اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۹۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پشت ‌پرده استعفای امید نمازی از تیم ملی

امید نمازی در تیم ملی بانوان آمریکا

گفته می‌شود به دلیل توافق امید نمازی با مسئولان فدراسیون آمریکا و برای مربیگری در تیم ملی بانوان این کشور از سمتش در تیم ملی ایران استعفا کرده است.

خبرگزاری فارس: گفته می‌شود به دلیل توافق امید نمازی با مسئولان فدراسیون آمریکا و برای مربیگری در تیم ملی بانوان این کشور از سمتش در تیم ملی ایران استعفا کرده است.

امروز کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به طور ناگهانی اعلام کرد امید نمازی از سمت مربیگری تیم ملی ایران استعفا کرده است و در صحبت‌های تندش علیه دستیار سابقش جمله‌ای را بیان کرد که باید روی آن بیشتر تمرکز کرد.

کی‌روش تاکید کرد که بخش حقوقی فدراسیون فوتبال ایران باید پیگیر استعفای نمازی باشد، حال چرا بخش حقوقی باید واکاوی بیشتری از این موضوع داشته باشد؟

شنیده‌های موثق از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران خبر از پیشنهاد اغوا کننده مسئولان فدراسیون فوتبال آمریکابه امید نمازی دارد.

گفته می‌شود آمریکایی‌ها یک پیشنهاد خوب به نمازی دادند و پس از انجام مذاکراتی نیز به توافق رسیدند که وی به عنوان دستیار تام سرمانی، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا راهی این کشور شود.

حال که نمازی با فدراسیون فوتبال آمریکا به توافق رسیده، پس شاید به همین دلیل است که در گفت‌وگویش با خبرنگار خبرگزاری فارس هیچ اعتراضی به نحوه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران و مسایل مالی نمی‌کند.

نمازی می‌گوید به خاطر بچه‌های ۸ و ۱۱ ساله‌اش به امارات رفته،‌ اما واقعیت این است که نمازی برای ادامه فعالیت فوتبالی‌اش، تیم ملی بانوان آمریکا را به همکاری با کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران در جام جهانی ترجیح داده است.

نمازی در حالی از سمت تیم ملی استعفا می‌کند که مربیان متعدد ایرانی با تجربه‌های فراوان برای رسیدن به چنین جایگاهی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

حال همانطور که کی‌روش اعلام کرده باید بخش حقوقی فدراسیون فوتبال و مدیران این فدراسیون با جدیت بیشتری این مسئله را پیگیری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج