adexo3
۷۵۱۸۲
۲۷ نظر
۵۰۰۲
۲۷ نظر
۵۰۰۲
پ

درگذشت یک نوجوان بعد از خداحافطی مجیدی

یکی از هواداران استقلال بعد از خداحافظی مجیدی از فوتبال سکته و البته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

خبرگزاری فارس: سایت باشگاه استقلال نوشت:حادثه تلخی بود. نمی‌شد باور کرد اما وقتی با منزل‌شان تماس گرفتیم به عمق تلخی پرواز بیشتر پی بردیم. متوجه شدیم احمد مظاهری‌یگانه، هوادار معلول استقلال که همیشه در تمرینات تیم هم حضور داشته از غصه خداحافظی کاپیتان فرهاد مجیدی پرواز کرده، به آسمان رفته تا خانواده‌اش از غم از دست دادنش عزادار شوند.

احمد، وقتی تماشاگر بازی استقلال و مس بود، با صحنه خداحافظی مجیدی مواجه شود. اتفاقی که نمی‌تواند باور کند، بر سرش می‌زند، گریه می‌کند. تا دو روز لب به غذا نمی‌زند. غصه می‌خورد، اشک می‌ریزد و حرفی هم نمی‌زند تا اینکه در نهایت دچار سکته قلبی می‌شود. خانواده او را به بیمارستان بوعلی می‌برند. احمد در بخش ccu بیمارستان بوعلی بستری می‌شود.

در حالیکه نیمه بیهوش است از او می‌پرسند، می‌خواهی با فرهاد مجیدی تماس بگیریم تا با او حرف بزنی و احمد دستی به نشانه بله تکان می‌دهد. ساعاتی بعد این احمد است که دیگر روی زمین وجود ندارد. پرواز می‌کند به آسمانی که آبی است. باورش تلخ است، باورش سخت است که هوادار معلول استقلال طاقت خداحافظی مجیدی را ندارد و آنقدر غصه می‌خورد که به یک باره دچار سکته می‌شود.

درگذشت یک نوجوان بعد از خداحافطی مجیدی

حال مادر احمد خوب نبود اما با خاله‌اش که تماس گرفتیم همه ماجرا را همین‌طور برای‌مان توضیح داد. گفت: احمد را در قطعه ۳۰۴ ردیف ۵۱ بهشت‌زهرا دفن کرده‌اند. گفت احمد در محله‌شان خیابان نبرد جنوبی به استقلالی بودن معروف بود. می‌گفت با همه بازیکنان استقلال عکس هم دارد. خاله‌ هم داغدار از دست دادن خواهرزاده‌اش بود و می‌گفت احمد در این دو روز خیلی غصه‌ خداحافظی مجیدی را خورد. به سر و صورتش می‌زد و می‌گفت برایم سخت است که دیگر بازی‌های مجیدی را نبینم. چهارشنبه هم ختم این هوادار است. مراسم سوم احمد مظاهری‌یگانه، که استقلال را دوست داشت و با خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال از زندگی‌اش خداحافظی کرد. چینی نازک احساس او از سنگینی تلخ این خداحافظی شکست تا به آسمان پرواز کند، تا امروز خانواده‌اش از بار این تلخی پرواز احمد قامت‌شان خم شود. ما هم از این حادثه ناراحت شدیم، از هواداری که همراه استقلال بود و با وجود معلولیتی که داشت در تمرینات تیم شرکت می‌کرد و همه دلخوشی‌اش استقلال بود. روحت شاد احمد عزیز، به آسمان که رفتی سلام ما را به همه استقلالی‌های آنجا به ناصرخان حجازی، عمو عزت جانملکی و به محمد رنجبر و داود جورابلو به غلامرضا ساجدی و... به همه برسان. آنجا در نزدیکی خدا برای ما هم دعا کن. روحت شاد پسر استقلالی...

فرهاد مجیدی در جریان دیدار استقلال و مس کرمان در هفته گذشته از دنیای فوتبال خداحافطی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیل از خزرشهر

      پسر دایی من هم آخر بازی سکته کرد الان آی سی یو ئه :(
      دعا کنید

      عاشقتیم فرهاد

      پاسخ ها

      • بهارنارنج

        خدا تو رو شفا بده.بخاطر یه دوپینگی!!!!!

      • بدون نام

        خدا بهتون عقل بده . اسطورتون برای دومین بار گذاشت و رفت ، یکبار گفت بخاطر دخترم میرم ، اما سر از قطر در آورد و یکبارم . . .

    • لطف

      این باعث تاسف است که در کشور ما برخی شخصیت ها که هیچ سنخیتی با الگو بودن در جامعه ندارند آنقدر بزرگ شده اند که باید الگو قرار گیرند و در مقابل برخی از شخصیت ها که باید الگو برای جوانان باشند از صحنه جامعه کنار زده شده اند... و در اخر این میشود نتیجه...برخی مرگشان در بهترین حالات روحی و معنوی و برخی به خاطر خداحافظی یک بازیکن که تابحال خدمت میکرده و حالا تشخیص داده که باید خداحافظی کند ولی چرا باید جامعه طوری این شخصیت ها را بزرگ نمایی کند که شاهد این اتفقات ناگوار باشیم...از خداوند برایش طلب آمرزش میکنم ...

    • ایمان

      واقعا ایکاش غم و غصه های ما هم مثل شما بود ...
      چه ادمهایی عجیبی پیدا میشن بابا ..

    • ناصر

      این ناراحت کننده تر از خداحافظی مجیدی است.

    • بهارنارنج

      اینا اگه یه اسطوره مثل مهدوی کیا یا باقری،عابدزاده،دایی،پیروانی و.....داشتن احتمالا موقع خداحافظی اسطورشون بصورت خانوادگی خودکشی میکردن.

      پاسخ ها

      • تراختور

        آفرین دقیقا به خاطر یه دوپینگی

      • ناشناس

        لنگی اینارو با مجیدی مقایسه میکنی

      • محسن

        آخه شما لنگیا چی میفهمید اسطوره چیه ؟ یکی از این بازیکناتون تو پرسپولیس بازیشون تموم نشد هنوز اشکای مهدوی کیا یادمون نرفته روتونم زیاده درک نمیکنید عشق به اسطوره یعنی چی ؟

      • عادل

        حق داری بسوزی 12 امتیاز پی در پی ازتون برد و نابودتون کرد!!!

    • بدون نام

      بابا بيخيااااااال...عجبا حيف جوونيت نبود!جداً كاش همه غصه من تو زندگيم همين بود

    • ماندانا

      حالا اگه خداحافظی نکرده بود میومد دوباره عکس شیخ عرب رو میزد زیر پیرهنش یا باز هم زیر ابروش رو برمیداشت یا وسط فصل یه بهونه دختر تو امارات سر از قطر در میاورد یا حد اقلش اینکه به دوپینگش ادامه میداد.

    • حسن71

      عزیز من بازیکنی که هر سال 1با خداحافظی میکنه ارزش داره به خاطرش کسی فوت کنه؟؟؟؟
      البته مقصر خود اقای فرهاد مجیدی است تو مگه نه 7/7/91 خداحافظی کردی؟؟؟؟چرا برگشتی
      4بار خداحافظی کرد و برگشت سالی دیگه هم بر میگرده میگه من از فوتبال ایران خداحافظی کردم نه لیگ امارات و قطر و میره برا الغرافه و النمیدونم چی بازی میکنه

    • بدون نام

      کسانی که اینجوری سنگ اینارو به سینه می زنن بهتره یه سر برن ببینن توی چه خونه هایی زندگی می کنن و با چه ماشین هایی رفت و آمد اونوقت یه عده خودشونو واسه اونا می کشن.واقعا چی باید گفت؟

    • حامد

      اگرسطح آکاهی جامعه بالا برود هیچ وقت برای خداحافظی یک فوتبالست چنین اتفاقی نمی افتاد

    • ش ب

      خدا رحمتش کنه ما استقلالیها در غم خانوادهاش شریکیم لطفا لنگیها نظر ندن

    • بدون نام

      یک انسان جونشو از دست داده اونوقت احمقهایی هستن که کل کل آبی و قرمز می کنن .

    • مینا72

      یه عده آدم بی درد!

    • بدون نام

      من ابتدا تسلیت میگم بعد بهار نارنج تیکه آخری و خیلی خوب گفت آخه مگه ارزش داره آدم واسه خاطر فوتبال جونشو از دست بده رفته که رفته

    • بحیرا

      فقط سکوت.............

    • کارشناس

      بهارنارنج رفتارش خیلی طبیعیه و انتظار دیگه ای ازش نیست...یعنی این بزرگترین ضعف پرسپولیسیاست... حسادت ذاتی... که ناشی از حقارت شخصیتیشونه... چون اگه از لحاظ شخصیتی حقیر و تا چیز نیودن هیچ وقت پرسپولیسی نمی شدن. :)

      البته فکر نکن نمیدونیم که بهارنارنج، ماندانا ، سینا، نادر، تراختور و ... و چندتای دیگه همشون یک نفر هستند، آی پیت (IP) مشخصه یکیه...سمت شهرضای اصفهان ;)))

      موفق باشی. البته واقعا یک پرسپولیسی کامل هستی. تبریک میگم بهت :)

    • مملی

      آخرش که چی؟ یعنی نباید خداحافظی می کرد؟ نمی تونست که همینجوری به فوتبالش ادامه بده

    • بدون نام

      طفلي ...خدا رحمتش كنه.... بيچاره خانوادش... تسليت ميگم

    • رسول

      انگشت کوچیکه اسطوره های پرسپولیسم نبود. بازیکن فانتزی که به هیچ درد تیم ملی نخورد. تو اروپا هم که هیچی نبود. چند تا گل به پرسپولیس زد اونم موقعی که پرسپولیس در نهایت ضعف و بی مدیریتی قرار داشت. جمع کنین بابا

    • رضا

      آدم باید در راهی بمیره و برای کسی بمیره که ارزششو داشته باشه آخه مردن برای هیچ !!! درد بزرگیه.!!! درضمن ما هم می تونیم به جای استقلالی بگیم استفراغی !!!!

    • بدون نام

      درگذشت یک هوادار تیم استقلال از غصه خدا حافظی فرهاد مجیدی !!!

      شیرین، فرهاد درگذشت - http://banker.ir/news/12462/%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%BA%D8%B5%D9%87-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF%DB%8C
      و کسی نیست که زبان اعتراض باز کند و بگوید : این کار حرام است !!!
      و کسی نیست به مردم بگوید : افراط در فوتبال حرام است !!! هیچ کس علاقه این کودک به این بازیکن تیم فوتبال !!! را نکوهش نکردند ...


      ولی عجب اینجاست که ایام محرم که میشود زبان اعتراض به عزاداری عزیز فاطمه علیهما السلام باز میشود که این عزاداری افراط است !!! به خودتان آسیب نرسانید !!!

      ولا زال الحسين مظلوما
      بأبي المستضعف الغريب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج