اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۹۴۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دایی در مورد پای حقیقی تصمیم میگیرد!

وضعیت مصدومیت رضا حقیقی و تصمیم‌گیری برای گچ گرفتن پایش یا بازی کردن او پس از مشورت با علی دایی مشخص می‌شود.

سایت باشگاه پرسپولیس: وضعیت مصدومیت رضا حقیقی و تصمیم‌گیری برای گچ گرفتن پایش یا بازی کردن او پس از مشورت با علی دایی مشخص می‌شود.

دکتر حقیقت درباره مصدومیت هافبک پرسپولیس گفت: رضا حقیقی در روزهای اخیر از درد ناحیه روی پا گلایه داشت ولی با توجه به تعصبی که نسبت به بازی کردن داشت، خواست که در بازی با تراکتورسازی حضور داشته باشد و ما اقدامات لازم را برای این منظور انجام دادیم. با ادامه ابراز درد از سوی بازیکن، کادر پزشکی صبح شنبه به حقیقی تاکید کرد که برای تصویربرداری رادیولوژی برود. بعد از این اقدامات، وی به متخصص و جراح معتمد باشگاه معرفی شد که تشخیص اولیه مو برداشتن استخوان روی پا بود اما با توجه به کیفیت تصویر، به توصیه متخصص تصویربرداری مجدد توصیه شد که این اقدام همان شنبه شب صورت گرفت و تصویر جدید هم مورد بررسی و آنالیز قرار گرفت.

کادر پزشکی پرسپولیس پس از مشورت با متخصص اکنون دو گزینه را در اختیار دارد که در این‌باره با رضا حقیقی در میان گذاشته شده است. راهکار اول این است که رضا حقیقی می‌تواند تمرین‌ها و بازی‌های خود را تا پایان فصل ادامه بدهد و در این مدت وضعیت و درد وی با اقدامات درمانی، فیزیوتراپی و تمرینات ویژه کنترل شود و او باز‌ی‌های لیگ را از دست ندهد. راهکار دوم این است که پای او گچ گرفته شود.

دکتر حقیقت درباره اینکه اگر گزینه دوم اجرا شود، حقیقی چه مدت از میادین به دور خواهد بود گفت: در اینباره از مشاوره آقای دکتر کیهانی هم بهره گرفته‌ایم. به طور کلی ایشان در صورت تمایل بازیکن، راهکار اول را هم مناسب دانستند اما اگر قرار بر گچ گرفتن باشد باید برای سه هفته پای او به گونه‌ای گچ گرفته شود که امکان راه رفتن معمول را نخواهد داشت. بعد از آن به مدت سه هفته گچی می‌گیریم که می‌تواند با آن راه برود و پس از آن هم یک دوره فیزیوتراپی خواهیم داشت و بعد زمانی لازم خواهد بود که وی به شرایط بدنی مطلوب برگردد که زمان آنرا بدنساز مشخص می‌کند ولی ممکن است حقیقی نزدیک به دو ماه و نیم را از دست بدهد.

پزشک پرسپولیس گفت: ما هر دو راهکار را به او ارایه کرده‌ایم و منتظر جواب هستیم. البته گزارش کاملی به آقای دایی، سرمربی تیم ارائه خواهد شد و فکر می‌کنم پس از آن، صحبت‌های آقای دایی با حقیقی تصمیم نهایی را مشخص کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج