اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۵۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جاسم کرار در کره‌جنوبی چه می‌کند؟

حضور جاسم كرار در تهران به معماي پيچيده‌اي تبديل شده؛ اين بازيكن به بازي با سنگاپور نمي‌رسد و جالب اينجاست كه اعلام شده وي در كره‌جنوبي به سر مي‌برد.

جاسم کرار طبق گفته پزشک تیم ملی عراق به بازی تیم ملی این کشور با سنگاپور نمی رسد. کرار در ديدار با اردن دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.


باشگاه استقلال برای پیگیری وضعیت کرار تماس هایی با مدیربرنامه های این بازیکن داشته و به آنها اعلام شده که کرار پس از بازی تیم ملی عراق با کره جنوبی از سئول مستقیم به تهران می آید.

جاسم کرار در پیغامی که به استقلالی ها داده عنوان کرده اگر به بازی نرسد سریعا به ایران بازمی گردد. نکته جالب اینجاست که پزشک تیم ملی عراق دیروز رسما اعلام کرد این بازیکن به مسابقه با "سنگاپور" نمی رسد اما از اين بازيكن در تهران خبری نیست و جالب تر این است که مدیر برنامه های این بازیکن به مسئولان استقلال اعلام کرده کرار از کره جنوبی به تهران می آید.

این در حالی است که تیم ملی عراق در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی با اردن و سنگاپور و چین همگروه است. ضمن اینکه بازی این تیم با سنگاپور در این کشور است.

کره جنوبی با تیم های کویت، امارات و لبنان همگروه است. يك نكته جالب ديگر اينكه ولید علی دیگر بازیکن استقلال که در تیم ملی کویت است این هفته با کره جنوبی بازی دارد اما نه در سئول بلکه این مسابقه در کویت برگزار می شود.

منبع : فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جاسم کرار در کره‌جنوبی چه می‌کند؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج