور به بهشت بردن یه آدم غریبه کجاتونو بشکنید؟‌ هان؟ با شمام؟ حاضرید کجاتون بشکنه؟ معلومه که هیچ جا‌. شماها اصن براتون مهمه که بقیه حتما برن بهشت؟ نه که نیست‌. حالا یه نفرم که براش مهمه این‌طوری بهش نتازید‌. این ون‌هایی که توی خیابون شماها را جمع می‌کنن صلاح شما رو می‌خوان‌. چرا نمی‌خواید اینو بفهمید؟ باید از این انگشت با حضور رییس‌جمهور تقدیر بشه‌. بهش باید نشان درجه ۱ شجاعت بدن‌.

این انگشت رو باید برای درمان بفرستن خارج‌. خدایا این مردم چرا این‌جوری شدن؟ چرا شکسته شدن یه انگشت دلشونو به درد نمیاره؟ چرا از این انگشت حمایت نمی‌کنن؟ چرا همش به فکر اون دختری هستن که داشت روی آسفالت کشیده می‌شد چون دلش می‌خواست اونجوری که دلش می‌خواست لباس بپوشه؟ چرا هیچ‌کس به فکر اون مامور خانوم نیست که عمر و جون و جوونی خودشو داره در راه هدایت دخترا میذاره؟ چرا این مردم هشتگ «#انگشت_خیرخواه» راه نمیندازن؟ چرا ملت همش به فکر آزادی‌های خودشونن‌. ولی به فکر آزادی اون مامور گشت ارشادی نیستن که دوست داره دخترا رو روی زمین بِکشه ببره بهشت و در ازای این کار مهم و جانفرسا و انگشت‌شکن فقط ماهی یک میلیون و نیم حقوق بگیره‌. چرا ما همش به فکر خودمونیم؟ ما داریم به کجا می‌ریم؟ به سمت آزادی؟ من باهاتون نمیام‌. من انقلاب پیاده میشم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش فرهادی

      دمت گرم با این متن..خدا همه مارا آدم کند.مخصوصا انگشت اون خانوم رو.

    • بدون نام

      جالب بود اگر متوجه بشوند

    • بدون نام

      انگشت خیر خواه خخخخخخ!

    • بدون نام

      .... گرچه به ظنز نوشته ای، اماواقعاًهردوطرف بدبختندومظلوم، یکی برای لقمه نانی برطبق دستوربه هموطن خودیورش میبرد، یکی هم برای جوانی کردن که جائی برای تفریح ندارد،برای جلوه گرنشان دادن خودلباس رنگی پوشیده وچندتارموی خودرابیرون انداخته... ..

      پاسخ ها

      • لیلی

        یعنی اگه طرفو کتک نزنه از گشنگی میمیره؟

    • بدون نام

      ایوول

    • بدون نام

      آخه میخوا د بابت پولی که ار ارشاد می گیره حلال باشه ورحمت میکشه وخودی جلوی همکاراش نشان میده وزورش را به یک دختر ی که نصف وزن خودش را میرسونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج