adexo3
۱۲۸۴۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برقراری تماس با اسکایپ از طریق Outlook.com

اگر یکی از کاربرانی باشید که از نرم‌افزار اسکایپ استفاده می‌کنند و در کنار آن، حسابی در وب‌سایت Outlook.com داشته باشید،‌ برای شما خبر خوبی داریم!

گویا آی تی: اگر یکی از کاربرانی باشید که از نرم‌افزار اسکایپ استفاده می‌کنند و در کنار آن، حسابی در وب‌سایت Outlook.com داشته باشید،‌ برای شما خبر خوبی داریم!

احتمالاً از خریداری شرکت Skype توسط شرکت بزرگ Microsoft که پیش‌تر صورت گرفت، اطلاع داشته باشید. مایکروسافت با همکاری اسکایپ برای کاربرانش این امکان را فراهم ساخت تا کسانی که از سرویس‌های Skype استفاده می‌کنند، بتوانند از طریق وب‌سایت Outlook.com و درست در داخل حساب ایمیلشان، اقدام به برقراری تماس در بستر Skype نمایند.

برقراری تماس با اسکایپ از طریق Outlook.com

برای برقراری تماoutlookس با اسکایپ از طریق Outlook.com…

قدم اول‌:‌ ابتدا وارد وب‌سایت Outlook.com شده و با وارد نمودن اطلاعات حساب کاربری خود، داخل بخش ایمیل شوید. اگر که تا کنون حسابی در وب‌سایت مایکروسافت نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یک حساب برای خود ایجاد کنید. حساب‌های Outlook کاملاً رایگان هستند و تنها چند دقیقه زمان می‌برد!

قدم دوم: پس از ورود به حساب Outlook خود، در گوشه‌ی بالای سمت راست، آیکون Message را مشاهده می‌کنید؛ بر روی آن کلیک کرده تا پنجره‌ای در کنار صفحه باز شود. پس از برقراری ارتباط، ممکن است لیستی از مخاطبین خود را در این پنجره ببینید.

برقراری تماس با اسکایپ از طریق Outlook.com

قدم سوم: ممکن است که نیاز به ادغام دو حساب اسکایپ و حساب Outlook داشته باشید. در هر حال، پیش از هرچیزی اقدام به نصب Plug-in ارائه شده با کلیک بر روی آیکون Skype کنید. پس از نصب این Plug-in، از شما درخواست ادغام دو حساب را خواهد کرد.

برقراری تماس با اسکایپ از طریق Outlook.com

قدم چهارم: حال پس از آنکه همه چیز با موفقیت به اتمام رسید، کافیست که با کلیک بر روی Start New Conversation، مخاطب دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس با او از طریق اسکایپ تماس بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج