۱۲۶۰۲۸۱
۵۴۱
۵۴۱
پ

تعمیر صفحه نمایش آیفون ۱۴ بسیار آسان‌تر شده است

ما به‌عنوان علاقه‌مندان به فناوری، تنها عاشق ابزارهای خود هستیم و به همین دلیل است که وقتی به طور تصادفی گوشی هوشمندمان شکسته می‌شود، حس دردناکی خواهیم داشت. اما افتادن تصادفی گاهی اوقات می‌تواند رخ دهد و شما دو راه پیش روی خود خواهید داشت.

 

تعمیر صفحه نمایش آیفون ۱۴ بسیار آسان‌تر شده است

 اما افتادن تصادفی گاهی اوقات می‌تواند رخ دهد و شما دو راه پیش روی خود خواهید داشت. یکی از این راه‌ها تعمیر گوشی بوده و دیگری هم خرید گوشی جدید است. در هنگام مواجه با آیفون 14 چندان نمی‌توانیم روی خرید یک گوشی جدید حساب باز کنیم، چرا که این گوشی‌ها هزینه بالایی دارند و بهتر است که ابتدا به سراغ راهکارهایی برویم که تعمیر این گوشی را برای‌مان ممکن می‌کنند. کارشناسان هم می‌گویند که روند تعمیر در این گوشی ساده‌تر از گذشته شده است.

طبق گفته اپل، تعمیر گوشی‌های این سری نسبت به مدل‌های قبلی آسان‌تر شده است و این می‌تواند جای دلگرمی داشته باشد. با این حال، در جدیدترین بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس هم این‌طور دیده شده است که تعمیر آن در فروشگاه‌های سوم شخص چندان هم ساده نخواهد بود. منابعی از جامعه تعمیرات سوم شخص می‌گیند که کالبد شکافی آیفون ۱۴ ساده‌تر شده است، اما به کار انداختن آن پس از کنار هم قراردادن قطعاتی که خارج شده بودند، بسیار سخت‌تر شده است. به نظر می‌رسد که مشکل از دو سنسور نور محیطی آیفون 14 است که برای کالیبره کردن روشنایی صفحه نمایش از آن استفاده می‌شود.

روند تعمیر آیفون 14

اگر تصمیم دارید که از یک مرکز غیر مجاز برای تعویض استفاده کنید، حسگرهای نور محیط کار نخواهند کرد و صفحه نمایش شما کاملا سیاه می‌شود. این بدان معنی است که شما باید موقعیت دقیق لغزنده روشنایی صفحه را به خاطر بسپارید و هر بار روشنایی را به‌صورت دستی تنظیم کنید. حال، این روند می‌تواند خیلی دلگرم کننده هم نباشد. به نظر می‌رسد که اپل محدودیت جفت کردن قطعات را اتخاذ کرده است و این بدان معنی است که هر قطعه دارای شناسه دیجیتالی خاص خود است که آیفون 14 آن را تشخیص می‌دهد. اگر شناسه صفحه شناسایی نمی‌شود، عملا قطعه جدید وارد شده کار نخواهد کرد.

تنها راه حل این مشکل هم تایید دستی شناسه جدید است. متسفانه این کار تنها از طریق یک نرم افزار داخلی اپل و توسط تکنسین مجاز اپل قابل انجام است. پیش از این هم یک تکنسین سوم شخص می‌توانست از دستگاه خاصی به نام سیستم برنامه نویسی EEPROM که حافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی با قابلیت پاکسازی الکتریکی است، استفاده کند که به کاربر این امکان را می‌داد تا اطلاعات ذخیره شده روی یک ریز تراشه EEPROM را باز نویسی کند. با استفاده از آن دستگاه، یک تکنسین می‌تواند شناسه را از روی صفحه نمایش اصلی خوانده و آن را در صفحه نمایش جدید قرار دهد. با این حال، این روش با سری جدید آیفون 14 دیگر کار نمی‌کند.

تعمیر صفحه نمایش آیفون ۱۴ بسیار آسان‌تر شده است

بهترین روش تعمیر آیفون 14 پرو مکس

حال شما برای تعمیر آیفون ۱۴ پرو مکس یا هر کدام از گوشی‌های جدید این کمپانی باید همچنان به ضمانت AppleCare+ واسته باشید که شامل پوشش نامحدود آسیب تصادفی به دستگاه است. البته این سرویس هم رایگان نیست و کاربران آیفون 14 برای برخورداری از ضمانت دو ساله AppleCare+ باید ۹.۹۹ دلار در ماه یا هزینه یکباره ۱۹۹ دلاری را بپردازند. اگر هم می‌خواهند که در برابر سرقت و ضرر از گوشی هوشمند خودشان محافظت کنند، قیمت‌ها به ۱۳.۴۹ دلار در ماه یا ۲۶۹ دلار به‌صورت کلی تبدیل خواهند شد. همین روند کفی است که خیلی از کاربران شرایط سختی را هنگام خراب شدن محصول‌شان داشته باشند.

البته سری آیفون 14 هم مانند محصولات سال گذشته این کمپانی دارای طراحی بسیار حرفه‌ای بوده و خیلی سخت احتمال وارد شدن مشکلات فیزیکی به آن وجود خواهد داشت و بهتر است که از یک کیس محافظه صفحه نمایش و دوربین هم استفاده کرده و خیال خود را راحت‌تر کنید. فراموش نکنید که آیفون 14 پرو مکس دارای صفحه نمایش ارزشمند‌تری به دلیل استفاده از فناوری پروموشن و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی در کنار فناوری داینامیک آیلند برخوردار بوده و اپل هم سیستم‌های محافظتی بسیار بیشتری را در این گوشی هوشمند استفاده می‌کند.

خرید از بازرگانی سیب

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید راحت و آسان جدیدترین سری گوشی آیفون اندروید یعنی آیفون 14 در تمامی مدل‌ها به سراغ فروشگاه بازرگانی سیب بروند. این گوشی‌ها در رنگ‌های متنوع همراه با پیکربندی‌های کامل در اختیار شما قرار داده می‌شود و می‌توانید خرید اقساطی آن‌ها را تجربه کنید. خرید اقساطی این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که برنامه ریزی مالی بهتری را تجربه کرده و خریدی به صرفه و بهتر داشته باشید. حال بدون صبر برای خرید بهترین گوشی اپل، می‌توانید آیفون 14 پرو مکس را در رنگ مورد علاقه خود، در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنید.

در نظر داشته باشید که محصولات دیگر اپل مانند اپل واچ سری ۸ جدید و اپل واچ اولترا که برای اولین بار معرفی شده است هم برای خرید اقساطی توسط بازرگانی سیب ارائه می‌شوند.

منبع: ایسنا

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج