اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۱۳۶۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

صادقيان: از بخت بد سرما خورده‌ام

مهاجم پرسپوليس گفت: بازيکنان ما پولکي نيستند و براي آنچه به آن اعتقاد دارند، ارزش قائل هستند.

ورزش سه: سيد مهدي سيد صالحي گفت: براي بازي با فجر سپاسي تمام تلاش خودمان را مي‌کنيم تا به اميد خدا با کسب پيروزي در کورس قهرماني بمانيم و پيش هواداران سر بلند باشيم.

وي ادامه داد: بچه‌ها شرايط سختي را پشت سر مي‌گذارند ولي به عشق هواداران تصميم گرفته‌ايم که در اين بازي به پيروزي برسيم تا همه بدانند بازيکنان پرسپوليس پولکي نيستند و براي آنچه به آن اعتقاد دارند، ارزش قائل هستند و ما به توانايي خودمان براي قهرماني و هواداران اعتقاد داريم.

مهاجم پرسپوليس خاطرنشان کرد: ما مي‌خواستيم همه بدانند بچه‌ها چه شرايط سختي دارند و اميدوار بوديم و هستيم که توجه مسئولان به مشکلات پرسپوليس جلب شود ولي حالا تنها چيزي که به آن فکر مي‌کنيم پيروزي در بازي با فجر سپاسي است تا در کورس بمانيم.

وي درباره شرايط تيم براي اين بازي تصريح کرد: بچه‌ها با هم يکدل هستند و با تمام وجود براي اين بازي مي‌رويم. از نظر آمادگي، شرايط بدي نداريم. اختصاصي تمرين کرده‌ايم و به طور حتم براي اينکه اميدهاي خودمان و هوادارانمان براي قهرماني نااميد نشود، با تمام تواني که داريم در اين بازي حاضر خواهيم شد.

سيد صالحي در پايان، درباره شرايط تيم بعد از بازي با فجر سپاسي گفت: در حال حاضر تنها چيزي که به آن فکر مي‌کنيم، پيروزي در بازي با فجر است و فعلا به مسائل ديگر کاري نداريم.

*صادقيان: با تمام اتفاقات، فقط براي پيروزي بر فجر مي‌رويم

پيام صادقيان اظهار داشت: قطعا شرايط کلي پرسپوليس شرايط مطلوبي نيست. همانطور که مي‌دانيد سه روز تمرين نداشتيم ولي اگر بخواهيم در کورس باشيم، بايد بازي با فجر سپاسي را ببريم و تمام تلاش خود را خواهيم کرد.

وي درباره تاثير عدم انجام تمرينات روي عملکرد تيم ادامه داد: بعد از سه روز تعطيلي، ديروز تمرين کرديم. البته بچه‌ها اختصاصي کار کردند ولي تمرين تيمي يک چيز ديگر است. با اين وجود اين را در خودمان مي‌بينيم که در اين بازي به پيروزي برسيم. صد در صد با همين هدف به ميدان مي‌رويم و با قدرت بازي خواهيم کرد. شايد مشکلات به اين زودي‌ها حل نشود و با وجود مسائل روحي و رواني که به دليل مشکلات شخصي ايجاد مي‌شود، بچه‌ها مي‌خواهند از زحمتي که کشيده‌اند حفاظت کنند.

صادقيان که در اين مدت با بداقبالي‌هايي روبرو بوده است، درباره شرايط خود خاطرنشان کرد: بعد از پيروزي تيم بر سپاهان، مصمم شدم که آن اتفاقات را فراموش کنم و دوباره با قدرت برگردم. هنوز اين حس را دارم، البته از بخت بد، حالا به شدت سرما خورده‌ام. البته خودم را مي‌رسانم ولي بايد ببينم تصميم کادر فني چه خواهد بود.

* کفشگري: دلمان براي زحمتي که کشيده‌ايم و اميدي که هواداران دارند مي‌سوزد

مهرداد کفشگري، هافبک پرسپوليس گفت: اينطور که به نظر مي‌رسد، ما فقط هواداران را داريم و هواداران هم ما را دارند. به همين دليل با بچه‌ها با وجود تمام مشکلاتي که وجود دارد و بخواهيم يا نخواهيم تاثير خودش را مي‌گذارد، تصميم گرفته‌ايم براي هواداران و به خاطر اعتبار خودمان بازي کنيم. فکر نمي‌کنم بعد از بازي با فجر هم اتفاقي بيفتد، اما تا اينجا آمده‌ايم و ديگر نمي‌توانيم به عقب برگرديم. ۲۵ هفته زحمت کشيديم تا شانس قهرماني داشته باشيم. روزهاي سخت و دشواري را به بويژه در هفته‌هاي اخير پشت سر گذاشته‌ايم و اميدواريم که بتوانيم زحمتي که کشيده‌ايم را به سر انجام برسانيم.

وي ادامه داد: نمي‌توانيم اين ۲۵ هفته را قرباني کنيم. دلمان براي زحمتي که کشيده‌ايم مي‌سوزد. از طرفي هواداران هم اميد زيادي به اين فصل بسته‌اند و نمي‌خواهيم اميد آنها نااميد شود.

هافبک پرسپوليس درباره آخرين وضعيت مصدوميت خود خاطرنشان کرد: تمرينات اختصاصي را انجام مي‌دهم. ظرف دو، سه روز آينده پيش پزشک جراح مي‌روم تا هم شرايط دستم را ببيند و هم نظرش را درباره زمان شروع تمرينات بپرسم. به طور قطع براي سه بازي پاياني آماده خواهم بود ولي خودم دوست دارم از بازي با صبا در اختيار تيم باشم. البته بايد ببينم دکتر چنين اجازه‌اي مي‌دهد يا نه؟

وي در پايان افزود: در هر صورت اميدوارم بچه‌ها در بازي با فجر و بازي‌هاي ديگر موفق باشند تا آخر فصل سرمان را جلوي هواداران بالا بگيريم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج