adexo3
۷۳۴۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرمربی بانوان آرارت: مشکلی با حجاب نداریم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان آرارات گفت:باشگاه آرارات با نظر فدراسیون مبنی بر استفاده از پوشش اسلامی در مسابقات کاملا موافق است و از این تصمیم هم حمایت می‌کند.

ایسنا : سرمربی تیم بسکتبال بانوان آرارات گفت:باشگاه آرارات با نظر فدراسیون مبنی بر استفاده از پوشش اسلامی در مسابقات کاملا موافق است و از این تصمیم هم حمایت می‌کند.

شایسته متشرعی سرمربی تیم بسکتبال بانوان آرارات اظهار کرد: تیم آرارات در این مدت با پوشش اسلامی تمرین کرده است و هیچ گونه مشکلی هم از این بابت وجود ندارد. من هم در تیم ملی با پوشش بازی می‌کردم چون هدف من شرکت کردن و آمادگی برای حضوردر بازی‌های خارجی بود.

او ادامه داد:به دلیل بالا بودن انگیزه بین ما در آن زمان هیچ مشکلی نبود و فکر می کنم تصمیم فدراسیون مبنی بر استفاده از پوشش اسلامی درمسابقات امسال تصمیم با ارزشی است و قطعا من وتیم آرارات در راستای اجرای این موضوع کنار فدراسیون خواهیم بود.

متشرعی درباره مخالفت برخی از مربیان با این موضوع تصریح کرد: وقتی تیمی با پوشش تمرین می کند کاملا به این شرایط عادت می کند و تاثیر منفی روی کیفیت بازی ها نمی گذارد. هزینه لباس های جدید هم فکر نمی کنم آن قدر با لباس‌های گذشته تفاوت داشته باشد که تیمی نتواند آن را تامین کند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان آرارات درباره آماده سازی تیم خود اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا قبل از شروع مسابقات به بالاتربن حد توانمان برسیم، هرچند تمرینات فصل جدید را کمی دیر آغاز کردیم. بعضی ازبچه ها تازه کار هستند،اما انگیزه بالایی دارند و امیدواریم قبل از شروع لیگ به حد مناسبی از آمادگی برسند.

او در ادامه افزود: بازیکنانی که در این تیم بودند باز به باشگاه آرارات برگشتند و چند بازیکن با انگیزه جوان هم به تیم اضافه شده است.

متشرعی درباره بازگشت تیم آرارات به بسکتبال بانوان گفت: بازیکنان این تیم که در لیگ حضور داشتند اما به هر حال جامعه ارامنه باید همه جا کنار هم باشند و انسجام داشته باشند و با همدلی برای موفقیت تلاش کنند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان آرارات پیش بینی خود را از مسابقات امسال اینگونه بیان کرد:الان خیلی زود است که رده خودمان را پیش بینی کنیم. گروه ما خیلی قوی است ولی ما با تمام توانمان در مسابقات ظاهر می شویم و امیدوارم به اندازه تلاشمان نتیجه بگیریم.

او درباره مسائل مالی تیم اظهار کرد: به هرحال ما باشگاهی هستیم که خودجوش است و خودشان منبع درآمد هستند ولی تا الان که مشکلی نبوده است.

شایسته متشرعی در پایان گفت: استفاده از پوشش در سوپر لیگ قدمی است برای بازشدن مرزهای بین المللی برای ما و از فدراسیون هم تشکر می کنیم که این شرایط را فراهم کرده است. برای همه تیم ها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همه مربیان با همدلی و یکرنگی باعث پیشرفت بسکتبال بانوان بشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج