۴۵۷۷۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فیاضی: در پارسه به بن‌بست رسیدیم!

دریافت‌کننده تیم والیبال صالحین ورامین گفت: تنها هدفم همراه با تیم صالحین ورامین رفتن روی سکوی رقابت‌های لیگ برتر است.

خبرگزاری فارس: پوریا فیاضی در مورد اتفاقات اخیری که برای تیم والیبال پارسه افتاد که منجر به انحلال این تیم شد، اظهار داشت: واقعیت این است که ما با پارسه به بن‌بست رسیدیم. شرایط در این تیم به گونه‌ای شد که بازیکنان را از خوابگاه بیرون کردند، غذا به آنها ندادند و سالنی هم برای تمرین نداشتیم.

وی ادامه داد: اگر آقای مدیرعامل به یکی از قول‌هایی که داده عمل می‌کرد شرایط کاملا متفاوت می‌شد اما ما در پارسه تنها بدقولی دیدیم که منجر به انحلال این تیم هم شد.

دریافت‌کننده تیم والیبال صالحین ورامین در خصوص حضورش در این تیم عنوان کرد: به هر حال ما به ورامین آمدیم تا والیبال بازی کنیم. تیم صالحین در خراب‌ترین وضعیت مالی‌اش ۲۰ درصد پرداختی به بازیکنانش داشته است. مسئولان ورامین حامی تیم هستند و فکر می‌کنم شرایطش نسبت به پارسه بهتر باشد.

فیاضی خاطرنشان کرد: هدف من با تیم صالحین ورامین فقط رفتن روی سکو است. البته به شرطی که مسئولان هم از ما حمایت کنند. امیدوارم آقایان در ورامین زودتر کار بازیکنان جدید را انجام داده و آنها را از نظر مالی شارژ کنند. من شک ندارم که صالحین ورامین پتانسیل حضور در جو 3 تیم برتر را دارد.

وی در مورد بازی هفته آینده تیمش برابر آوش گنبد گفت:‌از زمانی که رحمان محمدی‌راد به گنبد رفته این تیم بسیار هماهنگ‌تر و بهتر بازی می‌کند. به عقیده من اگر گنبدی‌ها یک بازیکن خوب دیگر در ترکیب خود داشتند که در حملات به آنها کمک می‌کرد تعداد بردهای بیشتری را در جدول به نام خود ثبت می‌کردند چرا که تاکنون آنها چندین مسابقه را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج