اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۷۸۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظفري‌زاده: تيموريان فقط شوخي مي‌کرد!

داور دربي ۷۸ گفت: شايد اگر داور ديگري به جاي من بود صادقيان را اخراج مي کرد.

اوج: سعيد مظفري زاده درباره سفرش به کانادا و اينکه آيا قرار است در اين کشور داوري کند يا نه اظهار داشت:در درجه اول من براي زندگي قرار است به کانادا بروم. داوري را دوست دارم و اگر شرايط مهيا باشد به کارم در آنجا ادامه مي‌دهم ولي هنوز تصميم قطعي نگرفته ام.

وي درباره فشارهايي که اخيرا روي داوري وجود دارد گفت:فشار روي داوري به ويژه در يکي، دو سال گذشته افزايش يافت.فکر مي‌کنم کميته انضباطي بايد تصميم قاطعي در اين زمينه بگيرد.

مظفري زاده درباره اينکه آيا احتمال تغيير تصميمش وجود دارد عنوان کرد:نه، اين امکان نيست. تصميم خداحافظي‌ام را از قبل گرفته بودم و اگر دربي ۷۸ را هم سوت نمي‌زدم، از ليگ برتر کنار مي‌کشيدم. شرايط زندگي من به شکلي است که ديگر نمي‌توانستم ادامه بدهم و ترجيح دادم از خيلي مسائل دور باشم. حداکثر تا ۲ ماه ديگر در ايران هستم و سپس به کانادا مي‌روم.

وي درباره اينکه آيا هنوز بر اين باور است پيام صادقيان نبايد اخراج مي شد گفت:من چند بار فيلم بازي را ديدم و هنوز هم مي‌گويم شدت ضربه صادقيان زياد نبود .شايد اگر داور ديگري به جاي من بود صادقيان را اخراج مي کرد.

مظفري زاده درباره اعتراض پرسپوليسي ها به حرکات آندرانيک تيموريان اظهار داشت:تيموريان هيچ حرف بدي نزد.او فقط شوخي مي کرد و بازيکنان پرسپوليس هم به شوخي جوابش را مي‌دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج