۸۰۶۵۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

دفاعیه باشگاه استقلال از هاشم بیگ‌زاده

باشگاه استقلال از طریق وب‌سایت رسمی خود به دفاع از هاشم‌بیگ‌زاده پرداخت.

ایسنا: در بیانیه‌ای که سایت باشگاه استقلال منتشر کرده، آمده است: "شوخی‌های بی‌حدوحصر درباره تقابل هاشم بیگ‌زاده و لیونل مسی موجب شده است که در ۲۴ ساعت گذشته موج این بی‌خردی‌ها به صفحات شخصی ستاره بزرگ فوتبال جهان هم کشیده شود و بدون تردید استاد دانشگاه صنعتی‌شریف در این بین یکی از مقصران اصلی به شمار می‌رود. عادل فردوسی‌پور با متلک‌ها و طنزهایش در برنامه اخیر نود بیشتر به این موضوع دامن زده و انتظار می‌رود که او به عنوان چهره تأثیرگذار فوتبال ایران متوجه عواقب این گونه رفتارها نسبت به شخص هاشم بیگ‌زاده و خانواده او باشد.

هاشم بیگ‌زاده یکی از بهترین مدافعان چند سال اخیر باشگاه استقلال است و در روزهایی که همگان درباره رویارویی تیم ملی ایران مقابل ستاره‌های بزرگ فوتبال آرژانتین صحبت می‌کنند بهتر است بدانید که هاشم بیگ‌زاده جزو معدود بازیکنان فوتبال ایران است که از نظر میزان دوندگی در حد استانداردهای سطح اول فوتبال دنیا قرار دارد.

اکنون که در آستانه حضور در صحنه مهم بین‌المللی مانند جام جهانی قرار داریم انتظار می‌رود که در کنار فوتبال و مسائل فنی به فرهنگ و اخلاق ایرانی هم اهمیت بدهیم و آگاه باشیم که مردمان دیگر کشورها فقط به فوتبال ما نگاه نمی‌کنند و رفتار طرفداران فوتبال ایران هم زیر ذره‌بین قرار دارد. رفتاری که در ۲۴ ساعت گذشته در شبکه‌های مختلف اجتماعی و به خصوص در صفحات لیونل مسی توسط ایرانیان صورت گرفته فقط جای تاسف و اندوه دارد. به یاد داشته باشیم که تمدن ایرانی فقط یک شعار نیست و امیدواریم در چنین شرایطی ایرانیان بیشتر در قبال فرهنگ و اخلاق ایرانی احساس مسئولیت داشته باشند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشیدا ولی به عادل چه مربوطه وقتی یه مشت آدم اینقدر بی شخصیتن و جنبه ی هیچیو ندارن که اینکارارو می کنن.درضمن الان می فهمیم که واقعاً صفحات اجتماعی جای هر قشری نیست

    • کامران

      مگر خود بیک زاده قبل از قرعه کشی با جراید مصاحبه نکرده که من قادر به مهار مسی و رونالدو هستم وقتی بازیکنان ما خودشان جو گیر شده اند دیگران چه تقصیری دارند

    • ع ا م

      آقا چرا ما باهم بحث می کنیم؟!این چه جنگ داخلییه که راه افتاده؟ یه نگاه به کامنت هایی که تو سایت فیفا میزارن بکنین :
      "i think there are so many more teams that are far better that deserve to be in world cup other than iran such as sweden, egypt, ukraine, iceland, iran are the worst team there"
      ما واقعا از نظر بقیه دنیا تیم ضعیفی هستیم. ما باید به فکر جنگ خارجی باشیم نه تضعیف خودمون با جنگ داخلی. ما باید از تیم حمایت کنیم. نه حمایتی که باعث بشه به خودشون مغرور بشن. باید بچه های تیم ملی جایگاه خودشونو تو دنیا بدونن بعد هم تلاش کنن برای پیشرفت. حالا ما هی بشینیم بگیم بیک زاده و مسی.... این جوری تیم می خواد بره جام جهانی آبروداری کنه؟!؟!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج