اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۴۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کعبی: کی‌روش بی‌نظیر و بامعرفت است

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان به تمجید از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و این را یک مربی بی‌نظیر و بامعرفت خواند.

خبرگزاری تسنیم: حسین کعبی در خصوص دربی خوزستان، شرایط تیم استقلال خوزستان و مسائل مربوط به فوتبال کشورمان به اظهارنظر پرداخته است.

می‌توانی در دربی خوزستان به میدان بروی؟

بعد از پارگی مینسک زانو در اواسط نیم فصل اول در حال حاضر وضعیت خوبی دارم و در ۳ بازی برابر ملوان بندرانزلی، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان برای تیم‌مان بازی کردم و حالا هم در بهترین وضعیت موجود قرار دارم. سعی می‌کنم اگر فرصت حضور در میدان را به دست آوردم، بهترین نمایش ممکن را ارائه کنم.

نظرت در مورد کیفیت دربی خوزستان چیست؟

در بازی رفت همه نمایشی عالی را از ۲ تیم خوزستانی دیدند، دیداری که در آن ۵ گل از خط دروازه‌ها گذشت. من فکر می‌کنم دربی خوزستان به دلیل پرگل بودن از همه دربی‌های ایران حتی دربی پایتخت جذاب‌تر است و تماشاگران خوزستانی همیشه در دربی‌های این استان از دیدن بازی‌های خوب لذت می‌برند.

بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان در دیدار رفت در دیدار برگشت با انگیزه انتقام وارد زمین می‌شوید؟

ما دنبال انتقام نیستیم و هدف‌مان فقط ارائه بازی خوب همراه با کسب ۳ امتیاز است تا موقعیت‌مان را در جدول ارتقا دهیم و بالاتر از رتبه‌ای بیاییم که در آن قرار داریم. من برای فولاد کری نمی‌خوانم، چون اطمینان دارم این تیم را می‌بریم و در این حرفم شکی ندارم.

اما بعضی‌ها شانس پیروزی فولاد را به دلیل داشتن مهره‌های اسمی‌تر بالاتر از تیم استقلال خوزستان می‌دانند...

چه کسی گفته تیم ما کم‌تجربه است و مهره اسمی ندارد؟ من معتقدم هیچ تیمی مهره‌های باتجربه‌ای مانند استقلال خوزستان ندارد. اصلاً ما با اتکا به تجربیات بازیکنان خود در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی گرفته‌ایم. جدا از آن من می‌گویم بازی با فولاد در کنار ۲ دیدار دیگر مقابل استقلال و پرسپولیس تهران جزو دیدارهای خاص است که ما در آن تبحر داریم و این موضوع را هم با شکست استقلال در اهواز و گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس نشان دادیم و ثابت کردیم.

از اینکه قرار است مقابل تیم سابقت فولاد قرار بگیری حس خاصی نداری؟

هیچ وقت فولاد را فراموش نمی‌کنم، چون از این تیم خاطرات خوب زیادی دارم اما می‌خواهم دوباره در فوتبال ایران به اوج برسم و دیده شوم. با این شرایط حتماً اگر مقابل فولاد بازی کنم بهترین نمایش را مقابل تیم سابقم خواهم داشت. البته برای بازی با فولاد فقط یک نگرانی دارم و آن رویارویی با حسین فرکی است در واقع از اینکه می‌خواهم رودرروی مربی سابقم در تیم ملی بایستم ناراحت می‌شوم، چون خود را به گونه‌ای مدیون ایشان می‌دانم.

با شرایط سنی که داری قید تیم ملی را زده‌ای؟

به هیچ عنوان این طور نیست، چون من فقط ۲۹ سال دارم. اصلاً برای بازی در تیم ملی ناامید نیستم.

اما کی‌روش نشان داده که بازیکنان دیگری را جز بازیکنانی خاص به تیم ملی دعوت نمی‌کند...

کی‌روش یک بار مرا به تیم ملی دعوت کرده است. او واقعاً مربی بامعرفت و بی‌نظیری است که چه دعوتم کند، چه دعوت نکند از صمیم قلب دوستش دارم، چون فردی با دیسیپلین و بی‌نظیر است که جلوی همه آن کسانی که جلویش ایستادند و قصد داشتند زیر آبش را بزنند ایستاد و حسابی آنها را سر جای‌شان نشاند. متاسفانه افرادی دنبال آن بودند که زیر آب کی‌روش را بزنند و بعد جای این مربی را بگیرند اما او مقابل آنها ایستاد. باید بگویم کی‌روش و برانکو از بهترین مربیان خارجی بوده‌اند که به فوتبال ایران آمده‌اند، مربیانی که کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج