اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۳۹۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زلاتان: هیچ وقت تست نمی‌دهم!

زلاتان ابراهیموویچ با اعلام این که اگر به لیگ برتر می‌رفت نیز آنجا را به تسخیر خود در می‌آورد می‌گوید او بازیکنی نیست که برای انجام تست به باشگاهی برود.

ایسنا: زلاتان ابراهیموویچ با اعلام این که اگر به لیگ برتر می‌رفت نیز آنجا را به تسخیر خود در می‌آورد می‌گوید او بازیکنی نیست که برای انجام تست به باشگاهی برود.

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم گلزن پاری‌سن‌ژرمن در این فصل نیز توانست در تیمش بدرخشد و پاری‌سن‌ژرمن را نه تنها صدرنشین لیگ فرانسه کند، بلکه در لیگ قهرمانان نیز این تیم را با برد برابر بایرلورکوزن در آستانه رساندن به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها قرار داده است.

زلاتان ابراهیموویچ در گفت و گو با روزنامه‌ "دیلی میرر" انگلیس درباره احتمال حضورش در لیگ برتر، گفت: من در اکثر لیگ‌های بزرگ دنیا بازی کرده‌ام و اگر در لیگ برتر هم بازی می‌کردم می‌توانستم مثل همه جای دیگر آن را به تسخیر خود در آورم و همان درخششی که در لیگ‌های دیگر داشتم را می توانستم در لیگ انگلیس از خود نشان دهم. البته لیگ انگلیس، لیگ قوی است و شرایط آن تا حدودی با لیگ‌های دیگر فرق می‌کند، اما فکر نمی‌کنم برای من این طور باشد.

ابراهیموویچ قبل از پیوستن به آژاکس در شانزده سالگی فرصت پیوستن به آرسنال و تست در این باشگاه را داشت، اما این پیشنهاد را رد کرد و به آ‌ژاکس در لیگ هلند پیوست. ابراهیموویچ درباره‌ آن تصمیمش به روزنامه‌ انگلیسی گفت: من بازیکنی نیستم که برای تست به باشگاهی بروم. البته ممکن بود روزی به آرسنال بپیوندم که این چنین نشد. اکنون به نظرتان من از نرفتن به آرسنال پشیمان هستم یا آرسن ونگر؟

مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن در آخرین رویارویی‌اش با تیم ملی انگلیس موفق شد چهار گل برای تیم ملی سوئد به ثمر برساند که یکی از آن گل‌ها به عنوان برترین گل‌های سال ۲۰۱۳ انتخاب شد.

ایبرا درباره رویارویی‌اش با تیم ملی انگلیس، گفت: در آن دیدار قرار بود بهترین بازیکنان لیگ انگلیس برابر من به میدان بروند، اما نتیجه‌ چه شد، در این دیدار فقط یک نمایش زلاتانی بود، ولی این من بودم که توانستم چهار گل در آن دیدار به ثمر برسانم و خبری از ستاره‌های انگلیسی نیز در آن دیدار نبود.

پاری‌سن‌ژرمن با زلاتان ابراهیموویچ امشب (یکشنبه) در هفته‌ بیست و ششم لیگ فرانسه با تولوز دیدار خواهد کرد و هفته‌ آینده در لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برگشت برابر بایرلورکوزن قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج