۲۶۹۳۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

داورزنی: لوزانو ماه آینده به ایران می‌آید

رئیس فدراسیون والیبال زمان حضور سرمربی جدید تیم ملی والیبال در کشورمان را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا داورزنی درباره نشست مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا اظهار داشت: در این کنفدراسیون ۶۴ کشور عضو هستند و طبیعی بود که پر و پیمان در آن شرکت کنند تا بتوانند کرسی‌های بیشتری به دست بیاورند. از چند ماه قبل اسامی نامزدها برای بخش‌های مختلف مشخص شده بودند که خوشبختانه کشور ما مورد استقبال اعضا قرار گرفت و توانستیم به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون جهانی نائل شویم.

وی افزود: بین نامزدهای سایر بخش‌ها چند ایرانی دیگر نیز معرفی شدند که به احتمال زیاد به عضویت کمیته‌های مختلف انتخاب خواهند شد. افرادی همچون حاتمی، طباطبایی و درخشنده از قبل نیز عضو چند کمیته بودند و انتخاب‌شان تقریبا قطعی است.

رئیس فدراسیون والیبال درباره زمان حضور رائول لوزانو و خوان سیچلو سرمربی و مربی جدید تیم ملی ایران در کشورمان گفت: ماه آینده یعنی در دسامبر مسابقات اروپا به دلیل برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک در این قاره ۲،۳ هفته تعطیل می‌شود و آن زمان این دو مربی به ایران خواهند آمد تا قرارداد خود را امضا کنند. سیچلو از همان زمان کارش را شروع خواهد کرد اما لوزانو از فروردین به طور کامل بالای سر تیم ملی خواهد بود، البته در این حدفاصل او کاملا با تیم ملی ارتباط خواهد داشت. ما قرار است اردوهای تیم ملی را از اسفند شروع کنیم و در حال پیش‌بینی برای انجام بازی‌های تدارکاتی نیز هستیم.

داورزنی درباره وضعیت قرارداد اسلوبودان کواچ عنوان کرد: قرارداد کواچ پایان آگوست سال آینده تمام می‌شود و امیدوارم توافقی صورت بگیرد تا او بتواند کارش را در اروپا از سر بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج