۱۷۳۹۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۲۰۱۴ Tesla Model S P۸۵

تِسلای «دیوانه»، همه را هیجان‌زده کرد+فیلم

تسلا S P۸۵D با دو موتور، دو دیفرانسیل و رانندگی خودکار، یک خودروی الکتریکی لوکس پیشتاز در دنیاست که بسیاری از مرزها را پشت سر گذاشته است.

برترین ها: تسلا مدل S یک خودروی الکتریکی لوکس پیشتاز در دنیاست که بسیاری از مرزها را پشت سر گذاشته است. مدل D آن یک خودروی الکتریکی کامل است؛ یک خودروی سدان لوکس و مدرن با عملکردی در حد خودروهای سوپراسپرت.

Tesla S P۸۵D با قیمت ۱۲۰ هزار دلار در ماه اکتبر سال گذشته میلادی وارد بازار شد. این خودروی الکتریکی دو حالت متفاوت دارد: Sport و Insane. در حالت Insane (دیوانگی)، این ماشین برقی از صفر تا صد کیلومتر را در عرض ۳ ثانیه پر می کند و همین شتاب بالا، موجب هیجان بالای سرنشینان می شود.

در این مطلب، ویدئویی را تماشا خواهید کرد که موسسه آمریکایی DragTimes ضبط کرده و در آن، راننده ای به نام «بروکز»، افراد مختلف در سنین متفاوت را سوار و از واکنش آنها هنگام حرکت فیلم‌برداری می کند. توصیه می کنیم حتما ویدئو را تماشا کنید تا واکنش جالب مردم را ببینید.

آشنایی با تسلا S P۸۵D؛ خودروی دو شخصیتی

تسلا مدل S یک خودروی الکتریکی لوکس پیشتاز در دنیاست که بسیاری از مرزها را پشت سر گذاشته است. مدل D آن یک خودروی الکتریکی کامل است؛ یک خودروی سدان لوکس و مدرن با عملکردی در حد خودروهای سوپراسپرت.

اولین نکته در مورد خودروی P۸۵D انتقال نیرو به هر چهار چرخ است. این ویژگی سال آینده باید در مدل کراس آور X نیز بکار گرفته شود و چه بهتر که روی مدل S امتحان خود را پس دهد. برای دستیابی به این منظور، روی محور جلو نیز یک موتور الکتریکی قرار گرفته است. نیروی تولیدی ا/NL/BMن موتور ۲۲۱ اسب بخار است. در حالی که موتور قرار گرفته روی محور عقب می‌تواند قدرتی برابر با ۴۷۰ اسب بخار تولید کند. مجموع خروجی حاصل از موتورهای محور جلو و عقب به ۶۹۱ اسب بخار و ۹۳۱ نیوتن متر می‌رسد. رقمی که آن را حتی از سوپراسپرتهایی مطرح بالاتر قرار می‌دهد.

از چنین خودرویی با این گشتاور بالا عملکردی تندوتیز نیز انتظار می‌رود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت آن تنها ۳.۲ ثانیه است و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۸ ثانیه طی می‌کند که ۱۶.۱ کیلومتر کاهش یافته است. البته نهایت سرعت نیز بسته به مکان بین ۲۰۹ تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.

برد این خودرو با باتری‌های شارژ شده به ۴۴۳ کیلومتر می‌رسد. تجهیزات اضافی حدود ۱۳۲ کیلوگرم به وزن آن افزوده‌اند. وزن خودرو اکنون ۲۲۴۰ کیلوگرم می‌باشد. البته این جرم اضافی با قدرت و انرژی بیشتر به خوبی جبران شده است.

افزودن عبارت D به نام این مدل حدود ۱۴۶۰۰ دلار آب می‌خورد. علاوه بر پیشرانه از چرخ‌های ۲۱ اینچی اسپرت و سیستم تعلیق بادی نیز در این خودرو استفاده می‌شود. مدل S ۸۵ و S ۶۰ نیز از این پس گزینه انتقال نیروی چهار چرخ را به صورت سفارشی در اختیار خواهند داشت. با این تفاوت که موتور ضعیف تر ۱۸۸ اسبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده که قدرت را در مدل ۶۰ و ۸۵ کیلووات ساعتی به ترتیب به ۳۷۶ و ۳۷۰ اسب بخار می‌رساند. این :.۷(پشن مستقل نیز ۴۰۰۰ دلار قیمت دارد.

مورد مهم دیگری که تسلا از آن رونمایی کرده، سیستم رانندگی خودکار است که در حال حاضر در پکیج تکنولوژی گنجانده شده است و شامل سیستم‌های هشدار برخورد، نمایش نقاط کور، هشدار خروج از خط، کروز کنترل دینامیک و کنترل سرعت خودکار می‌باشد. آلن ماسک اعتقاد دارد که ظرف ۵ تا ۶ سال آینده رانندگی خودکار و استقلال خودرو از راننده به بلوغ خواهد رسید.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تِسلای «دیوانه»، همه را هیجان‌زده کرد+فیلم

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج