۱۹۷۶۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گوشی رانسیبل طراحی موبایل را متحول می کند؟

چند سالی است که اتفاق خارق العاده ای در دنیای گوشی های هوشمند رخ نداده، گویی پیشرفت تکنولوژی به قدری کند شده است که به نظر می رسد حتی پرچمداران جدید نیز تفاوت عمده ای با نسل گذشته خود ندارند.

گوشی رانسیبل طراحی موبایل را متحول می کند؟





هفته نامه عصر ارتباط: چند سالی است که اتفاق خارق العاده ای در دنیای گوشی های هوشمند رخ نداده، گویی پیشرفت تکنولوژی به قدری کند شده است که به نظر می رسد حتی پرچمداران جدید نیز تفاوت عمده ای با نسل گذشته خود ندارند.

حالا تقریبا بهبود و اصلاح برخی کاستی ها و اضافه کردن چند امکان کوچک تنها ارمغان پرچمداران جدید است. در حالی که برخی کمپانی ها حتی زحمت تغییر ظاهر گوشی های پرچمدار را هم به خود نمی دهند و با تغییر رنگ و جابجایی برخی کلیدهای کنترل سعی دارند به کاربران بقبولانند که این پرچمدار جدید تفاوت زیادی با نسل قبلی خود دارد!

تدادی دیگر از کمپانی ها نیز با انگیزه فروش بیشتر طرح های موفق یکدیگر را کپی می کنند. نتیجه این کار کاهش تنوع در بازار و شبیه شدن پرچمداران به یکدیگر است به طوری که حتی در مقایسه سخت افزاری این گوشی ها تفاوت عمده ای به چشم نمی خورد. مثلا همه آنها قدرت اتصال به اینترنت را دارند، از پردازنده های بسیار قوی برخوردارند و صفحه نمایش بزرگ با وضوح تصویر بالا نیز جزو لاینفک تمام آنهاست.

گوشی رانسیبل طراحی موبایل را متحول می کند؟

از آنجا که نیاز جدی به ایجاد تحول در بازار فعلی به خوبی احساس می شد برخی کمپانی ها قدم در میدان نهادند تا با ارائه طرح های جدید، پرجمدار ایجاد تحول در دنیای یکنواخت گوشی های هوشمند شوند.

سامسونگ گلکسی S۶ اچ و گوشی مدور رانسیبل که توسط یک شرکت کالیفرنیایی به نام Monohm طراحی شده بود، در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ توجه عده زیادی را به خود جلب کردند.
گوشی گلکسی S6 اچ با دو لبه خمیده به جهت سرشناس بودن کمپانی و البته امکانات خوب به راحتی در مرکز توجه قرار گرفت و توانست جای خود را در میان پرچمداران غول های گوشی ساز باز کند اما رانسیبل با وجود طراحی جدید در سایه قرار گرفت و به آن پرداخته نشد.

این گوشی دایره شکل برای اولین بار ساختار ثابت و مستطیل شکل گوشی های هوشمند را دگرگون کرد. صفحه نمایش رانسیبل گرد است و شباهت زیادی به ساعت های قدیمی دارد. به راحتی در دست جای می گیرد اما برای انجام مکالمه نباید آن را به گوش خود نزدیک کنید چون رانسیبل میکروفن و اسپیکیر ندارد و در عوض از هد ست بلوتوث برای پاسخ دادن به تماس ها و مکالمه ها استفاده می کند.

صفحه نمایش این گوشی قرار است رزولوشنی معادل 244 پیکسل بر اینچ داشته باشد. این صفحه نمایش به کمک قاب گوشی به شکل دایره درنیامده، بلکه شکل اصلی آن گرد است. دوربین اصلی این گوشی که رد پشت آن قرا ردارد نیز عکس ها را در قابی مدور ثبت می کنم. نکته جالب در مورد این گوشی طریقه زوم کردن با آن است.

برای این کار نیازی به لمس صفحه نمایش نیست بلکه کافی است که این گوشی کوچک را مانند لنز دوربین به طرفین بچرخانید و در موقعیت دلخواه از سوژه خود عکسبرداری کنید. این گوشی در مقایسه با نمونه های موجود در بازار از امکانات زیادی برخوردار نیست و طبق ادعای کمپانی سازنده، قصد بازگرداندن آرامش به زندگی امروز انسان را دارد؛ با وجود این، قیمت این گوشی بسیار بالا و چیزی در حد قیمت آیفون 6 است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج