adexo3
۷۶۰۳۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حدادی‌فر: حضورم در پرسپولیس منتفی است

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به تایلند می‌رویم تا ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و می‌خواهیم صعودمان را قطعی کنیم.

تسنیم: هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به تایلند می‌رویم تا ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و می‌خواهیم صعودمان را قطعی کنیم.

قاسم حدادی‌فر پیش از سفر تیم ملی به تایلند در خصوص بازی روز جمعه عنوان کرد: در اردوی قبلی دعوت نشده بودم اما در این اردو دوباره به جمع ملی پوشان اضافه شدم. برای بازی با تایلند آماده می‌شویم و بازی در این کشور شرایط خاص خودش را دارد. طبق اخباری هم که به ما رسیده هوای بارانی است و بازی در هوای بارانی کار را سخت می‌کند.

وی افزود: به تایلند می‌رویم تا ۳ امتیاز این بازی را بگیریم. می‌خواهیم در این بازی صعودمان را قطعی کنیم و مطمئنا فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.

هافبک تیم ملی کشورمان با اشاره به دیدار با لبنان گفت: بعد از دیدار با تایلند هم باید به مصاف لبنان برویم که این دیدار برای ما مهم است. می‌خواهیم نتیجه‌ای را که در مقدماتی جام جهانی برابر لبنان گرفتیم جبران کنیم و در این بازی لبنان را شکست می‌دهیم تا باخت برابر این تیم جبران شود.

حدادی‌فر در خصوص اینکه تیم ملی بازی دوستانه نداشته و با این شرایط باید به مصاف تایلند و لبنان برود، خاطرنشان کرد: شرایط اکنون به این شکل است و باید با همین شرایط سازگار باشیم، اما بازی‌های دوستانه کمک زیادی به ما می‌کند و امیدوارم چند بازی دوستانه خوب برگزار کنیم تا برای جام جهانی به خوبی آماده شویم.

وی در خصوص شرایطش در ذوب‌آهن و بحث حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: در اختیار باشگاه ذوب‌آهن هستم و تا آخر فصل هم با این تیم قرارداد دارم. تابع تصمیم باشگاه هستم اما فکر می‌کنم حضور من در پرسپولیس در نیم فصل منتفی است. خودم هم دوست دارم تا پایان فصل در ذوب‌آهن بمانم و در این شرایط به این تیم کمک کنم.

هافبک ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال تسنیم مبنی بر اینکه دوست دارد در پرسپولیس بازی کند، گفت: این فصل که این انتقال منتفی است و در این باره ابتدای فصل آینده تصمیم می‌گیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج