اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۱۸۶۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گزارش FIVB از پایان کار ولاسکو در ایران

سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به کناره‌گیری خولیو ولاسکو از تیم ملی ایران و جانشینی برناردی اشاره کرد .

ایسنا: سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به کناره‌گیری خولیو ولاسکو از تیم ملی ایران و جانشینی برناردی اشاره کرد .

سایت فدراسیون جهانی والیبال در یادداشتی به کناره‌گیری ولاسکو از تیم ملی والیبال ایران اشاره کرد و نوشت: ولاسکو ، تیم ملی والیبال ایران کناره‌گیری کرد تا هدایت والیبالیست‌های آرژانتین ، تیم زادگاهش را در دست بگیرد. ولاسکو در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی والیبال ایران را در دست گرفت، اما بعد از این که از فدراسیون والیبال آرژانتین و کریستینا فرناندز، رییس جمهور این کشور برای همکاری با تیم ملی والیبال آرژانتین دعوت شد، به درخواست هموطنانش پاسخ مثبت داد.

محمدرضا داورزنی ، رییس فدراسیون والیبال ایران در این باره می‌گوید: خولیو ولاسکو سطح والیبال ایران را در مدت زمان کوتاهی بهبود بخشید و ما با درخواست او برای قبول هدایت تیم ملی آرژانتین خیلی دوستانه موافقت کردیم. تمایل داریم هم‌چنان همکاری خود را با ولاسکو به عنوان مشاور و دستیار ادامه دهیم.

ایران با هدایت خولیو ولاسکو فصل گذشته در لیگ جهانی عملکرد خوبی داشت.

ولاسکو درباره عملکرد ایران در لیگ جهانی می‌گوید: نشان دادیم که در میان برترین‌های جهان قرار داریم. ایران در آن مسابقات از ۱۰ بازی خود موفق شد به پنج پیروزی دست پیدا کند و توانست خودش را با شکست تیم‌هایی مثل ایتالیا، کوبا ، صربستان و آلمان به عنوان "شگفتی ساز" معرفی کند و به رده دوازده رده بندی فدراسیون جهانی والیبال صعود کند.

خولیو ولاسکو همچنین دستاورد مهمی داشت و آن هم قهرمانی با ایران در سال ۲۰۱۱ در مسابقات قهرمانی آسیا بود. بازی‌هایی که در خود ایران برگزار شد و باعث شد ایران سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست بیاورد.

ولاسکو که سه دهه است مربیگری می‌کند، هدایت تیم‌های مردان و زنان ایتالیا و همچنین تیم ملی اسپانیا و جمهوری چک را نیز برعهده داشته است .

تیم ملی والیبال ایتالیا با هدایت ولاسکو توانست دو بار به قهرمانی جهان ، چهار بار قهرمانی در لیگ جهانی و یک بار نیز در جام جهانی برسد.

همچنین سه قهرمانی در اروپا و یک بار نیز قهرمانی در جام برندگان اروپا را نیز کسب کرد و در المپیک ۱۹۹۶ آتالانتا دوم شد.

فدراسیون والیبال ایران پس از کناره‌گیری ولاسکو ، لورنزو برناردی که سابقه همکاری با ولاسکو را در کارنامه خودش دارد، به عنوان سرمربی جدید ایران تا پایان المپیک ۲۰۱۶ معرفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج