adexo3
۸۰۶۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خسوس مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان!

سرمربی تیم ملی فوتسال مردان ایران این روزها تیم ملی فوتسال زنان را تمرین می‌دهد و به عنوان مدیر فنی زنان ایرانی را در مسابقات جام جهانی اسپانیا همراهی می‌کند.

مهر: خسوس کاندلاس بعد از پایان تورنمنت روسیه در تمرینات تیم فوتسال زنان ایران حضور یافته و به همراه شهرزاد مظفر، تیم زنان ایران را برای مسابقات جام جهانی اسپانیا آماده می‌کند. خسوس که پیش از این هم نشان داده است علاقه زیادی به مربیگری در تیم‌های مختلف دارد، در حال حاضر سرمربی تیم‌های بزرگسالان و امید مردان ایران است.

خسوس چند هفته پیش و در غیاب شهرزاد مظفر تیم ملی فوتسال بانوان ایران را در یک دیدار تدارکاتی مقابل روسیه هم هدایت کرده بود. حالا این بار وی با عنوان مدیر فنی در کنار تیم بانوان قرار گرفته و قصد دارد با این تیم به مسابقات جام جهانی اسپانیا سفر کند.

این در حالی است که پیش از شروع مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا خسوس ابراز تمایل کرده بود تیم گیتی پسند، نماینده ایران در این رقابت‌ها را همراهی کند.

خسوس در نظر دارد یکی دیگر از همکاران خود در تیم ملی بزرگسالان مردان را هم در تیم بانوان به کار گیرد تا فوتسالیست‌های زن بتوانند با استفاده از تجربیات این مربیان، عملکرد خوبی در جام جهانی اسپانیا داشته باشند. با این حال هنوز مجوز همکاری این مربی با تیم بانوان صادر نشده است!

چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک زنان به میزبانی اسپانیا و از ۱۳ تا ۲۰ دسامبر (۲۲ تا ۲۹ آذر) در شهر مادرید برگزار می‌شود. در این مسابقات هشت تیم حضور دارند که در قالب دو گروه چهار تیمی به شرح ذیل با هم به رقابت خواهند پرداخت.

گروه A : اسپانیا، پرتغال، ژاپن و کاستاریکا

گروه B : برزیل، ایران، روسیه و اوکراین

در پایان مرحله گروهی دو تیم نخست هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت. برنامه مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک زنان به شرح زیر است:

۲۳ آذر:
* پرتغال - کاستاریکا

* اسپانیا - ژاپن

* برزیل - ایران

* روسیه - اوکراین

۲۴ آذر:
* پرتغال - ژاپن

* اسپانیا - کاستاریکا

* برزیل - اوکراین

* روسیه - ایران

۲۵ آذر:
ژاپن - کاستاریکا

پرتغال - اسپانیا

برزیل - روسیه

اوکراین - ایران

۲۷ آذر: نیمه نهایی

۲۹ آذر: فینال و رده بندی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج