adexo3
۱۲۲۳۹۳۴
۲ نظر
۴۸۸۱
۲ نظر
۴۸۸۱
پ

هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (۲)

در این مطلب به معرفی بهترین بازی های آفلاین اندروید می‌پردازیم که وقتی به اینترنت دسترسی ندارید، می‌توانند چندین ساعت شما را سرگرم کنند.

گجت‌نیوز: قطعاً تا به حال برای شما هم پیش آمده است، در موقعیتی قرار بگیرید که به کمی بازی کردن بدون اینترنت با گوشی خود نیاز پیدا کنید. مثلاً وقتی در یک سفر هستید و به اینترنت دسترسی ندارید، در پرواز هستید و نمی‌توانید به اینترنت متصل شوید و یا مشغول انجام کارهای روزانه خود هستید. بازی های آفلاین زیادی وجود دارد که می‌توانید روی اندروید نصب کنید و وقت خود را با آن‌ها بگذرانید.

بسیاری از ما این روزها زندگی کردن بدون اینترنت را نمی‌توانیم تصور کنیم. ما حتی انتظار داریم در معابر و اماکن عمومی هم از Wi-Fi رایگان برای متصل ماندن استفاده کنیم. اما بی‌شک هیچ کسی از اینکه حجم اینترنت دیتا بسوزاند خوشحال نخواهد شد، ولی بازی‌های آنلاین دقیقاً برخلاف خواسته ما، مثل ضربان قلب از اینترنت استفاده می‌کنند. بنابراین گاهی اوقات بد نیست بازی های آفلاین را هم تجربه کنید.

در ادامه دنباله فهرست نخست از بهترین بازی های آفلاین اندروید را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید روی گوشی خود نصب کرده و ساعت‌ها سرگرم شوید.

در همین ارتباط بخوانید: 

هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (۱)

بهترین بازی های آفلاین برای گوشی‌های اندرویدی

 

Once Upon a Tower

هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)

به عنوان یک پرنسس باید راه فرار از قلعه را پیدا کنید و از چنگال اژدها بگریزید. Once Upon a Tower یک بازی پلتفرمر است که شما در آن باید تلاش کنید از قلعه خارج شوید. در این مسیر هم دشمنان و هیولاهای زیادی سر راهتان قرار خواهند داشت.

البته زمان هم اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که اگر کار از کار بگذرد و اژدها بفهمد شما در حال فرار هستید، همه جا را با آتش وجودش شعله‌ور می‌کند. شما عاشق سبک این بازی خواهید شد. و از آنجا که یک بازی آفلاین است، پس خیلی خوب است که می‌توانید در هر کجا و هر زمان آن را بازی کنید.


Sea Battle ۲

هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)

بازی کارتی قدیمی Battleship را به خاطر میاورید؟ اکنون یک بازی آفلاین اندرویدی به نام Sea Battle 2 توسعه پیدا کرده که دقیقاً همان بازی را در دنیای دیجیتال شبیه‌سازی می‌کند. کشتی‌های شما و دشمنتان روی یک نقشه شبکه‌ای قرار می‌گیرند. سپس باید حدس بزنید که کشتی‌های دشمن در کدام نواحی پنهان شده‌اند و آن‌ها را هدف موشک‌های خود قرار دهید.

شما می‌توانید این بازی را به صورت آفلاین با هوش مصنوعی بازی کنید. علاوه بر این از طریق بلوتوث و بدون نیاز به اتصال اینترنت هم می‌توانید با یکی از دوستانتان این بازی را انجام دهید. حتی این بازی را می‌توان به صورت دو نفره روی یک گوشی هم انجام داد.


Morphite

هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)

شما با بازی Morphite می‌توانید کمی در فضا به اکتشاف بپردازید. این بازی آفلاین شما را به سیاره‌های ناشناخته می‌برد و به شما اجازه می‌دهد در سفر فضایی خود با موجودات مرموز فضایی مبارزه کنید. گرافیک این بازی جذاب است و گرچه نسخه نهایی آن پولی بوده، اما اجازه می‌دهد به صورت آزمایشی آن را اجرا کنید تا اگر خوشتان آمد اقدام به خرید آن کنید.


Vector: Parkour Run

هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)

مجموعه بازی‌های Vector را باید بهترین بازی‌های اسکرولینگ بدانیم. Vector: Parkour Run هم یکی از نسخه‌های جذاب این بازی است که با تم اکشن و ماجراجویی، شما را به یک پارکورکار تبدیل خواهد کرد. بدوید و از تکنیک‌های پارکور برای شکست دادن Big Brother، کسی که تلاش می‌کند شما را بدزدد، استفاده کنید. بیش از ۴۰ مرحله چالش‌برانگیز در اینجا وجود دارد و خوشبختانه یادگیری بازی هم خیلی دشوار نیست.


Star Wars: Knights of the Old Republic ۲

هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)

جنگ ستارگان، یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است که همین حالا می‌توانید روی گوشی خود آن را نصب کرده و لذت ببرید. این بازی پنج سال پس از واقعه KOTR اتفاق می‌افتد و Sith Lords تا حد انقراض، Jedi را شکار کرده است. وظیفه شما به عنوان یک Jedi این است که جلوی نابودی Old Republic را بگیرید. شما در این بازی با شمشیرهای درخشان مشهور جنگ ستارگان، به جنگ با اربابان Sith خواهید رفت.


Grimvalor

هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)

این یکی دیگر از بازی‌های عالی پلتفرمر است که شما باید از قلعه‌ها مهارت خودتان را بالا ببرید و دشمنانی که برایتان کمین کرده‌اند را شکست دهید. گرافیک این بازی عالی بوده و به همین خاطر آن را باید یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید بدانیم. اولین مرحله این بازی رایگان است و برای اجرای نسخه کامل آن باید مبلغی را بپردازید. اگرچه می‌توان نسخه هک شده آن را هم رایگان بازی کرد.


Plants vs. Zombies Heroes

هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)

بیش از یک دهه از عرضه اولین نسخه بازی Plants vs. Zombies می‌گذرد و در طول این سال‌ها عناوین مختلفی از این بازی منتشر شده است. Plants vs. Zombies Heroes یکی دیگر از عناوین این سری است که می‌توانید از اجرای آن لذت ببرید. در این بازی شما باید هیروها را جمع‌آوری کنید و یک تیم قدرتمند از آن‌ها را تشکیل دهید. برای نخستین بار در این عنوان بازی به عنوان گیاه یا زامبی وجود دارد. انتخاب با شماست که می‌خواهید با کدام موجود بازی کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینترنت جهانی بدون فیلتر باید باشه کلا

    • ناشناس

      فقط پابچی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج