اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۴۱۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

روبین کازان، سردار آزمون را نقره داغ کرد!

سردار آزمون فاصله ای تا ممنوع الخروج شدن نداشت! بله! مهاجم تیم های ملی بزرگسالان و جوانان ایران که برای همراهی تیم رحیم میرآخوری از روسیه به ایران آمده بود، در بازگشت به کازان دچار مشکل شد

روبین کازان، سردار آزمون را نقره داغ کرد!
روزنامه گل:

سردار آزمون فاصله ای تا ممنوع الخروج شدن نداشت! بله! مهاجم تیم های ملی بزرگسالان و جوانان ایران که برای همراهی تیم رحیم میرآخوری از روسیه به ایران آمده بود، در بازگشت به کازان دچار مشکل شد آن هم در شرایطی که فکر می کرد متولیان تیم جوانان برای حل مشکل خروج او از کشور دستش را بگیرند! پدر مهاجم کم سن و سال این فصل روبین کازان می گوید این فدراسیون فوتبال بود که کوتاهی کرد. خلیل آزمون توضیح می دهد که پسرش به دلیل از دست دادن بازی آخر روبین کازان جریمه نقدی خواهد شد: «قبل از اینکه سردار به ایران بیاید با مسئولانفدراسیون صحبت کردم و گفت که این بچه در خروج مجدد از ایران دچار مشکل می شود اما پاسخ شنیدم که نگران نباشید و مشکل را حل می کنیم.»

رویانیان نبود، سردار راهی مسکو نمی شد!

پدر سردار آزمون به گفته های علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال هم استناد می کند: «کفاشیان زنگ زد و گفت برای حل مشکل با مسئولان مربوطه مکاتبه می کند اما این مکاتبات زمان می برد در شرایطی که پسرم باید هر چه زودتر خودش را به باشگاه معرفی و در تمرینات شرکت می کرد. به هر حال کسانی که گفته بودند مشکل را حل می کنند به وقتش که شد کاری انجام ندادند.»

به این ترتیب سردار آزمون بازی روز یکشنبه روبین کازان را از دست داد تا به گفته پدرش جریمه نقدی شود. جالب اینکه خلیل آزمون توضیح می دهد اگر مدیرعامل پرسپولیس وارد گود نمی شد، سردار حالا حالاها راهی روسیه نمی شد!: «شک نداشته باشید اگر رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وارتد عمل نمی شد، سردار نمی توانست راهی مسکو شود. هر چند که در این بین مدیریت گذشنامه استان گلستان هم تلاش فراوانی انجام داد که جای تقدیر و تشکر دارد.»

۳۰ میلیون جریمه و ۲ جلسه محرومیت!

مهاجم تیم ملی زیر ۱۹ ساله های ایران با استفاده از معافیت تحصیلی خود می تواند سالی سه مرتبه از کشور خارج شود و این بار مرتبه چهارمی بود که سردار قصد خروج از ایران را داشت. بازیکن جوان روبین کازان دقایقی قبل از پرواز به مسکو از حس و حالش در این شراط ناگوار حرف به میان می آورد: «آنجا ایران نیست! و همه چیز روی قاعده و حساب و کتاب است. قبل از آمدن به ایران قول دادند که برای خروج مشکلی نداشته باشم اما بعد از بازی ها قول و قرارها یادشان رفت. من هم توسط روبین کازان ۳۰ میلیون جریمه و با دو جلسه محرومیت روبرو شدم تا دو هفته از مسابقات را هم روی سکوها باشم. واقعا چه کسی جوابگوی ضرری که متحمل می شوم خواهد بود؟»

البته مهاجم مورد علاقه کارلوس کی روش در تیم ملی بزرگسالان از مدیرعامل پرسپولیس تشکر می کند: «از رویانیان تشکر می کنم که به جای مسئولان تیم ملی کارهای خروجی ام را درست کرد. دل رویانیان برایم سوخت و من از این بابت ممنونم. سردار نشان داد آدم با معرفتی است.»


میرآخوری: مشکل باید توسط مرادی و کمیته جوانان حل می شد

در اینکه متولیان تیم جوانان زیر 19 سال وظیفه حمایت از سردار آزمون را برای خروج از کشور داشته اند، شکی وجود ندارد. با اینحال رحیم میرآوری سرمربی تیم مذکور خودش را از این مسئله مبرا می داند: «صددرصد با سردار تماس می گیجرم و از او دلجویی می کنم. وقتی باشگاه روبین کازان اعتماد کرد و بازیکنش را به ما داد ما هم باید شرایطی را فراهم می کردیم که این ارتباط در آینده حفظ گردد. البته من از روند کاری که انجام شده اطلاع ندارم و نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم!»

سرمربی تیم جوانان زیر 19 سال برای اینکه دقیقا بگوید مشکل از کجا بوده، یکی دو جمله روشنه و واضح هم بیان می کند: «این مسائل در شرح وظایف حسین مرادی، سرپرست تیم و کمیته جوانان است!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فوتبال دوست

      سلام .همین کارها رامی کنیدکه جوانان اعتمادشان رانسبت به شما از دست می دهند.بعد هم انگ بی غیرتی وبی تعصبی برای بازیکنان می زنید.چه کسی زیان مالی این جوان را جبران می کند!بدون شک هیچکس.آقای روحانی لطفا در تمام جاها خانه تکانی کنید.مثلا در آموزش وپرورش رابطه حرف اول می زند وشایسته سالاری فقط در حد شعار باقی مانده است البته در خیلی جاهای دیگر هم وضع همین جور است!!!مچکرم ولی زودتر.

    • بابا

      پسر جان طوری تنهایت گذاشتنت که دیگه بر نگردی تیم ملی ! تا بعدها بگن که خودش دعوت ما را قبول نکرد !!!! هر جا باشی موفق باشی خدا نگهدارت

    • یک دوست

      با تشکر از اطلاع رسانی شما.
      ولی مثل اینکه تایپ خبر خیلی باعجله انجام شده است چون غلط املایی زیادی دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج