adexo3
۱۰۱۲۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

سینما به بزرگی دیوار خانه

ویدیو پروژکتورهای برتر بازار

مدت ها است که ویدیو پروژکتورها برای نمایش تصویر و ارائه کنفرانس در شرکت ها، ادارات و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. گاها برخی مدل های آن را در سیستم های سینمای خانگی گرانقیمت هم می توانستید بیابید.

ویدیو پروژکتورهای برتر بازار

مدت ها است که ویدیو پروژکتورها برای نمایش تصویر و ارائه کنفرانس در شرکت ها، ادارات و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. گاها برخی مدل های آن را در سیستم های سینمای خانگی گرانقیمت هم می توانستید بیابید. زیرا قیمت ها چنان بالا بودند و یا کیفیت ها آنقدر پایین بودند که کاربران عادی و خانگی چندان رغبتی به استفاده از آنها نداشتند. وقتی از فیلم و ویدیو صحبت به میان می آید، هیچ چیز به اندازه یک تصویر غول پیکر وسوسه کننده نیست. مخصوصا اینکه با عرضه روز افزون فیلم های HD و شبکه های ماهواره ای با کیفیت، همه به دنبال تصاویر با کیفیت تر و بزرگتر هستند. قصد داریم به سراغ پروژکتورهای با کیفیت بالای موجود در بازار برویم و شما را برای داشتن تصویر با کیفیت بسیار بالا، ولی بزرگتر از صفحه تلویزیون تان قلقلک دهیم. به قول مایکل در فیلم پدرخوانده: «می خواهم یک پیشنهادی بهش بدم که نتونه رد کنه!» این محصولات را در بازار با نام هایی همچون مولتی مدیا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، تی وی پروژکتور، پروژکتورهای سینما خانگی، دی وی دی پروژکتور و اچ دی پروژکتور می شناسند.


ویدیو پروژکتورهای برتر بازار

Epson

  • PowerLite Home Cinema ۸۳۵۰
  • قیمت: ۲,۲۸۰,۰۰۰
یکی از بهترین انتخاب های بازار برای یک ویدیو پروژکتور با کیفیت ۱۰۸۰p و قیمتی کمتر از ۱۳۰۰ دلار که به نسبت قیمت، جزو پیشروهای بازار از نظر امکانات هم هست. کنتراست آن ۵۰۰۰۰ به یک و روشنایی لامپ آن ۲۰۰۰ لومن است. از تکنولوژی ۳LCD بهره برده و مانند بقیه مدل های رقیب، امکان حرکت افقی و عمودی لنز را فراهم می آورد. عمر لامپ آن هم در صورت استفاده دائم از گزینه eco (اقتصادی) نزدیک به ۴۰۰۰ ساعت است. با ورودی های S-video و Composite و Component و RGB و HDMI از پس هر ابزاری برای پخش اطلاعات آن بر می آید.

این پروژکتور ممکن است برای استفاده در نور معمولی اتاق چندان کیفیت رضایت بخشی نداشته باشد. اما در یک اتاق تاریک و با استفاده از تکنولوژی super white تصاویر قابل قبولی را با رنگ های طبیعی برای تان به ارمغان می آورد.

درست است که میزان نور آن ۲۰۰۰ لومن اعلام شده، اما در بهترین حالت تنها ۱۵۰۷ لومن روشنایی خواهید داشت که برای یک کنفرانس با اندازه صفحه ۱۰۰ اینچ در یک اتاق با دو پنجره یا لامپ کوچک کاملا کافی است.


ویدیو پروژکتورهای برتر بازار

Optoma

  • HD۲۰
  • قیمت: ۱,۴۰۰,۰۰۰
ارزانترین ویدیو پروژکتور با تصویر ۱۰۸۰p که اکنون در بازار می توانید بیابید. البته در کنار قیمت پایین، کیفیت قابل قبول برای استفاده در خانه را هم در اختیارتان می گذارد. وزن ۲.۹ کیلوگرم. فوکوس و زوم لنز هم به صورت دستی انجام می گیرد. ویدیوهای تا کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را برای تان پخش می کند. اما متاسفانه تنها ورودی VGA و HDMI دارد. تکنولوژی آن DLP بوده و با استفاده از پورت USB می تواند بسیاری از فایل ها را بدون نیاز به کامپیوتر پخش کند. این پروژکتور با میزان نور ۱۷۰۰ لومن و کنتراست ۴۰۰۰ به ۱ یکی از پروژکتورهای معمولی و کم امکانات رده اچ دی به نظر می رسد. اما وقتی به قیمت آن نگاه می کنید، می توانید لقب ارزان ترین اچ دی را در کنار کیفیت مناسب به آن اعطا کنید. این پروژکتور روی مود سینما نزدیک به ۶۳۳ لومن روشنایی را برای تان به ارمغان می آورد. اگر نور اتاق را کنترل کنید، با این میزان روشنایی یک تصویر ۱۳۵ اینچی خوب در اختیار خواهید داشت و در یک اتاق روشن، تصویر ۱۰۰ اینچی آن شما را راضی می کند. در هنگام کارهایی همچون ارائه مطلب و معرفی محصول که به کیفیت رنگ آنچنانی نیاز ندارید، می توانید از حالت Bright دستگاه استفاده کرده و ۹۵۴ لومن روشنایی را برای یک اتاق کنفرانس به دست بیاورید. درست است که در این حالت کمی افت کیفیت رنگ خواهید داشت، اما برای بازی های فوتبال مهم که می خواهید دسته جمعی در مهمانخانه تماشا کنید و یا بازی های کامپیوتری کودکان، کیفیت مناسبی در اختیار خواهید داشت. تعداد ورودی های این پروژکتور هم برای اغلب دستگاه ها کافی به نظر می رسند، شما دو پورت HDMI به همراه پورت های USB و RGB و Composite را در اختیار خواهید داشت. عمر لامپ این پروژکتور هم بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ ساعت است.


ویدیو پروژکتورهای برتر بازار

Sony

  • VPL-HW۳۰ES
  • قیمت: ۴,۲۰۰,۰۰۰
یک پروژکتور خوش قیافه و خوش تصویر با کنتراست ۷۰۰۰۰ به یک و میزان روشنایی ۱۳۰۰ لومن. ۱۰ کیلوگرم وزن دارد و لنز آن توانایی حرکت به دو جهت افقی و عمودی را دارا است. بدون اسپیکر داخلی طراحی شده و ۳۰۰ وات مصرف برق دارد. با استفاده از عینک های سه بعدی هم می توانید تصاویر ۳D را بر روی آن مشاهده کنید. قابلیت پخش تصاویر با کیفیت اچ دی تا رزولوشن ۱۰۸۰p با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه را دارد. این محصول یکی از تولیدات مهم و بازار پسند سونی است. در نور معمولی تا ۱۲۰ اینچ تصاویر مناسبی می توانید ببینید و در فضای تاریک با ۱۵۰ اینچ تصویر، همه چیز به خوبی قابل مشاهده است.


ویدیو پروژکتورهای برتر بازار

Panasonic
  • PT-AE7000
  • قیمت: 4,050,000
اولین سری پروژکتورهای سه بعدی 1080p پاناسونیک. قلب نورانی این پروژکتور کاملا جدید و بر اساس تکنولوژی بسیار پرسرعت LCD است. کنتراست تصویر ۳۰۰۰۰۰ به یک و میزان نور تصویر ۲۰۰۰ لومین است. لنز هم به صورت افقی و هم به شکل عمودی حرکت می کند. عمر لامپ تصویر به ۴۰۰۰ ساعت می رسد. پورت های ورودی VGA، HDMI و Component امکان اتصال به هر نوع دستگاهی را فراهم می آورند. فرمت های تصویری 480i و 480p و 720p و 1080i و همچنین 1080p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی این پروژکتور قابل پخش هستند. نظرتان درباره تماشای یک تصویر ۱۲۰ اینچی از فاصله ۴ متری چیست؟


ویدیو پروژکتورهای برتر بازار

Benq
  • W1200
  • قیمت 1.600.000
۱۸۰۰ لومن روشنایی و کنتراست ۵۰۰۰ به یک با تکنولوژی DLP و عمر لامپ ۲۵۰۰ ساعتی، ره آورد ۱۴۳۰ دلاری بن کیو است. گزینه ای مناسب برای تماشای فیلم، سرگرمی های خانوادگی و همچنین علاقمندان به بازی های کامپیوتری. این پروژکتور نسبت به بقیه هم رده های خود روشنایی بیشتری دارد و تا ۱۱۰۰ لومن نور را برای تماشای فیلم در اختیارتان می گذارد. جزئیات سایه ها کاملا راضی کننده هستند، اما سطح تاریکی آن کمتر از بقیه پروژکتورهای این لیست است که تصاویر را ممکن است کمی رنگ پریده به نمایش بگذارد. البته با توجه به قیمت مناسب اش، گزینه خوبی برای سینمای خانگی است.


ویدیو پروژکتورهای برتر بازار

Mitsubishi
  • HC4000
  • قیمت: 1,400,000
بله شما با یک ماشین دیگر سروکار دارید، اما این بار خبری از اتومبیل های میتسوبیشی نیست و شما یک ویدیو پروژکتور با کیفیت تصویر مناسب و قیمت پایین در اختیار ادرید. میزان روشنایی آن ۱۳۰۰ لومن و نسبت تصویر ۴۰۰۰ در ۱ است. وزن ۳.۶ کیلوگرمی هم آن را تبدیل به یک همراه سبک وزن و کم جا کرده است. این پروژکتور با یک هزینه مطلوب، کیفیت یک سینمای خانگی را به منزل تان می آورد. تکنولوژی آن هم از نوع DLP است. این پروژکتور تصویری ۱۲۰ اینچی با کیفیت اچ دی مطلوب را در روشنایی کنترل شده اتاق در اختیارتان می گذارد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

ویدیو پروژکتورهای برتر بازار


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کورش

      مدت ها بود که فکر خرید ویدئو پروژکتور در سرم بود و میان خرید یک پروژکتور و ال سی دی مانده بودم ولی هر چی فکرشو میکنم نمیشه لامسب پرژکتور نخرم اونم با کیفیت اچ دی با این لیست که دادیند واقعا خیالم جمع شد چه مارکی بخرم توش مونده بودم

    • به تو چه

      قيمت ها به رياله ؟

    • علی صادق

      سلام
      بابودجه 5 تومن چه پروژکتوری رو پیشنهاد میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج