اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۱۴۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ولاسکو و ربادنگو، لورنزو را تایید کردند

داورزنی: برناردی اوایل فروردین می‌آید

رئیس فدراسیون والیبال گفت: اگر بر سر مسائل جزیی هم به توافق نهایی برسیم، برناردی اوایل سال ۹۳ برای امضای قرارداد و نهایی کردن حضورش به تهران خواهد آمد.

تسنیم: رئیس فدراسیون والیبال گفت: اگر بر سر مسائل جزیی هم به توافق نهایی برسیم، برناردی اوایل سال ۹۳ برای امضای قرارداد و نهایی کردن حضورش به تهران خواهد آمد.

پس از قطعی شدن حضور ولاسکو در راس کادر فنی تیم ملی والیبال آرژانتین و ترک ایران، فدراسیون والیبال بلافاصله به تکاپو افتاد تا جانشین مناسبی برای این مربی پیدا کند. گزینه‌های مختلفی روی میز رئیس فدراسیون والیبال بود ولی به نظر می‌رسد «لورنزو برناردی» ستاره سال‌های نه چندان دور والیبال ایتالیا بیش از سایر گزینه‌ها توجه محمدرضا داورزنی را به خود جلب کرده است.

رئیس فدراسیون والیبال در این مورد اظهار داشت: برناردی یکی از گزینه‌های اصلی ما بود که امیدوارم با او به جمع بندی و توافق نهایی برسیم ولی تا زمانی که این امر محقق نشود همچنان پرونده گزینه‌های دیگر باز است.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: نکته مهم این است که کسی را بیاوریم که انگیزه لازم برای کار کردن را داشته باشد و فقط به خاطر پول کار نکند. ما به یک مربی احتیاج داریم که اهل چالش باشد. مربیان بزرگی در لیست ما بودند که می‌توانستند مربیگری تیم ملی ایران را به عنوان یک شغل قبول کنند و پول‌شان را بگیرند ولی انگیزه آنها برای ما در درجه اول اهمیت قرار داشت. چیزی که در وجود ولاسکو برای ما مهم بود این نکته بود که او دوست داشت کارهایی را انجام دهد که هر کسی قادر به انجام آن نباشد! ما هم در بین چند گزینه‌ای که اعلام کردیم به دنبال کسی بودیم که نه فقط صددرصد بلکه صدوبیست درصد انگیزه برای موفقیت داشته باشد.

داورزنی تصریح کرد: علاوه بر این توان مربی آینده تیم ملی نیز برای ما اهمیت داشت. برای مثال سیلوانو پرندی در المپیک ۲۰۱۶ یک مربی ۷۳ ساله می‌شود که چندان به کار ما نمی‌آید اما در بین تمام گزینه‌ها، برناردی، انگیزه زیاد، اعتبار و توانایی لازم را برای قبول هدایت تیم ملی ایران دارد. او بازیکن قرن بیستم فدراسیون جهانی والیبال است. ما روحیه، تمرینات و مربیگری او را به دقت مطالعه کرده‌ایم و علاوه بر ولاسکو و ربادنگو از افراد معتبر دیگری هم مشاوره گرفته‌ایم که همگی برناردی را تایید کردند.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: صحبت‌های زیادی با لورنزو برناردی انجام شده است. ما شرایط والیبال ایران به خوبی برای او تشریح کرده‌ایم و او نیز موافقت کلی خود را برای قبول سرمربیگری تیم ملی ایران برای ۳ فصل یعنی تا پایان المپیک ۲۰۱۶ برزیل اعلام کرده است. اگر بر سر مسائل جزیی هم به توافق نهایی برسیم، برناردی اوایل سال ۱۳۹۳ برای امضای قرارداد و نهایی کردن حضورش به تهران خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج