جاباما
۹۲۷۵۷۳
۳ نظر
۵۹۰۸
۳ نظر
۵۹۰۸
پ

رپورتاژ آگهی

برترین برند کالای خواب آلمانی اصل در ایران

خواب یکی از مهم‌ترین نیاز‌های یک انسان است، و خواب خوش و آرام یکی از موهبت‌های بزرگ. برای محیا کردن خوابی راحت می‌بایست عادت‌های انفرادی خود را بشناسیم و متناسب با آن کالای خواب مورد نیاز خود را تهیه کنیم.

خواب یکی از مهم‌ترین نیاز‌های یک انسان است، و خواب خوش و آرام یکی از موهبت‌های بزرگ. برای محیا کردن خوابی راحت می‌بایست عادت‌های انفرادی خود را بشناسیم و متناسب با آن کالای خواب مورد نیاز خود را تهیه کنیم. یکی علاقه‌مند است دستش را زیر سر گذارد، پس نیازمند تشکی با سختی کمتر است؛ و دیگری دوست دارد کمرش روی سطح صاف خستگی در کند. یکی دوست دارد بستر استراحتش خنک باشد، و دیگری گرم. کسی دوست دارد سرش را بر بستری بگذارد که ارتفاع بیشتری نسبت به پاهایش دارد، و یا کسی نیاز دارد پاهایش بالاتر از سرش باشد؛ و تفاوت‌هایی دیگر.

برترین برند کالای خواب آلمانی اصل در ایران

بهترین تشک تخت خواب

این عادت‌های مختلف را با یک مدل مموری فوم نمی‌توان پاسخ داد. چرا که مموری فوم که در گذشته جنس اصلی تشک‌ها را تشکیل می‌داد، با الیاف‌های شیمیایی تولید می‌شود و حالت پذیری یک نواختی دارد، با یک درجه سختی ثابت.

امروزه با استفاده از لاتکس طبیعی به عنوان هسته اصلی تشک‌های خوش خواب، امکان استفاده‌های چند منظوره محیا شده است. کسانی که به خود و خواب آرام اهمیت می‌دهند، به استفاده از لاتکس طبیعی روی آورده اند. لاتکس با جنس گیاهی و طبیعی خود به صورت طبیعی قابلیت ارتجاعی دارد؛ و جنس گیاهی و طبیعی داشتن نعمت بزرگی است برای کسانی که حساسیت‌های پوستی به مواد شیمیایی دارند.

برترین برند کالای خواب آلمانی اصل در ایران

اما آیا به گذشته برگشته ایم و روی کاه و باقی گیاهان می‌خوابیم؟

باید گفت نه، لاتکس با اینکه جنسی طبیعی دارد، اما نیاز به فرآوری توسط انسان در کارخانه‌های مجهز دارد. شرکت دانلوپیلو (dunlopilo) آلمان از دهه ۱۹۲۰ تا کنون روی این صنعت کار کرده است و تا به امروز توانسته به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کند. همچنین دانلوپیلو تشک هایش را در مقابل عوامل آلرژی‌زا مانند ذرات گرد و غبار و پر و رایحه مقاوم کرده است. خاصیت ارتجاعی که خود لاتکس دارد، باعث می‌شود برای هر کس بنا به نیاز و وزن او مقدار سختی متفاوتی داشته باشد. همچنین طول عمر بالاتری نسبت به مموری فوم‌های شیمیایی دارد.

برترین برند کالای خواب آلمانی اصل در ایران

فروشگاه کالای خواب

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ژرمن کالا وارد کننده دست اول محصولات دانلوپیلو، علاوه بر تشک محصولات دیگر این شرکت را نیز عرضه می‌کند. محصولاتی که اگر به اهمیت خود تشک نباشند، کم اهمیت‌تر از آن نیستند.

برترین برند کالای خواب آلمانی اصل در ایران

محافظ تشک

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از تشک خود برای مصارف مختلفی استفاده کرده باشید. گا‌ها افراد تشک خود را به یک میز راحت برای انجام کار‌های خود یا خواندن کتاب و... تبدیل می‌کنند. رعایت بهداشت محیط خواب از یک طرف و هزینه‌های بالای تهیه تشک‌های طبی از سوی دیگر ما را مجبور به حفظ تشک از آسیب‌های احتمالی می‌کند. رعایت بهداشت تشک نه تنها برروی کیفیت خواب اثرگذار است بلکه به سلامت افراد درطول روز و شب کمک می‌کند. یک راه حل مناسب برای فائق آمدن بر این مشکل استفاده از یک محافظ تشک استاندارد می‌باشد. محافظ تشک قادر به حفظ تشک شما از ورود حشرات و هرگونه آلودگی احتمالی است. همچنین از ورود مایعات و ترشحات بدن به داخل لایه‌های میانی تشک جلوگیری می‌کند. از این‌رو از تخریب و پوسیدگی تشک جلوگیری می‌گردد.

برترین برند کالای خواب آلمانی اصل در ایران

محافظ دانلوپیلو هم به صورت دستی و هم به وسیله‌ی ماشین لباسشویی قابلیت شست‌وشو دارد. این محافظ بسیار نرم و لطیف بوده و کاملاً ضدباکتری و ضدحساسیت است. همچنین محافظ تشک دانلوپیلو دارای یک لایه‌ی میانی ضدرطوبت است که از تعریق بدن در فصول گرم مانند تابستان جلوگیری می‌کند.

محصولات آلمانی دانلوپیلو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که تا مدتی نه‌چندان کوتاه می‌توان این محصولات را مورد استفاده قرار داد.

لحاف

لحاف دانلوپیلو در ابعاد مختلف به بازار عرضه شده است. جنس روکش این لحاف از ساتن است که علاوه بر لطافت و نرمی، حالت و شکل خود را از دست نمی‌دهد و در برابر گرد و غبار و آلودگی هم مقاوم است. همچنین از ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کند. مغزی دوزی به دوختن نوار‌های برجسته‌ای گفته می‌شود که در محل اتصال تکه‌های پارچه انجام می‌شود. مغزی دوزی در لحاف دانلوپیلو انجام شده است که در دوام لحاف هم تاثیر زیادی دارد. این محصول بسیار سبک و گرم می‌باشد و به عنوان همراهی می‌تواند در فصول سرد سال، همراه گرم و نرمی برای شما باشد. این لحاف‌ها قابلیت شست و شو با دمای ۶۰ درجه سانتی گراد به وسیله ماشین لباسشویی و یا دست را دارد.

برترین برند کالای خواب آلمانی اصل در ایران

بالش

امروز استفاده از مدل‌های ارگونومیک در همه زمینه‌ها در جهان متداول شده است. بالش طبی دانلوپیلو نیز از این قاعده مستثنا نیست و به صورت ارگونومیک طراحی شده است. در بیشتر مواقع وجود گرد و غبار، مو، کرک و ... در پارچه‌ی وسایل گوناگون به خصوص پارچه‌های وسایل خواب می‌تواند موحب حساسیت پوستی یا آلرژی در بعضی از افراد شود؛ بنابراین این افراد باید از محصولاتی استفاده کنند که از ایجاد آلرژی جلوگیری کند.

برترین برند کالای خواب آلمانی اصل در ایران

دانلوپیلو در زمینه کالای خواب، انواع بالش طبی و غیر طبی را برای حل چنین مشکلی طراحی، تولید و عرضه کرده است. این بالش‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که مانع به وجود آمدن آلرژی در افراد گردد. به علاوه از دیگر ویژگی‌های این بالش می‌توان به حفظ تعادل رطوبت در آن اشاره کرد. به این معنا که در هنگام خواب یا قرار دادن سر و گردن روی این بالش، تعریق بیش از اندازه نخواهید داشت و خواب راحت‌تری را تجربه خواهید کرد. طراحی این بالش نسبت به محصولات عادی متفاوت است و برآمدگی‌ای که روی آن وجود دارد، از مهره‌های گردن و حالت طبیعی آن حمایت می‌کند. به این ترتیب زمانی که سر روی بالش قرار می‌گیرد، گودی گردن توسط این برآمدگی پوشش داده می‌شود. لازم به ذکر است روکش این بالش از جنس پلی استر ساخته شده است و پایداری و عمر خوبی دارد.

زیرتشک

علاوه بر محصولات الیافی، دانلوپیلو به باقی بخش‌های یک بستر مناسب نیز پرداخته است. زیر تشک یا Lattenrost از دیگر محصول‌های دانلوپیلو می‌باشد که ژرمن کالا به صورت انحصاری اقدام به وارد کردن آن کرده است. فریم و پایه‌ی این زیرتشک از جنس چوب بامبو بوده و از ماندگاری و مقاومت بالایی برخوردار است. بامبو از جمله چوب‌هایی است که گذشت زمان تاثیری منفی بر پایداری‌اش نخواهد داشت. زیرا چوب بامبو از استحکام بالایی برخوردار است. تراکم و قدرت چوب بامبو، نسبت به تخته‌ها و چوب‌های موجود در بازار بیشتر است. چوب بامبو حتی از چوب‌هایی مثل افرا، بلوط و ساج محکم‌تر است. همچنین سبکی، ظرافت و انعطاف‌پذیری، در کنار استحکام بالا، از مهم‌ترین ویژگی‌های بامبو است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود چوب بامبو تحمل وزنی بالایی در مقایسه با سخت‌ترین چوب‌ها داشته باشد. به همین علت است که پایه و فریم چوبی زیر تشک‌های دانلودپیلو قادرند تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را تحمل کنند.

برترین برند کالای خواب آلمانی اصل در ایران

زیرتشک دانلوپیلو با استفاده از اهرم‌های مکانیکی‌ای که دارد، قابلیت تنظیم ارتفاع به اندازه دلخواه را دارد. شما می‌توانید با تنظیم اهرم زیر سر یا زیر پا به وضعیت دلخواه خود برسید. این اهرم‌ها به دو صورت مکانیکال و الکتریکال تقسیم می‌شوند، که با دست و یا با کنترل می‌توان به تغییر ارتفاع آن‌ها دسترسی داشت. زیر تشک‌های تک لولا، به آن‌هایی گفته می‌شود که تنها بخش سر زیر تشک قابلیت تغییر ارتفاع دارند؛ و زیر تشک‌های دو لولا قابلیت تغییر ارتفاع بخش سر، و بخش پا را دارند.

ارتفاع قابل تنظیم در این زیرتشک‌ها ۳۰ تا حداکثر ۴۰ سانتی متر، بستگی به مدل مورد نظر، می‌باشد. هر چه قدر این فنر‌های پلاستیکی روی کالا، چه الکتریکال و چه مکانیکال بیشتر باشد خاصیت طبی بودن آن بیشتر است.

باقی محصول‌های فروشگاه

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا علاوه بر محصولات بخش کالای خواب، محصولات دیگری از قبیل لوازم بهداشتی حمام و سرویس ها، لوازم مورد استفاده در اتاق خواب ها، لوازم آشپزخانه و حتی پوشاک زنانه نیز می‌باشد. ژرمن کالا تنها وارد کننده رسمی و بدون واسطه کالای خواب دانلوپیلو می‌باشد که توانسته در چند سال اخیر سهم قابل توجهی از بازار خرید کالای خواب اورجینال و برند خارجی را از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمایت از کالای ایرانی..رونق تولید..صلوات..

    • بدون نام

      برخی سایتهای فروش اینترنتی هستن که تو ایام بلک فرایدی محصولاتشونو با قیمت خوبی به فروش می رسونن

    • بدون نام

      چرا پیغام منو دیروز نذاشتین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج