اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۵۲۳۲
۶ نظر
۱۸۲۳۲
۶ نظر
۱۸۲۳۲
پ

۱۰ مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

اگر به پرونده‌های جنایی و مرموزترین قتل‌های تاریخ که تا به امروز حل نشده‌اند و احتمال حل شدن آن‌ها هرروز بیشتر به صفر نزدیک می‌شود علاقه دارید، بهتر است با ما همراه باشید

گجت‌نیوز: اگر به پرونده‌های جنایی و مرموزترین قتل‌های تاریخ که تا به امروز حل نشده‌اند و احتمال حل شدن آن‌ها هرروز بیشتر به صفر نزدیک می‌شود علاقه دارید، بهتر است با ما همراه باشید تا 10 مورد از عجیب‌ترینِ آن‌ها را با هم مرور کنیم.

با وجود پیشرفت چشمگیر در فناوری و تحقیقات پلیسی، هنوز هم برخی جنایات در نقاط مختلفی از جهان در خلوت مبهم خود حل نشده باقی مانده است. این جنایات مرموز، بازیگوشانه با ذهن مردم بازی می‌کنند و سوالات بی پاسخی در ذهن افراد باقی می‌گذارند. از زمان ماجرای جنایت خشونت آمیز جک د ریپر و یا ناپدید شدن مادلین مک کان تا به حال ، تعداد زیادی از جنایات مرموز همچنان با لقب پرونده باز شناسایی می‌شوند.مشتاقان حل این پرونده‌ها به امید کشف حقیقت پنهان، در کنار پلیس و دیگر نیروها با تلاش خود، سعی می‌کنند تا پرده‌ از اسرار آ‌ن‌ها بردارند و حقیقت را روشن کنند. در این مطلب به نقاط مختلفی از جهان سفر خواهیم کرد و پرونده‌های معروفی که هنوز به طرز عجیبی حل نشده‌اند را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا به دنیایی از راز ها وپیچیدگی هایی که همچنان برجا مانده است، نگاهی اجمالی بیاندازیم و سعی کنیم پرده از اسرار ترسناک و حل نشده جنایات که همچنان میان ما و حقیقت ایستاده اند، برداریم. این خبر به جنایات واقعی که هنوز حل نشده باقی مانده‌اند می پردازد و ممکن است برای برخی از افراد ناراحت‌کننده باشد. 

۱۰. بچه‌های خانواده سودر

10 مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

خانه سودر در شب کریسمس ۱۹۴۵ در یک آتش سوزی بزرگ ویران شد. چهار کودک از نه کودک خانواده سودر از آتش فرار کردند، اما پس از خاموش شدن آتش هیچ اثری از پنج کودک دیگر یافت نشد. به گفته رئیس آتش نشانی محلی، شدت آتش به حدی بود که بقایای اجساد را سوزاند. با این حال، هیچ‌کس نمی‌توانست در محیط‌های شبیه‌سازی شده، استخوان‌ها را به خاکستر تبدیل کند. بدتر از همه، شاهدان متعدد ادعا کردند که بچه ها را در حال تعقیب فردی یا چیزی در آتش دیده‌اند. گمانه‌زنی‌های متعددی پیرامون ناپدید شدن غیرقابل توضیح بچه‌های سودر در اذهان عمومی چرخید. آیا آنها قربانی قاچاقچیان انسان بوده‌اند یا فردی که با سودرها مشکل داشته آن‌ها را دزدیده است؟ هیچ کس با اطمینان در مورد آن اتفاق صحبت نمی‌کند. اعتقاد والدین آنها این بود که فرزندان‌شان هنوز زنده هستند. با این حال، آنها هرگز خبری از فرزندانشان دریافت نکردند.

۹. نیکول مورین

10 مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

به گفته برخی خبرگزاری‌ها، چند دختر جوان به طور مرموزی در دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰ در تورنتو ناپدید شدند. با وجود جستجوهای گسترده پلیس و تلاش‌های خانواده‌ها، با کشف اجساد آن‌ها، همه امیدها از بین می‌رود و خانواده‌ها ب حقیقت تلخ کشته شدن فرزندانشان رو به رو می‌شوند. نیکول لوئیز مورین در اوایل ۳۰ ژوئیه ۱۹۸۵ از خانه خود در وست مال بیرون رفت تا بهترین دوست خود را در لابی، برای رفتن به استخر در بعد از ظهر ملاقات کند. با این حال، او هرگز به استخر نرسید. بین آپارتمانش و لابی، نیکول به طرز مبهمی ناپدید شد. علیرغم یکی از بزرگترین و جامع‎‌ترین تحقیقات در تاریخ پلیس تورنتو، هیچ سرنخی از پرونده ناپدید شدن دختر ۸ ساله در ۳۵ سال گذشته پیدا نشده است.

۸. تارا کالیکو

10 مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

تارا کالیکو دوچرخه صورتی مادرش را برای سواری در ۲۰ سپتامبر ۱۹۸۸ در بلن، نیومکزیکو قرض گرفت. این دانشجوی سال آخر، هرگز به خانه باز نگشت. تنها یک سال بعد بود که تصویری از یک زن جوان هم سن او و یک پسر، که هر دو دهانشان بسته بود، در بیرون از یک فروشگاه غذای جونیور در فلوریدا پیدا شد و سرنخ‌هایی به دست نیروهای امنیتی رسید. مایکل هنلی، ۹ ساله، نیز به طور مرموزی در همان منطقه که کالیکو گم شده بود در آوریل ۱۹۸۸ ناپدید شد. به نظر می‌رسید که این دو در عقب یک وسیله نقلیه با نسخه‌ای از کتاب نویسنده مورد علاقه کالیکو، وی سی اندروز، کنار دختری دراز کشیده بودند. متأسفانه، جسد مایکل هنلی در سال ۱۹۹۰ در کوه‌های زونی کشف شد؛ اما والدین تارا می‌میرند و هرگز نمی‌فهمند چه کسی دخترشان را ربوده است.

۷. کایرون هورمن

10 مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

در ۴ ژوئن ۲۰۱۰، تری هورمن، نامادری کایرون، او را به مدرسه ابتدایی اسکای لاین برد. او حوالی ساعت ۸:۴۵ صبح مدرسه را ترک کرد و آخرین بار کایرون را دید که از راهرو به سمت کلاس اول خود می رفت. با این حال، جدا از عکسی که تری در آن روز صبح در مقابل مدرسه گرفته بود، کایرون دیگر هرگز دیده نشد. اظهارات تری به پلیس حاکی از آن بود که او آن روز قبل از رفتن به باشگاه، چندین کار را انجام داده است. علیرغم انکار قاطعانه او از هرگونه نقشی در ناپدید شدن او، نامادری کایرون همیشه مظنون شماره یک بوده است و بسیاری معتقدند که او می‌داند کجاست یا چه اتفاقی برای او افتاده است. تحقیقات این پرونده جنایی همچنان باز است. افرادی که در مدرسه حضور داشتند معتقدند که شاید خود تری کایرون را سر به نیست کرده باشد.

۶. قتل های هینترکایفک

10 مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

در سال ۱۹۲۲، قتل هینترکایفک در آلمان اتفاق افتاد. هر شش عضو خانواده در مزرعه بر اثر ضربه شدید به سر جان خود را از دست دادند. سر و صورت آنها مکررا با کلنگ دو سراصابت کرده بود. پس از آن، قاتل آن‌ها را روی هم در زیر کوهی از یونجه در انبار قرار داد. خدمتکار و نوزاد دو ساله نیز به همین سرنوشت دچار شدند اما بقایای آن‌ها در داخل خانه پیدا شد. پس از کشف بقایای مقتول‌ها، مشخص شد که فردی چند روز پس از قتل در خانه آن‌ها بوده است. با وجود بیش از صد مصاحبه، که شامل فروشندگان دوره‌گرد و مردم شهرهای همسایه می شد، هیچ کس هرگز متهم به قتل نشد.

۵. جان بنت رمزی

10 مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

جان بنت رمزی یک ملکه زیبایی شش ساله بود که در سال ۱۹۹۶ در خانه خود در بولدر، کلرادو به قتل رسید. او به سرش ضربه خورده بود، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و خفه شده بود. رایج‌ترین نظریه در زمان قتل او این بود که برادر یا والدینش مضنونین اصلی هستند. با این حال، شواهد دی ان ای رسما آنها را در سال ۲۰۰۸ تبرئه کرد. در دسامبر 2003، دی ان ای دیگری از خونی که روی لباس جان بنت رمزی یافت شد، به دست آمد و مشخصات دی ان ای مهاجم او پیدا شد. نمایه به CODIS (سیستم فهرست دی ان ای در FBI) وارد شد تا سابقه آن را حفظ کند. تا به امروز، بازدیدهایی از آن صورت گرفته است. از زمان قتل جان بنت، پلیس بیش از 21000 نامه و ایمیل را پیگیری کرده است و آنها به 19 ایالت فرستاده شده‌اند تا از بیش از 1000 نفر سوال کنند یا با آنها صحبت کنند. متأسفانه قتل او همچنان یک راز باقی مانده است.

۴. مادلین مک کان

10 مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

بیش از ۱۵ سال از ناپدید شدن مادلین مک کان می‌گذرد و سرنوشت این کودک ناپدید شده هنوز مشخص نیست. مادلین، ۳ ساله، در ۳ مه ۲۰۰۷ زمانی که روی تخت خواب داخل ویلای خانواده‌اش خوابیده بود، ربوده شد. در اواسط سال ۲۰۲۰، مقامات آلمانی کریستین بروکنر، مردی حدودا چهل ساله را به عنوان مظنون اصلی خود در این پرونده معرفی کردند. بروکنر، به عنوان یک پدوفیل شناخته می‌شد که در سال ۲۰۰۷ در این منطقه زندگی می‌کرد. او ظاهرا به معشوقه آن زمان خود گفته بود: من می دانم چه اتفاقی برای مدی کوچولو افتاده است. در نهایت، علیرغم نظر دادستان ها مبنی بر اینکه بروکنر دختر بچه را به قتل رسانده است، به دلیل کمبود شواهد قانون نتوانست او را در مورد ناپدید شدن مادلین تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

۳. والتر کالینز

10 مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

فیلم Changeling ساخته کلینت ایستوود در سال 2008 در یکی از عجیب‌‌ترین و افسرده‌کننده‌ترین داستان‌های جنایی دهه 1920 را به پرده نقره‌ای آورد. کریستین کالینز، یک مادر مجرد، در مارس 1928، پسر نه ساله‌اش، والتر، را گزارش کرد که از خانه‌شان در لس آنجلس مفقود شده است. چندین ماه بعد، پلیس والتر را به کریستین بازگرداند، اما والتر نبود. با این حال، اعتراضات کریستین توسط LAPD رد شد و او را به مادری که واجد شرایط روحی و ذهنی مساعدی نیست متهم کرد وکریستین را در یک مرکز روانی بستری کرد. هر اتفاقی که برای والتر کالینز افتاد، جسد او هرگز کشف نشد و هیچ کس هرگز حقیقت را کشف نکرد. ما همچنین نمی‌دانیم چرا پلیس آنقدر متعهد به پنهان کردن ماجرای ربوده شدن پسر بود که کودکی متفاوت را به کریستین ارائه کرد و سعی کرد او و بقیه جهان را متقاعد کند که آن پسر غریبه پسر او است.

۲. قاتل خفه کننده شیکاگو

10 مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

بنا به دلایلی، خفه کننده شیکاگو علیرغم به جا گذاشتن چندین جسد، یک قاتل سریالی نسبتا ناشناخته باقی مانده است. در ۲۰ سال گذشته، از سال ۲۰۰۱، زنان خفه شده در کوچه‌ها، پارکینگ‌ها و ساختمان‌های متروکه در سراسر شیکاگو کشف شده‌اند. خفه کننده شیکاگو تا به امروز حداقل ۵۱ زن را به قتل رسانده است. اکثریت زنان از قومیت آفریقایی-آمریکایی و کارگران جنسی بودند. در یک حادثه فجیع در سال ۲۰۰۷، خفه کننده دو زن را در یک روز به قتل رسانده بود و هنوز اهالی آن محله با کابوس این قاتل سریالی می‌خوابند.

۱. زنان سیوداد خوارس ( شهری در مکزیک)

10 مورد از مرموزترین پرونده‌های قتلی که هیچ‌وقت حل نشدند

به نظر می‌رسد که شخصی به زنان جوان در خوارس تجاوز می‌کرده و در نهایت آن‌ها را به قتل می‌رسانده است. بدن قربانیان این قاتل در نهایت در بیابان رها می‌شده است. از سال ۱۹۹۳، صدها زن جوان از شهر مرزی خوارز مکزیک ناپدید شدند که بسیاری از آنها نوجوانانی بودند که برای کار در کارخانه‌های این شهر به نام «ماکیلادوراس» آمده بودند. آمار رسمی تلفات زنان از سال ۱۹۹۳ تاکنون ۲۶۰ نفر است، اما گروهی از زنان محلی می گویند این رقم به ۴۰۰ نفر نزدیک‌تر است. به نظر می رسد حداقل ۷۶ نفر از قربانیان توسط همین فرد به قتل رسیده‌اند. این فرد جانی بدن بسیاری از قربانیانش را تکه تکه کرده بود. به نظر می‌رسد قاتل یا قاتلان به دنبال نوع خاصی از زنان بودند، زیرا همه قربانیان لاغر اندام، با موهای بلند قهوه‌ای و چشمان قهوه‌ای بودند. تقریبا همه قربانیان در راه بازگشت از محل کار مورد حمله قرار گرفتند.

نظر شما درباره این پرونده‌های حل نشده چیست؟ آیا روزی خبر پیدا شدن مجرمان این پرونده‌ها که فیلم‌ها و سریال‌های زیادی درباره آن‌ها ساخته شده را خواهیم شنید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جای هرکول پوآرو خالی

    • ایرانی

      باید این نامردا رو نابودکرد

    • ناشناس

      اکثر کسایی که زندان میرن خریده شدن و قاتل بیرون وله

    • ع،ر

      اینا‌مربوط‌به‌قبل‌بود‌‌حالا‌که‌اکثر‌قتلها‌‌‌‌اصلآپیگیری
      نمیشه

    • ناشناس

      چقدر پرونده حل نشده زیاده!
      این یعنی کلی قاتل و متجاوز الان آزدانه دارن زندگی میکنن!!!

    • ناشناس

      والتر کالینز توسط یه قاتل روانی کودک کش متجاوز کشته شده ‌و فیلمی هم به نام جایگزین ساخته ۲۰۰۸ با بازی آنجلیا جولی راجبش ساخته شده ‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج