اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۶۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کرانچار: افشین یک سال و نیم دیگر می ماند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت که هیچ اولتیماتومی از سوی باشگاه دریافت نکرده و این شایعات اتحاد بین او و مسئولان باشگاه را بیشتر می‌کند.

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت که هیچ اولتیماتومی از سوی باشگاه دریافت نکرده و این شایعات اتحاد بین او و مسئولان باشگاه را بیشتر می‌کند.

سپاهان که در چند فصل اخیر همیشه یک تیم مقتدر بوده، این فصل نتوانسته آن تیم همیشگی باشد اما زلاتکو کرانچار به قهرمان شدن تیمش در این فصل ایمان دارد.

کرانچار سرمربی سپاهان درباره شکست برابر ملوان، وضعیت تیمش، بحث اولتیماتیوم از سوی باشگاه و برخی مسائل دیگر صحبت کرد.

در خصوص دیدار با ملوان و شکست خانگی‌تان صحبت کنید؟

متاسفم که به دلیل اشتباهات فردی و پیش پا افتاده نتیجه را به ملوان واگذار کردیم. روی ۲ اشتباهی که منجر به پنالتی شد ۲ گل خوردیم و باخت ما فقط به دلیل اشتباهات خودمان بود. بازیکنان ما در گل زدن کمی بی‌دقت عمل می‌کنند و موقعیت‌ها را به راحتی از دست می‌دهند. اکنون تنها مشکل‌مان ضعیف عمل کردن بازیکنان در گلزنی است که این موضوع را با باشگاه در میان گذاشتم و قرار است در فصل نقل و انتقالات چاره‌ای بیندیشیم.

این روند سپاهان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و نتایج اخیر که چندان مورد رضایت نبوده چگونه جبران می‌شود؟

شکست برای هیچ‌کس خوشایند نیست و ما هم از این نتایج خوشحال نیستیم. باید در بازی آینده‌ و همچنین دیدار جام حذفی پیروز شویم تا زودتر به راه گذشته برگردیم.

با این نتایج از کورس قهرمانی جا ماندید و فرصت را به حریفان دادید تا فاصله‌شان را با شما بیشتر کنند.

آنقدر هم از کورس جا نماندیم و فاصله ما با تیم‌های مدعی کم است. ما در بالای جدول هستیم و اگر در بازی آخر مقابل نفت نتیجه‌ای مثبت بگیریم وضعیت‌مان در جدول بهتر خواهد شد.

برای نیم فصل دوم چه برنامه‌ای برای تقویت تیم دارید؟

ابتدا باید مشکل تیمی‌مان را که مربوط به گلزنی است حل کنیم و به همین دلیل هم شاید مهاجمانی به تیم ما اضافه شوند. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم در نیم‌فصل دوم برنامه‌های متعدد دیگری هم داریم که می‌توانیم با پیاده کردن این برنامه‌ها و گرفتن نتایج مطلوب به صدر جدول بازگردیم. نباید اشتباهاتی که در بازی‌های نیم فصل اول انجام دادیم را تکرار کنیم و امتیازات را از دست بدهیم.

برای تقویت تیم حاضر هستید بازیکنان‌تان را با تیم‌های دیگر معاوضه کنید؟

به هیچ وجه نمی‌خواهیم بازیکنان‌مان را معاوضه کنیم و نیم فصل دوم هم با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد. قصد داریم به تیم بازیکن اضافه کنیم تا تقویت شود، نه اینکه بازیکنان‌مان را به تیم‌های دیگر بدهیم.


آرش افشین اعلام کرده اگر روند نیمکت نشینی‌هایش ادامه داشته باشد، نیم فصل از تیم جدا می‌شود.

ما با آرش افشین قرارداد 2 ساله داریم و او یک سال و نیم دیگر در تیم ما می‌ماند. افشین بازیکنی با قابلیت و پتانسیل بالاست و ما هم با توجه به پتانسیلش گفتیم که به سپاهان بیاید. به او اعتقاد داریم و قرار نیست بازیکنی از ما جدا شود.

اما گفته می‌شود افشین و یعقوب کریمی با نظر رحیمی (مدیرعامل پیشین باشگاه) به تیم آمده‌اند و به همین دلیل هم کمتر به آنها بازی می‌رسد؟

این صحبت‌ها حقیقت ندارد و همه بازیکنان با نظر خودم با سپاهان قرارداد بسته‌اند. آقای رحیمی هم مدیری خوبی بود و زحمت زیادی برای سپاهان کشید اما نه تنها افشین و کریمی بلکه تمام بازیکنان به خاطر توانایی‌ها و با نظر خودم به سپاهان آمدند.

به نظرتان چرا این فصل سپاهان نتوانسته تیم مقتدر چند فصل اخیر باشد. جوانگرایی در تیم‌تان چقدر در این موضوع تاثیرگذار بوده است؟

این فصل بازیکنان جوان زیادی را مطرح کردیم و چند بازیکن امید را به تیم آوردیم. در نقل و انتقالات هم آرش افشین و یعقوب کریمی را جذب کردیم که بازیکنان جوانی هستند. آنها پتانسیل بالایی دارند اما هنوز نتوانسته‌اند از تمام پتانسیل‌ خود در سپاهان استفاده کنند. فکر می‌کنم باز هم باید به آنها زمان دهیم تا خود را با تیم تطابق دهند. باید با این موضوع کنار بیاییم و اگر این بازیکنان با تیم هماهنگ شوند یک تیم قدرتمند خواهیم شد.

کرانچار: افشین یک سال و نیم دیگر می ماند

پس از شکست برابر ملوان شایعه‌ای مبنی بر اینکه باشگاه به شما اولتیماتوم داده است مطرح شد. این حاشیه‌ها تمرکز شما را به هم نمی‌زند؟

باشگاه هیچ اولتیماتومی به من نداده است و من با مدیران باشگاه هماهنگ هستم به همین دلیل هم مسیر خودمان را طی می‌کنیم. اکنون تمرکزمان روی بازی پایانی نیم‌فصل با نفت تهران است و در جام حذفی هم دنبال این هستیم که شروع خوبی داشته باشیم. این شایعات ما را متحدتر می‌کند تا به قدرت برسیم و به راه و هدف سپاهان که موفقیت است ادامه دهیم. امیدوارم در ۲ بازی پیش رو در جام حذفی و لیگ نتیجه خوبی بگیریم اما به شرطی که مانند بازی با ملوان نباشیم. مطمئنا در نیم فصل دوم اشتباهاتمان را جبران خواهیم کرد تا بازی‌هایمان منتهی به پیروزی شود و سپاهان را در پایان فصل در صدر جدول ببینیم.

چقدر به قهرمانی سپاهان امید دارید؟

من با اعتقاد بسیار عمیق می‌گویم که اگر بتوانیم ضعف‌هایی که داریم را تقویت کنیم و خودمان بخواهیم می‌توانیم قهرمان شویم. سال گذشته پشت سر استقلال بودیم و فاصله امتیازی‌مان زیاد بود اما توانستیم خودمان را به قهرمانی نزدیک کنیم که البته در نهایت این فرصت را از دست دادیم. این فصل هم معتقدم با اینکه نسل سپاهان تا حدودی عوض شده اما پتانسیل قهرمان شدن داریم و فاصله امتیازی زیادی هم با صدر جدول نداریم. من نگاهم مثبت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج