adexo3
۷۵۸۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هدایتی:

مشکل علی کریمی رویانیان است نه دایی!

یکی از حواشی جذاب همایش علم و فوتبال کل کل هدایتی با خبرنگارانی که پیگیر بازگشت علی کریمی به پرسپولیس بودند، بود.

مشکل علی کریمی رویانیان است نه دایی!
روزنامه گل:

یکی از حواشی جذاب همایش علم و فوتبال کل کل هدایتی با خبرنگارانی که پیگیر بازگشت علی کریمی به پرسپولیس بودند، بود.

پس از پایان همایش تعدادی از خبرنگاران و آنهایی که پیگیر ماجرای علی کریمی و بازگشتش به پرسپولیس بودند، از هدایتی در مورد نقشش در بازگرداندن کریمی به پرسپولیس پرسیدند و از او خواستند که کریمی را هم مثل خلعتبری پرسپولیسی کند. هدایتی خودش را طرفدار علی کریمی معرفی می کند که دوست دارد او را در لباس پرسپولیس ببیند: «شما مدام از اختلاف علی کریمی و علی دایی صحبت می کنین ولی من خبر دارم که این دو عزیز مشکحل بزرگی با هم ندارن و حتی دیدن که کریمی مصاحبه ای که علیه دایی نقل شده بود رو تکذیب کرد. علی کریمی یکی از اسطوره های پرسپولیس ... اصلا بزارین خیال تون رو راحت کنم ... علی کریمی عشق منه و من هم مثل هواداران پرسپولیس دوست دارم که اون به تیمش برگرده. در ضمن دوست مشترکی می گفت که جمعه تولد علی کریمیه و من هم قصد دارم تا از این طریق تولد آقای جادوگر رو تبریک بگم.»

خبرنگاران که بی خیال ماجرای کریمی نمی شدند از هدایتی پرسیدند که اگر مشکل دایی نیست چرا کریمی پرسپولیسی نمی شود. آنها از هدایتی خواستند تا صادقانه جوابشان را بدهد: «شما می گین که من صادقانه صحبت کنم و حالا که این حرف رو می زنین باید بگم که مشکل کریمی با مسئولان پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاهه. اول فصل یکسری مسائلی پیش اومد که امیدوارم حل بشه. آقایان باید طبق میل و سلیقه مردم رفتار کنن. هواداران صاحبان اصلی این تیم هستن و حالا که کریمی رو می خوان باید اون را به پرسپولیس برگردونن.»

تابلوفرش ویژه برای سپ

در مراسم شامی که بلاتر مهمان فدراسیون فوتبال ایران بود هم اتفاق های جالبی افتاد. هر چند که از سوی مسئولان فدراسیون اشاره خاصی به این ماجرا نشد ولی جالب است بدانید که هدایای ارزشمندی که به بلاتر، شیخ سلمان (رئیس AFC ) و رئیس فدراسیون قطر تعلق گرفت از سوی حسین هدایتی بود.

بلاتر و شیخ سلمان که پس از ورود به سالن برج میلاد تحت تاثیر تابلوفرش های ابریشم قرار گرفته بودند با شوخی و خنده از نبی در مورد این قالیچه ها می پرسیدند و می خواستند که بدانند قیمت این تابلوفرش های دستبافت چقدر است. بلاتر در مورد قالیچه های ابریشم قیمت می داد و شیخ سلمان هم می خواست بداند محل فروش چنین قالیچه هایی کجاست. هدایتی که به خاطر علاقه اش به پرسپولیس حتی پارچه های مخمل قرمز رنگی را برای پرداه برداری از این قالیچه ها سفارش داده بود، یک تخته قالیچه دستباف ابریشم با نقش کوروش کبیر به بلاتر هدیه داد و دو قالیچه نیز به شیخ سلمان و رئیس فدراسیون قطر پیشکش شد. مهمانان خارجی فدراسیون که از این هدایا حسابی ذوق زده شده بودند، حتی شناسنامه و کاتالوگ این قالیچه ها را نیز مورد مطالعه قرار دادندو در آنجا بود که بلاتر متوجه شد نقش کوروش کبیر برای اولین بار است که در این ابعاد و با نخ ابریشم بافته می شود.

ملاقات عابربانک با شیخ سلمان

در حالی که قرار بود ظهر پنجشنبه هدایتی دیداری کوتاه با بلاتر در هتل آزادی داشته باشد، برادر او دچار ناراحتی قلبی و راهی بیمارستان شد تا هدایتی نتواند خودش را به هتل آزادی برساند اما پس از این و در ضیافت شام پنجشنبه شب بود که هدایتی خودش را به رستوران نارنجستان رساند و شام را با شیخ سلمان صرف کرد. محور اصلی صحبت های هدایتی و شیخ سلمان در مورد کسب امتیاز میزبانی توسط فدراسیون فوتبال ایران بود و هدایتی با توجه به اینکه شیخ سلمان به زبان فارسی آشنایی داشت، به راحتی با او در مورد این موضوع صحبت کرد. شیخ سلمان که حتی پیگیر مسائل بیزنسی هدایتی هم بود از حضور او در فوتبال می پرسید و در پایان نیز قول داد که از ایران و فدراسیون ما برای کسب میزبانی حمایت کند و شاید به همین دلیل بود که نزدیکان این دو می گفتند هدایتی مخ بلاتر و شیخ سلمان را زده است!

نکته پایانی ضیافت رستوران نارنجستان در جایی بود که شیخ سلمان، هدایتی را به بحرین دعوت کرد تا با او در مورد فوتبال و مباحث اقتصادی جلساتی را برگزار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج